A mai Magyarország 3 legnagyobb problémája

2017. október 14. 00:02 - Morpheus.

A választások közeledtével elég sok minden kerül majd fókusz alá a magyar közbeszédben, sőt biztosak lehetünk abban, hogy a pártok illetve az ellenzéki média is temérdek témát tűznek majd zászlajukra, ám a legfontosabb kérdések eldöntésében, illetve a prioritások és legsúlyosabb problémák felsorolásában már nagyon eltérőek lesznek az álláspontok. Persze akadnak olyanok is, akik szerint minden a lehető legnagyobb rendben van ebben az országban és a fél világ bennünket irigyel vagy csodál, de nekik azt üzenjük: itt hagyják félbe a poszt olvasását, mert  a felvetésre kerülő problémáknak nem ők a "célközönségei". Akik maradnak, azoknak három felvetést tennénk és a poszt végén egy szavazási lehetőséget, hogy ők is véleményt nyilvánítsanak. De miről is? Arról, hogy mi ma Magyarország három legnagyobb problémája? Szerintünk egyértelmű a válasz:

1.) Korrupció és oligarcha rendszer. Tönkreteszi erőforrásainkat, társadalmi igazságtalanságot teremt, eltékozolja javainkat, devalválja értékrendünket és a régió legutolsó helyére penderíti országunkat a hihetetlen méretű korrupció illetve a legfelső körök által élvezett pozitív megkülönböztetés (igazságtalan "verseny-előny") szinte minden területen. Sajnos nagyon durva az, ami folyik és egyre nehezebben intézhető el olyan lózungokkal, mint " ... a másik oldalon is loptak", vagy "így legalább magyar kezekbe kerül, amit eltesznek" ... stb.

2.) Második helyre kerül a hűbéri alapon működő, befektetés-, és vállalkozás ellenes gazdaságpolitika illetve pénzügyi szabályozás. Sajnos manapság sem a vállalkozni akarók, sem a kintről érkező befektetők, sem az európai béreket akaró (vagy legalább azt megközelítő fizetésre vágyó) dolgozók nem szeretnek Magyarországon belefogni semmibe, mert az egész gazdasági környezet, pályázati rendszer, törvényi háttér ... stb erős "ellenszelet" biztosít mindenkinek. Ezért megy el a többség és ezért nem jönnek komolyabb számban befektetők sem. 

3.) Egészségügy. Egy szó, melyet úgy kerül minden politikai rendszer, mint ördög a tömjénfüstöt. De mondhatnám harmadik helyen az oktatást is, csak éppen az még nem égett úgy a körmünkre, mint kórházaink állapota, a rossz felszereltség (és műszerezettség), az alacsony bérek, a hosszú várólisták és a durva orvoshiány. Az oktatás jelenlegi helyzetének - a megkötött kezű tanároknak, az értelmetlen oktatási törvényeknek, a közismereti tárgyakat visszaszorító döntéseknek, egyetem bezárásnak -  a káros hatásai később fognak megjelenni. Az egészségügy viszont már most tarthatatlan és katasztrofális állapotban van. A legnagyobb baj az, hogy a terület minden problémája folyamatosan a szőnyeg alá van söpörve. Pedig elkerülhetetlen egyszer majd az egész kártyavár bedőlése. Eddig is csak azért nem következett be, mert az egészségügyben dolgozók a végsőkig kitartanak. De nem tudni meddig.

Három problémakör, három terület, ahol óriási gondok vannak. EZEKKEL kellene foglalkoznia a pártoknak és a választáson való megmérettetésre készülő politikusoknak. Nyilván a három legnagyobb gond után temérdek sorolható még fel, a legalsó 1-2 millió ember helyzetétől, a gyermekéhezésen és torz bérrendszeren keresztül az antidemokratikus államműködésig és szociális ágazatok válságáig, illetve EU ellenes külpolitikáig. A mi 12-es listánk így nézne ki:

  1. Óriási korrupció
  2. Rossz gazdaságirányítás
  3. Az egészségügy katasztrofális helyzete
  4. Antidemokratikus államműködés és törvényalkotás
  5. Az oktatás katasztrofális helyzete
  6. Torz bérrendszer
  7. Romló közerkölcsök
  8. EU ellenes kormányzati kommunikáció
  9. A sajtószabadság helyzete
  10. A rossz szociálpolitika
  11. A gyermekéhezés 
  12. A tömegessé váló szegénység és nyomor

De nézzük, olvasóink hogyan látják? A tizenkét említett terület közül (+ a kisebbségekkel kapcsolatos helyzet) vajon melyiket találja legsúlyosabbnak látogatóink többsége? Mi is kíváncsiak vagyunk. Íme:

 

195 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morpheusz.blog.hu/api/trackback/id/tr9312972927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Periodista. 2017.10.15. 11:08:38

@Jakab.gipsz: aki beveszi, hogy egy amerikai nagytőkés ad minden migránsnak 9 milliót 8ezt harsogja főnököd médiája az arcunkba), az reménytelen eset!!!!!!

1ghost 2017.10.15. 11:09:09

@Jakab.gipsz: @Brix:

Bújjá mán vissza a tolvaj, korrupt gazdád seggébe te ócska fidesztroll. Ki kíváncsi a fideszfajtád hazugságaira?

Janossz 2017.10.15. 11:12:50

@morph on deer: "Az ország legeslegnagyobb problémája, hogy hagytuk egy harmadrangú focistából avanzsált félművelt suttyónak, hogy ‘saját képére és hasonlatosságára’ átformálja ezt a (talán) jobb sorsra érdemes országot, kénye-kedve szerint!"
Azért ne becsüld túl! Ő csak megtalálta ezt a suttyótársadalmat, és diadalmasan az élére állt.
Ez a ma csak közönségesen fideszesnek nevezett réteg száz éve itt él köztünk. Ügyeskedők, haszonlesők, adócsalók és fekete öves seggnyaló köztisztviselők gyülekezete.
Ma ők az elit.

midnightcoder2 2017.10.15. 11:15:04

@igazi hős: "A rendszerváltáskor sokkal jobb helyzetben volt még az egészségügy és az oktatás. Volt korrupció és urambátyámság, de sokkal kisebb, nem rendszerszintű jelenség."

Az egészségügy valóban jobb helyzetben volt: akkortájt még kevésbé mentek ki a fiatal dokik a nagyobb pénz reményében - ahogy amúgy igaz volt ez mindenki másra is. De nem azért, mert nem kabátgombot kaptak a kinti fizukhoz képest.

Az oktatás lerohadása egy nagyon sok tényezős dolog. Egyrészt ugyanaz igaz itt is, mint a dokiknál: ma épeszű fiatal pedagógus nem marad a pályán, egyrészt a fizu miatt, másrészt a körülmények miatt, így egyre kevesebb a pedagógus. Másrészt a dolguk is egyre nehezebb, mert ma sokkal-sokkal több a hülye szülő és gyerek mint 30 éve. Ami újabb ok arra, hogy a fiatal pedagógus ott hagyja a pályát.

Az urambátyámságban viszont nincs igazad: az egész gengszterváltás arról szólt, hogy a derék vezetőink a jó elvtársi kapcsolatokon keresztül lopták szét az országot. Két ciklus alatt egy ország vagyona párolgott el úgy, hogy közben az életszínvonal is zuhant, az államadósság is nőtt, és a hazai gazdaság sem épült ki.

Janossz 2017.10.15. 11:15:54

@vergyula: " Számoljátok fel a korrupciót, legyetek őszinték és rátok szavazok."
Te hol élsz? Megmondta a nagy gondolkodójuk, hogy az a politikájuk lényege?
Azt számolják fel? Harakiri lenne, dőlne a kártyavár rögtön.

midnightcoder2 2017.10.15. 11:16:03

@Janossz: "Ez a ma csak közönségesen fideszesnek nevezett réteg száz éve itt él köztünk. "
Csak két ciklussal korábban még derék, haladó szellemiségű MSZP-s elvtársak voltak.

Buldózer 73 2017.10.15. 11:16:41

Lehet, hogy kipróbálom: átmegyek Szerbiába, beöltözök migránsnak és levegyülök kicsit köztük, hátha kapok én is 9 milliót Sorostól. Azt terjeszti a kormány a TV spotokban, hogy minden egyes migráns ennyit kap. Hátha én is megkapom a 9 millámat. Egy próbát megér, nem? :-)

VT Man 2017.10.15. 11:18:11

13. Probléma: a BKV kénytelen a buszain hirdetni, hogy nettó 200 ezerért nem talál sofõrt...

Aldou Raine 2017.10.15. 11:19:42

@Kontraband: .... egyébként nem rossz ötlet. Egy újságíró tavaly elvegyült köztük és végigment az útjukon a török határtól Frankfurtig. De ő nem kapott 9 milliót. Te meg lebuknál a világos bőrszíned miatt. Kiszúrnák, hogy jogtalanul veszed fel a 9 milliódat! :-)

Janossz 2017.10.15. 11:21:07

@midnightcoder2: "Az urambátyámságban viszont nincs igazad: az egész gengszterváltás arról szólt, hogy a derék vezetőink a jó elvtársi kapcsolatokon keresztül lopták szét az országot. Két ciklus alatt egy ország vagyona párolgott el úgy, hogy közben az életszínvonal is zuhant, az államadósság is nőtt, és a hazai gazdaság sem épült ki"
Minden szava igaz a 2010-es gengszterváltásra is. Akkor mi van?

VT Man 2017.10.15. 11:21:35

@1ghost:
Index cikk májusból:
"2017 első negyedévében – a szezonálisan és naptárhatással kiigazított adatok szerint – 3,7 százalékkal nőtt a magyar GDP. A kiigazítatlan adatok alapján 4,1 százalék volt a növekedés, ami bőven meghaladja a közgazdászok és elemzők várakozásait.
A KSH friss adataiból az derül ki, hogy a növekedéshez a legnagyobb mértékben az ipar és a piaci alapú szolgáltatások járultak hozzá."
index.hu/gazdasag/2017/05/16/gdp_novekedes_2017_elso_negyedev/

1ghost 2017.10.15. 11:24:52

@VT Man:

Te idióta orbánbarom!

Ki a faszt érdekel egy negyedéves gazdasági növekedés! Mennyit tudtok, felmutatni az elmút nyóc évben? He? Még 2%-ot sem, hogy rohadnátok meg ti tolvaj, korrupt, gazemberek!

DunábaLövetési miniszter. 2017.10.15. 11:37:23

@1ghost: Az elmult 7 evben 12 %-al not a gazdasag, es 45 %-al a dolgozok netto jovedelme, es mindez 0 %-os inflacio mellett.
A hazaarulo libsik 8 eve alatt a 8-12 %-os inflacio miatt 40 %-al csokkent a berek vasarloerteke. Az orszag es az emberek totalisan eladosodtak, es a 10 ezer milliardos nagysagrendu lopasok 2010-ben ALLAMCSODHOZ vezettek.

Janossz 2017.10.15. 11:38:29

@midnightcoder2: "Csak két ciklussal korábban még derék, haladó szellemiségű MSZP-s elvtársak voltak"
Ja.
Harminc éve meg kétkezi párttitkárok, tsz elnökök, tanácselnökök, mikor mire volt igény.
Úgy látom, nem nagyon ismered a réteget, hát kis okulásul:
Hagyó család. A kilencvenes években Hagyó papa (gazda) az FKGP-ben aktivizálta magát.
Két fiát szépen beterelte az egyiket a FIDESZbe, a másikat az MSZPbe, kicsit politizáljanak ők is most már. Aztán a vasárnapi ebédeken megállapították, hogy a CSALÁD mindenképpen jól jár, jöjjön bármi is. Elvhűen, ugyebár.

midnightcoder2 2017.10.15. 11:45:10

@Janossz: És nem ők az egyetlenek. És nem kell ehhez feltétlenül két különböző személy. Elég csak a baloldal kedvenc kockásinges iskolaigazgatójára gondolni, őt is a FIDESZ ültette be a székébe, amúgy meglehetősen erős tiltakozás ellenére.

VT Man 2017.10.15. 11:56:13

@1ghost:
Remélem, hogy a Fidesz nyer jövõre, hogy az ilyen parasztok, mint te, megpukkadjanak mérgükben :-)

midnightcoder2 2017.10.15. 11:58:52

@1ghost: Orbánék idején 2.5 volt az éves átlag GDP növekedés (ideit nem számoltam), Megyó-Fletó-Bajnai idején 2.2. A képet árnyalja, hogy Fletóék idején volt a válság, viszont Megyóék 55%-os GDP arányos államadóssággal vették át a kormányt, és 80% fölött adták át. Ami picit megnehezíti az utána következő kormányok helyzetét (hitelminősítés, államadósság finanszírozásának költsége, befektetési hajlandóság).

alfacharlybravo 2017.10.15. 12:08:12

@h.kovacs: Szerintem is csak egy problémája van, de a világnak is.

Visceroid 2017.10.15. 12:29:24

@Evel Knievel: Soros, Soros, Soros, Soros, Soros, Soros, Soros, Soros!

Több hatalmat Viktornak, majd ő rendet tesz!

Jakab.gipsz 2017.10.15. 12:34:31

@1ghost: Te pedig bújjál vissza a gazdád a "fene vad Soros" fenekébe és dugulj el.

Nincs szükségünk gyűlölködőkre, sem pedig libbancs észosztókra.

Elég volt az élősködő parazita handabandázásból.

Morpheus. 2017.10.15. 12:34:46

@Inceptio: Már 1874 a válaszadók száma:

42% - korrupció
19,7% - Egészségügy, oktatás
13% - Antidemokrácia
5,9% - Egyéb, fel nem sorolt

Jobb halottnak lenni mint libsinek ! 2017.10.15. 12:58:07

A szavazas csak akkor lett volna ertekelheto, ha lett volna olyan opcio, hogy "MINDEN RENDBEN VAN". Mert most, az ertelmes emberek nem tudnak szavazni, csak az orbanfobiasok.

Mert nem ketseges, hogy szavazok 98 %-a a "MINDEN RENDBEN VAN" -t valasztotta volna.

teéjesenmindegy 2017.10.15. 13:09:29

Meséljen már el valaki egy olyan történetet amiben ő személyesen érintett volt, és az oligarcharendszer meg a korrupció annyira kibaszott vele. Komolyan, folyamatosan ezt szajkózza az ellenzék, de semmi konkrétum.
Szóval, azon túl, hogy a mészáros meg a többiek nagyon csúnya népek, kit és miben érint hátrányosan, hogy mondjuk ők építik az utat, és nem a strabag.
Konkrétumot. Ami kézzelfogható. Nem valami homályos baromságot, hogy más olcsóbban megépítette volna az akármit, és a megspórolt pénzt mind az ápolónőkre költöttük volna..

Aldou Raine 2017.10.15. 13:10:31

@Jobb halottnak lenni mint libsinek !: pontosabban a szervilis, orbánista fidesnyikek nem tudtak szavazni, olyan baromságra, hogy "minden rendben van", mert csak az idióták és a fidesz szolgák gondolják azt, hogy minden rendben van! Úgyhogy nagyon is jó a poszt végén felkínált válaszok összeállítása!

Aldou Raine 2017.10.15. 13:15:08

@teéjesenmindegy: sok ezer (vagy inkább tízezer) hektár földet szerzett meg kapcsolatai révén Mészáros Lőrinc olyanok elől, akik gazdálkodtak volna rajta. Igazi gazdák. Amellett minden EU pén felét teszik zsebre a Fidesszel összedolgozó cégek (oligarchák), mely pénzt valójában a mi zsebünkből veszik ki, hiszen felhasználható lenne az ország javára is. És még egy: adóforintokból épít Orbán kórházakat a 20 ezer kilométerre fekvő Vietnamban, miközben több magyar kórházban nincs alapvető felszerelés sem. ... Ezek a dolgok egyáltalán nem zavarnak? (Amúgy a kórházépítést vajon mivel indokolják? A vietnamiak is rokonaink, mint a kazahok? Ezt ti fidesznyikek beszopjátok?

$pi$ 2017.10.15. 13:52:09

@igazi hős: "Volt korrupció és urambátyámság, de sokkal kisebb, nem rendszerszintű jelenség. "

Háppersze! Akkorát mondtál, hogy háromszor megkerüli a földet.

teéjesenmindegy 2017.10.15. 13:53:08

@Aldou Raine: Jól megértetted a kérdést, látom. Mondjuk nem lepődök meg.
Ez téged miben is érintett? Azt írtam, hogy saját történetet. Érted? Saját. Ne a szegény földtulajok, ne a szegény trafikosok, ne a faszom miatt állj ki, hanem valami ami veled történt.
Mészáros is gazdálkodik. Mellesleg oda lehetett menni, megvenni a földet. Egyébként az összes eladó föld 2%-át vette meg.
A vietnámi kórházról még mintha a zseniális bajnai állapodott volna meg...

$pi$ 2017.10.15. 13:54:01

@Aldou Raine: "És még egy: adóforintokból épít Orbán kórházakat a 20 ezer kilométerre fekvő Vietnamban, miközben több magyar kórházban nincs alapvető felszerelés sem."

Mondjuk azt a megállapodást az mszp kötötte. :D Tudjuk, azért a zorbán a felelős. :D

teéjesenmindegy 2017.10.15. 13:55:49

@Aldou Raine: Ja, persze a sok tízezer az
"Mészáros Lőrinc és családja összesen 1391 hektár földet nyert az árveréseken"

Árverésen nyerni mellesleg azt jelenti, hogy ő kínálta a legtöbbet.

Aldou Raine 2017.10.15. 13:58:22

@teéjesenmindegy: több barátom is esélytelenül indult mert az Orbán-haverok (köztük ez a Pénztáros Lőrinc) kap meg mindig mindent. Ez túl bonyolult összefüggés @$pi$: egy fideszes agynak? És akkor, ha egy másik kormány (szocik alatt) elbaszarint valamit, akkor a következőnek azt muszáj folytatnia?

Aldou Raine 2017.10.15. 13:59:37

@teéjesenmindegy: ... és persze gázszerelésből voltak a százmilliói a föld-felvásárlásokra, mi? Ez a baj veletek fidesznyikekkel, hogy annyira szolgalelkűek vagytok, hogy bármit beszoptok.

$pi$ 2017.10.15. 14:04:05

@birka menet: "matolcsi egymaga ellopott 270 milliárdot a Nemzeti bank kasszájából te orbán fasszszopó degnerált fidelitaszos bérbirka. "

Ez is már mekkora hazugság öregem! De az igazán érdekes az, hogy te meg úgy gondolod, hogy lebuktattad őket 8 általánossal. Elolvastad a zinterneten, kisakkoztad és a fénynél is világosabb, hogy lebuktak. Mert te értesz hozzá! :D

Csak az a lényeg, hogy olyan híreket kell olvasni, amikkel eleve egyetértesz és akkor minden olyan rohadt egyszerű, ugye? :D

$pi$ 2017.10.15. 14:05:03

@Aldou Raine: "egy fideszes agynak? És akkor, ha egy másik kormány (szocik alatt) elbaszarint valamit, akkor a következőnek azt muszáj folytatnia? "

Igen, ez így van. Ha az egyik kormány kötelezettséget vállal valamire, akkor azt a következőnek teljesítenie kell. Jól látod.

$pi$ 2017.10.15. 14:06:29

@teéjesenmindegy: "Árverésen nyerni mellesleg azt jelenti, hogy ő kínálta a legtöbbet. "

Te ezt nem érted. Ha nem az mszp-s csávó kapja meg fele annyiért, akkor az korrupció! :D

teéjesenmindegy 2017.10.15. 14:17:33

@Aldou Raine: Aham. Tehát a barátok, mi? Hol? Mikor? Miben indultak esélytelenül?

Eléggé távol vagy a tényektől. Szóval rá lehet fogni a mészárosra, hogy gázszerelő volt. Az igazság pedig, hogy volt egy gázszereléssel foglalkozó cége és a fél megyében ők kötötték be a gázt. Ezt biztos nehéz felfogni, de 2008ban többszáz milliója volt.
De most kérem harmadjára.
Olyan történet, ami veled esett meg, és hátrányosan érintett a korrupció. Hagyjuk már a lőrinces meséket, meg hogy a szegény gazdák, akik nem is indultak mi lett velük.

teéjesenmindegy 2017.10.15. 14:19:34

@$pi$: Hogyne érteném. Csak az a tisztességes közbeszerzés amin nem indulhat fideszes.
Mondjuk ez a fideszes duma is olyan baromság.
Bazmeg, vállalkozó. Ha jobbra, ha balra kell segget nyalni, akkor arra fog. A világ legegyszerűbb dolga mszp közeliből fideszközelire váltani. Más van hatalmon? Oda kell fizetni. Ennyi.

1ghost 2017.10.15. 14:31:00

@$pi$: @teéjesenmindegy:

Hé, orbán tetves bérhazudozója! Hát te még mindig itt rohadsz a neten? Nem mersz emberek közé menni, mi?

Se vasárnap, se egy kis jó idő, se egy kis séta? Szar életed lehet, de hát az orbáncsicskák sorsa már csak ilyen.

Túlélő ... 2017.10.15. 14:31:01

@teéjesenmindegy: mennyire kell sötétnek lenni ahhoz, hogy állandóan személyes sérelmeket követelj te szerencsétlen, mikor az egész rendszer úgy ahogy van korrupt, szarul működő és fos. Vagy visszakérdezhetnék: mondj már TE egy konkrét esetet, amivel TÉGED sértettek a liberális ellenzékiek az Orbánista uralom elmúlt 7 éve alatt. Légyszi akkor most te írj személyes dolgokról! Várom!

SnaKadCharmer 2017.10.15. 14:44:12

@1ghost: Támadj, harcolj!!!444néGynégy44

teéjesenmindegy 2017.10.15. 14:47:19

@Túlélő ...: Állandóan? Konkrétan most kértem ilyet először.

Egyébként vicces, tehát nem tudsz te sem példát mondani, de az egész rendszer korrupt. :D

Ez arra emlékeztet, amikor az éhező gyerekekről volt szó. Mert ugye több tízezer gyerek éhezik Magyarországon. És amikor kértem, hogy ugyan mutasson már valaki egy éhező gyerekről fényképet, akkor valahogy sose sikerült. Tehát itt éhezés van, csak senki nem látott még éhezőt. itt korrupció van, bár senkinek sincs semmi ilyen élménye.

Mi a pontos kérdés? Az ellenzék hogy tudna nekem kárt okozni, ellenzékből?
De tessék, mondjuk migráncsügy. Hotel Séni a Harmat utcában 2 éve. Itt volt ezer menekült. Mindenhol. Anyám meg nem mert lemenni este a kutyával. És ehhez nem kellett semmilyen prpaganda, csak az, hogy mindenfele villogó szemű sötét emberek voltak a bokrok alján. Volt akkora szemét, mint Kairóban 2 nap után. Kérdezz bátran, válaszolok.

Túlélő ... 2017.10.15. 14:53:24

@teéjesenmindegy: éhező gyerekekről vársz fényképet? Na menj a picsába!

Túlélő ... 2017.10.15. 14:54:37

@teéjesenmindegy: Két éve volt az általad említett eset? Nahát. Csak nem szeretett vezéred Orbán volt épp hatalmon?

teéjesenmindegy 2017.10.15. 15:57:13

@Túlélő ...: Menjek a picsába? Oké. Tehát azt állítani kóser, hogy százezer gyerek éhezik, de menjek a picsába, ha erről szeretnék valami bizonyítékot látni. Bravó, hülyegyerek!
A korrupcióra meg az oligarchákra meg ilyenekre is szeretnék valami kézzelfoghatót. Azzal is menjek a picsába.
Az úgy van, ahogy ti azt állítjátok. Aki szeretne valami bizonyítékot látni bármire, az menjen a picsába.

Ja, 2 éve Orbán volt a miniszterelnök. Melyik részét nem értetted a történetnek? Az ellenzék által szegény menekült orvosmérnököknek hazudott emberek miatt nem mertek sötétedés után sétálni a környéken lakók. Ezeket pátyolgatja, ezek mellett érvel a balliberális ellenzék. Mi a faszom a kérdés? Hogy hogyan ártott nekem az ellenzék? Úgy, hogy nincs hatalmon, nyilván nem tud.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.15. 16:15:31

@morph on deer:

Pont ez történik: liberális vészkorszakban élünk, s szükséges reagálni.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.15. 16:28:23

@teéjesenmindegy:

Ballib kormány alatt minden gyerek bőven jól van lakva.

A ballib kormány bukása utáni naptól viszont milliónyi gyerek éhezni kezd.

Pont. Ha nem hiszed, akkor fasista vagy. S kódoltan antiszemita. Pont.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.10.15. 16:30:25

@birka menet:

Rosszul tudod: Matolcsy 28 milliárd EURÓT lopott el. Ez halálbiztos, mert ugyanott olvastam, ahol azt is írrták, hogy 10 gyerekből 11 éhezik, de k9züélük 12 már kivándorolt nyugatra.

Janossz 2017.10.15. 16:50:37

@teéjesenmindegy: Te sem ezen a világon élsz, úgy látom.
Tehát az úgy van, hogy szorgos troll-fizetséged összerakosgatván egyszer csak egy házat építenél.
Nem fogsz soha, de képzeld el!

Akkor majd lesz egy terved, hogy is nézzen ki a palotád.
Kérsz különböző vállalkozásoktól árajánlatot eme álom megvalósítására.
Kapsz majd 50, 60, meg 90 milliós ajánlatokat.
De Te valami oknál fogva, a NERben pallérozott elméddel szeretnéd tudni, kitől mit is várhatsz azért a pénzért...Ezt hívják REFERENCIÁNAK.
Nem bíznád a házad megépítését olyan cégre, ami addig csak csatornát, vagy gázvezetéket épített, ugye? Majd, ha házat is építettek már, szóba jöhetnek, de ne te fizesd a tanulópénzüket.
Az állam ezt látod, másképp gondolja, bizonyos emberek-cégek esetén. Hibásan.
Ilyen egyszerű.

Janossz 2017.10.15. 16:53:48

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "de k9züélük 12 már "
Én megértem, hogy a cirill írást nem egyszerű átültetni magyarra, de ennyire?
Megint friss volt a here?

Buldózer 73 2017.10.15. 16:56:41

@teéjesenmindegy: szerencsére az összes fideszes éppen olyan ostoba mint te aki éhező gyerelekre vár pwrdöntő bizonyítékot egy blog alatt, kommentben.

Túlélő ... 2017.10.15. 17:00:33

@teéjesenmindegy: és azt hogy magyarázod, te zseni, hogy a kedvenc vezetőd, Orbán alatt ideengedett migrikért az ellenzéket okolod? Most akkor nem Orban irányít ebben az országban? Vagy ha kedvezőtlen valami akkor arról az ellenzék tehet ha meg jol sül el, az csakis bölcs vezérünk érdeme?

midnightcoder2 2017.10.15. 17:13:48

@Janossz: "Az állam ezt látod, másképp gondolja, bizonyos emberek-cégek esetén. Hibásan.
Ilyen egyszerű."

Amikor nem így gondolja, akkor sem megy vele túl sokra. Lásd T-Systems és a BKV elektronikus jegyrendszere. Nincs az a magyar pincebété aki ezt szarabbul oldotta volna meg, a dolog lereagálásáról nem is beszélve.

1ghost 2017.10.15. 17:30:52

@midnightcoder2:

Te tetves bérhazudozó orbántroll! Itt van ez a csodálatos, verőfényes, gyönyörű őszi nap! Erre te mit csináltál?

Nickjeid tucatjain próbáltad fényesre nyalni a korrupt, tolvaj gazdád seggét, hogy neked az ragyogjon!

Édes öregem, ha te nem vagy egy hibbant elme, akkor én vagyok a Poncius Pilátus!

élhetetlen 2017.10.15. 18:10:01

@Hozzászólok: „ezzel azt akarod mondani hogy a kiloves, vagy a hagyjuk megdogleni a két lehetseges mod mindosszesen szerinted?”. Nem. Az kérdés volt, mert szerinted az a nagyobb gond. Azt akarom mondani, hogy nem a rászoruló, pénztelen „potyautasok” ellátása a legnagyobb probléma, de lehet, hogy neked is késő éjszaka volt már. Én arról írtam, hogy nem elég az, hogy mennyit költünk az egészségügyre, az is szempont kéne legyen, hogy azon belül mire költünk. Nézzük a hasonlatodat, „olyan ez mint az alapja a haznak meg a fala”. Ami most van szerintem, márvány padló a földszinten is, az emeleten is (ezek a drága csilli-villi számítógépes rendszerek), és a két szint között tyúklétra (ami a napi működéshez kellene, megfizetett orvosok, ápolók, egyszer használatos eszközök rendelkezésre állása, CT, takarítás, stb., ugyanis ez van tyúklétra szinten). Azt hogy arra költsenek, amire tényleg kéne, egyszerűbb lenne megoldani, csak szakembereket is meg kéne hallgatni, aztán jöhetne a zseniális megoldásod a „logikus strukturalis valtoztatas”-sal, amit azzal kéne kezdeni, hogy megszüntetik a politikusok VIP ellátását. Rögtön rájönnének, hogy mire kell költeni.
A cigány lováról pedig: Nem vak ez csak vakmerő! Ne nyírd ki a szójátékot!

midnightcoder2 2017.10.15. 18:15:41

@1ghost: Te beteg vagy, és ez nem csak abban nyilvánul meg, hogy szellemeket látsz a tükörben, de abban is, hogy az internet összes létező, tőled eltérő véleményt hangoztató nickje mögött valami csúnya gonosz bácsit képzelsz aki természetesen csak jó pénzért, mert saját meggyőződése az nem lehet az ilyennek, támadja a jóravaló, progresszív szellemecskét. Nos barátom, ki kell hogy ábrándítsalak: nincs több nickem, legalábbis a blog.hu-n, csak a midnightcoder illetve midnightcoderN ahol jelenleg N 2 és 3 lehet, és igazából csak néhány, a szólásszabadságot és demokráciát sajátosan értelmező "progresszív" blog miatt alakult így. Ha rajtam múlna maradnék sima midnightcoder.

$pi$ 2017.10.15. 18:16:31

@teéjesenmindegy: "Más van hatalmon? Oda kell fizetni. Ennyi. "

Pontosan!

teéjesenmindegy 2017.10.15. 18:19:55

@Janossz:
No, tehát akkor az a fasza, ha a strabag csinál mindig mindent, hiszen nekik van referenciájuk. Soha ne kerüljön magyar cég oda. Ez is egy filozófia, csak nekem nem tetszik. Ezt csinálták a szocik, valahogy nem rémlik, hogy itt második svájc lett volna.
Mondjuk ez még mindig nem saját történet, hogy mennyire kibaszott veled a ner.

midnightcoder2 2017.10.15. 18:20:08

@élhetetlen: Valamire való politikus már Antallék idejében sem idehaza kezeltette magát. Amúgy pedig, de a pénztelen potyautasok ellátása bizony probléma: nem mindegy, hogy a rendelkezésre álló pénz amit befizettél hány felé oszlik, ráadásul minél csóróbb valaki annál nagyobb valószínűséggel iszik mérték nélkül és dohányzik.

$pi$ 2017.10.15. 18:20:13

@Kontraband: "szerencsére az összes fideszes éppen olyan ostoba mint te aki éhező gyerelekre vár pwrdöntő bizonyítékot egy blog alatt, kommentben. "

Ja, hét év alatt nem sikerült éhező gyerekeket produkálni, pedig állítólag sok tízezer van. Egy éhségmenetet sikerült összehozni, kiderült, hogy amelyik az élen ment annak százmilliói voltak osztrák számlákon. Mikor lebukott, akkor azt mondta, hogy inkább kifizeti utána az adót, csak ne kelljen megmondani, hogy honnan van.

Na ez a csávó volt az MSZP főpénztárosa!

Éhező gyerekek, mi?

teéjesenmindegy 2017.10.15. 18:22:50

@Kontraband: Hát igen. Végül is biztos rohadt nehéz lehet egy fényképet rittyenteni a százezer éhező gyerek egyikéről. Sokkal egyszerűbb elhinni, hogy vannak.

1ghost 2017.10.15. 18:29:19

Te tetves ezrnickű ócska fidesztroll! Szedd már össze magad, tudsz te ennél nagyobbat is hazudni!

Mégis mit gondolsz mi a faszért tart a tolvaj, korrupt gazdád?

teéjesenmindegy 2017.10.15. 18:32:14

@Túlélő ...:
Tehát a negyedik beleugatásoddal sem vagy képes érdemben válaszolni a kérdésemre :D Ez annyira szánalmas.
Próbálj meg értelmezni.
1. Nem tudom, hogy mit vársz egy ilyen kérdésre "amivel TÉGED sértettek a liberális ellenzékiek az Orbánista uralom elmúlt 7 éve alatt. " Mivel nincsenek döntéshelyzetben nem nagyon tudnak sérteni. Ezt már írtam háromszor.
Viszont a politikájuk, mondjuk a migrisimogatás marhára nem tetszik. De a rohadt gazdagok értsd: 200 felett adóztatása sem. Meg az összes többi sem.
2. Mikor írtam, hogy engem bármiben is sértett bárki? Ez a te primitív hülyeséged arra, hogy ha én kérek bármi konkrétumot az állítólagos korrupcióról, akkor te ezt válaszolod.
3. Pont olyan hülye az ellenzék, mint te.
Odaálltok az éhező gyerekek mellé, csak nem igazán tudtok egyet sem mutatni.
Nyikorogtok a korrupcióról, meg a fideszes haverokról, de konkrétan nem tud egyik sem mondani semmit, ami megtörtént vele.

élhetetlen 2017.10.15. 18:35:51

@Intercessor: Ez nem biztos, hogy sötétség, csak az ok-okozat másképp látása. Nagyon piti üggyel jövök. Igazi Csíki Sör. Nekimenni a Heinekennek, ami sok embert foglalkoztat Magyarországon, nem hiszem, hogy jó gazdaságpolitika. És, előre mondom, nem tudom bizonyítani, csak a kommenteket olvastam anno, hogy Lázát városában volt/van lerakata a Csíkinek, és az általa összehozott tarfik rendszerben terjesztik zömmel. Na, most mi jut eszedbe, a rossz gazdaságpolitika, vagy a korrupció? (Ráadásul a magyarságtudat szóba sem jöhet, mert a többi csíki sörfőzőt is lealázta azzal, hogy az az igazi, a többi akkor nyilván gagyi, akkor is, ha magyar főzi). Másik, térkövezés. Ha egy helyen előfordul, hogy a lerakott kő csúszik, aztán érdesítik, de még mindig csúszik, aztán felszedik, és újra rakják, az még lehetne tanulópénz a mi zsebünkre. De, ha az x. téren is eljátsszák ezt, az már gyanús, hogy valakinek jobban megéri, mint nekünk. Lehet, hogy tévedek, de azt hiszem, az emberek ezért tartják nagyobb problémának a korrupciót, mert az irányítja a „gazdaságpolitikát”.

nemecsekerno_007 2017.10.15. 18:36:10

@Mizantróp.: Próbáld értelmezni, már elegem van a sok hülyéből akik képtelenek felfogni a legalapvetőbb költségvetési törvényszerűségeket. Egyszerűbben szólva a matekot.

teéjesenmindegy 2017.10.15. 18:39:12

@1ghost: 1ghost
2017.10.15. 08:04:57

2017.10.15. 08:59:08

2017.10.15. 09:42:19

2017.10.15. 10:30:30

2017.10.15. 10:46:20

2017.10.15. 10:56:00

2017.10.15. 11:09:09

2017.10.15. 11:24:52

2017.10.15. 14:31:00

2017.10.15. 17:30:52

2017.10.15. 18:29:19

Itt a mai aktivitásod, csak ebben a posztban, te idióta :D:D

Erre ilyeneket bírsz írni, hogy
"tt van ez a csodálatos, verőfényes, gyönyörű őszi nap! Erre te mit csináltál?
Nickjeid tucatjain próbáltad fényesre nyalni a korrupt, tolvaj gazdád seggét, hogy neked az ragyogjon! "
meg
"Hé, orbán tetves bérhazudozója! Hát te még mindig itt rohadsz a neten? Nem mersz emberek közé menni, mi? Se vasárnap, se egy kis jó idő, se egy kis séta? Szar életed lehet"

Mesélj, nyomi, te miért nem mentél emberek közé? :D:D:D:D

Janossz 2017.10.15. 18:39:21

@teéjesenmindegy: Te szegény agyamosott én ennél szemléletesebb példát, mint amit hoztam, nem tudok neked prezentálni, nem is kell, ahogy elnézem tudatod szintjét.
Tehát, ha úgy adódna, hogy némi probléma lenne a háztartásod villamos rendszerében, estleg a gázkazán nem úgy muzsikál, ahogy kéne (Ugyan mikor lesz fidesz-trollnak olyan, űrhajót is írhattam volna...), akkor még véletlen se szakembert hívj a zavar elhárítására, hanem Dezső Bácsit a szomszéd faluból, aki köztudottan mindenhez ért, bár papírja semmiről sincs, de igaz magyar ember, és már kétszer misén is látták! Egyszer meg berúgott az alispánnal, mikor feljutott a csapat a Megye 2.-be.
NER.

teéjesenmindegy 2017.10.15. 18:44:13

@élhetetlen: "Nekimenni a Heinekennek, ami sok embert foglalkoztat Magyarországon, nem hiszem, hogy jó gazdaságpolitika."
Na igen. Sokkal jobb ha befogják a pofájukat, behúzzák a fülüket farkukat, aztán nehogy már ellent mondjon valaki a multinak. Merjünk kussolni. Nyomjanak le mindent erőből... Az a jó gazdaságpolitika.
A kis magyar cégért meg majd kiáll valaki más, nehogy a magyar kormány...

És ez?:
"hogy Lázát városában volt/van lerakata a Csíkinek, és az általa összehozott tarfik rendszerben terjesztik zömmel."
Ezt a baromságot te komolyan elhiszed? Most komolyan?
Hát persze. Nyilván mást Lázár trafikja képtelen lenne árulni. Neki konkrétan abból van a pénz, ha csikisört árul. Ha heinekent árulna, akkor azon nem lenne profit. Vagy azt tiltja a vallása.
Meg egyébként is, az emberek jellemzően a trafikba járnak sört venni kartonszámra...
Tényleg ennyi eszed van?

teéjesenmindegy 2017.10.15. 18:47:02

@Janossz: Tehát csak olyan gázkazán szerelő mehet bárhova, aki már ezret megcsinált. Az ilyenek pedig így születnek - 10 év szakmai gyakorlattal.

Egyébként marhára nem ez a téma, de ha ezen lovagolsz. Mi is dőlt össze azokból amit a csúnya fideszesek építettek?

teéjesenmindegy 2017.10.15. 18:58:01

@$pi$: Tessék, dolgozok helyettük
www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/10/15/234ehezo.jpg
Itt az éhező gyerek. Atv riport a 2016 dec. Blaha ételosztás.

Hálni jár belé a lélek.

élhetetlen 2017.10.15. 19:00:06

@Jakab.gipsz: Csak úgy, napjainkig. A kormány kitolt több száz trafikossal, kisboltossal a trafiktörvénnyel. Kitolt sok vállalkozóval a kaszinó törvénnyel, mert először komoly kiadásokba hajtotta őket, aztán tiltotta be a működésüket. Kitolt több állattartóval, akinek a bérelt földjeit eladta olyannak, akik birkát még csak a tányérjukon láttak. Tönkretett egy nemzetközi szinten elismert Kishantos, összehozta a közmunka programot, ahol kirúgnak dolgozókat, és utána foglalkoztatják fél pénzért, ami az adófizetőknek meg sokba kerül, stb. Soros mit ártott a magyar népnek? Alapított egy egyetemet, aminek neki is ment a kormány? Most vonatkoztassunk el attól, hogy mit mondott, mert az sem egészen úgy van, ahogy a plakátokon, de mit TETT a magyar nép ellen? Még, ha az Európai Egyesült Államokról vizionál is, miért gondolod azt, hogy az a magyarok ellen szól? Mit TETT, ami neked, vagy bármelyik magyarnak ártott? Ja, nem kérdezem komolyan, mert még azt válaszolod, hogy tudomány. tudom, ez a kedvenced, kár, hogy nem tudod, miről beszélsz.

1ghost 2017.10.15. 19:07:13

@teéjesenmindegy:

Hehehe retkes fidesztroll! Ott van két kibaszott nagy szünet, ahogy illik a verőfényes napsütésben.

Te viszont nagyon szorgalmas voltál, itt rohadtál egész nap. Fényesre políroztad a tolvaj gazdád seggét!

Neked az ragyogott. :)

Janossz 2017.10.15. 19:33:55

@teéjesenmindegy: "Mi is dőlt össze azokból amit a csúnya fideszesek építettek? "
Jó kérdés. Csak kicsit korai. Majd úgy tíz év múlva gyönyörködhetsz a NER szétrohadt alkotásaiban. Türelem!
Mert egy létesítményt nem csak megépíteni, fenntartani is kell ám!
Minél szarabbul építették meg, annál inkább.

élhetetlen 2017.10.15. 19:38:59

@teéjesenmindegy: „A kis magyar cégért meg majd kiáll valaki más, nehogy a magyar kormány...”. Itt látszik, hogy nem érted az egészet. Nem „egy magyar cégért” állt ki a kormány, hanem azért a magyar cégért. Azt már nem láttad, amit írtam, hogy a többi csíki sörfőzőt is lealázta azzal, hogy az az igazi, a többi akkor nyilván gagyi, akkor is, ha magyar főzi? „Nyilván mást Lázár trafikja képtelen lenne árulni„. De. Csak te nem tudod, hogy mi a különbség a kereskedelmi árrés, és a „magán érdekeltség” között. Hát nekem csak ennyi eszem van, neked meg annyi, amivel nem érted, miről beszélek.

Janossz 2017.10.15. 19:53:25

@teéjesenmindegy: Százharmincmillió forintos kormányzati támogatásból felújítják a makói Hagymaházat - közölte Czirbus Gábor (Fidesz-KDNP) alpolgármester csütörtökön a helyszínen. Bár az 1998 októberében átadott épület csak jövőre lesz húszéves, megérett a felújításra, különösen a magas fenntartási költségek miatt – tette hozzá a politikus.
MEGÉRETT A FELÚJÍTÁSRA....Húsz éves ház.

$pi$ 2017.10.15. 20:03:08

@élhetetlen: "A kormány kitolt több száz trafikossal"

Bármit változtatsz lesznek olyanok, akiknek a változás nem tetszik, akiket hátrányosan érint.

Az érdekes inkább az a vehemencia, ahogyan fogadatlan prókátorként próbálod itt a mások érdekeit védeni. Én egy trafikostól sem hallottam, hogy nagyon kicsesztek volna velük, de az ellenzék rajongói, mint te is hetente próbálnak a nevükben felháborodni. Meg a birkatartókat, azokat is neked kell megvédeni...

Te, megkértek ezek, hogy védd meg őket, vagy csak úgy felvállaltad ezt a nehéz küldetést? :D

élhetetlen 2017.10.15. 20:04:54

@teéjesenmindegy: „Meséljen már el valaki egy olyan történetet amiben ő személyesen érintett volt, és az oligarcharendszer meg a korrupció annyira kibaszott vele. Komolyan, folyamatosan ezt szajkózza az ellenzék, de semmi konkrétum.” . Hát olyan szempontból nem vagyok személyesen érintett, hogy nem volt trafikom. De volt itt az utcasarkon egy trafik, dohányáru, újság. Hosszú éveken keresztül megélt. Cigi el! Ha valaki bement egy doboz cigiért, legfeljebb meglátott egy lapot is, azt is megvette. Most csak egy újságért nem megy be. Az elmúlt években több tulajdonos váltás is volt. Volt, aki próbálkozott az újságok mellet csomagolt szendvicsekkel is, az sem ment, most egy Fornetti van a helyén. Ha azt nem látod be, hogy azzal az emberrel kibasztak, aki akár húsz éven át vitt egy jól működő trafikot, és egyszerűen kirántották alóla, akkor mit érdemes neked mondani? Járulékos veszteség, az átellenes sarkon lett trafik, és kiment a mosásba az írószer bolt. Mert azért ne felejtsd el, hogy a dohányáru haszonkulcsát a trafikok elosztása után emelték meg, sőt utólag lett az, hogy még mit árulhatnak. Ezt csak a bennfentesek tudták előre, egy normál trafikos, akár már ezen ismeretek hiányában sem pályázott a saját helyére. Akarsz még valamit tudni?

Túlélő ... 2017.10.15. 20:12:08

Már majdnem 2500 a kérdésekre válaszoló.

Janossz 2017.10.15. 20:14:47

@$pi$: "Te, megkértek ezek, hogy védd meg őket, vagy csak úgy felvállaltad ezt a nehéz küldetést? :D "
Nyomorult trollok, pláne Fidesz színekben, ezt soha nem fogják megérteni. Ne kísérletezz vele, más az alapotok. KAPARJ KURTA?, NEKED IS JUT! Ez a Ti Istenetek.
Mások meg nem mindig így gondolkodnak. A szomszédom, ismerősöm, barátom sérelme nekem is fáj. Nem érted, mi? Hogy is értenéd, nyavalyás?
Ha holnap betiltják (jogtalan) a Jobbikot, hát több tízezer liberális lesz az utcákon, meglásd. Nem a jobbikért. A jogért.

Morpheus. 2017.10.15. 20:15:46

@Túlélő ...: ... eddig 2404 a válaszoló:

38% -korrupció
19%- oktatás és egészségügy
13% - antidemokrácia
5.5%- egyéb

élhetetlen 2017.10.15. 20:22:37

@teéjesenmindegy: „Az ellenzék által szegény menekült orvosmérnököknek hazudott emberek miatt nem mertek sötétedés után sétálni a környéken lakók.”. Csak kérdezek. Megtámadtak valakit? Vagy ez is olyan, mint mikor Szíjártó az életéért futott Brüsszelben? Akkor futott volna az életéért, ha valaki megtámadja, de akkor biztosan utolérik, vagy elgáncsolják, vagy repül egy kés utána. Ő is csak meglátott pár arabot, és beszart. Persze, az életéért futott. De te nem kapsz röhögőgörcsöt, komolyan veszed.

élhetetlen 2017.10.15. 20:34:52

@midnightcoder2: Értem. Te tudod, hogy nincs VIP ellátás a politikusoknak Magyarországon. „nem mindegy, hogy a rendelkezésre álló pénz amit befizettél hány felé oszlik”, mint ahogy az sem mindegy, hogy a rendelkezésre álló pénzt a betegellátásra, vagy haveri cégek megbízásaira költjük-e. Ennyi.

Túlélő ... 2017.10.15. 20:43:11

@Morpheus.: ... jobban megoszlanak a vélemények, csökkent a három legjelentősebb válaszlehetőség túlsúlya.

élhetetlen 2017.10.15. 20:50:47

@teéjesenmindegy: „Mi is dőlt össze azokból amit a csúnya fideszesek építettek?”. Á, még semmi, csak pár város borult sötétségbe, amit Orbán veje világított meg. A stadionok sem dőlnek össze mostanában, csak sokba kerültek, és sokba kerül a fenntartásuk. Semmi gond. Az meg már csak a vicc kategória, bocs, elfelejtettem, hogy hol építik az üveghidat, ami nem is üveghíd lesz, hogy a polgármester nyilatkozott, hogy bár sem csatornázás, sem úthálózat nincs a faluban, de majd az üveghidat megnézni jön egy millió turista, és abból a bevételből majd lesz csatornázás. Normális? Ja, és kell lovarda a budai várba, mert az angol királynőnek is van lovas őrségváltása, mi az, hogy Orbánnak nem lesz. Kell, kész. B+!

Buldózer 73 2017.10.15. 21:03:46

Korupció: 1048, Eü: 286, Oktatás: 182, Antidemokrácia: 318, Más: 137, Gazdaság: 132.

élhetetlen 2017.10.15. 21:08:41

@$pi$: Tudod, nem tehetek arról, hogy nagyobb az empátiás készségem, mint a tiéd. Te lehet, hogy csak azokat véded, akik „megkértek rá” valamilyen formában, engem az is zavar, mikor láthatóan kitolnak embercsoportokkal. „Én egy trafikostól sem hallottam, hogy nagyon kicsesztek volna velük”. Gondolom, sokkal beszélgettél, és mind boldog volt, hogy megszabadult a megélhetése forrásától, és kereshetett valami egészen mást. Igen, csak úgy felvállaltam „ezt a nehéz küldetést”. Azt még nem kell jellemhibának tekinteni, ha valaki más problémáját is érzékeli, nem csak a sajátját. De ez neked, gondolom, magas.

Jakab.gipsz 2017.10.15. 21:12:28

@élhetetlen: Lassan a testtel, nehogy azt hídd Orbán államfői teljesítményével elégedett vagyok. Nem vagyok elégedett, tehát a számra is mentséget keresek, itthon komcsik tanították Oxfordban pedig jó lebutították. Nem véletlenül lett oda kicipelve.

élhetetlen 2017.10.15. 21:31:47

@Jakab.gipsz: Na, most ezt értenem kellene? Azért véded folyamatosan, és a rendszerét is, mert szegény áldozatnak tartod, akit Oxfordban lebutítottak? Ezért kéne megérteni, hogy miért teszi azt az országgal, amit tesz? Tehát semmi jellemhiba, semmi féktelen hatalomvágy, semmi pöffeszkedés (a várba akarok költözni, és lovarda is kell, lesz majd lovas őrségváltás is, hisz az angol királynőnek is van), semmi hazudozás, semmi harácsolás nincs a számláján, nem osztja meg az országot, csak szegényt lebutították Oxfordban. Jól vagy? (De lehet, hogy csak azért nem értem, mert, koromból kifolyólag engem is komcsik tanítottak, de nem butítottak le Oxfordban. Megmaradt a józan eszem.).

Janossz 2017.10.15. 21:34:20

@Jakab.gipsz: Hídd= Hívjad, régiesen.
Orbán sose volt államfő.
Te meg hülye voltál mindig, az is maradtál. Tűnj innen!

DEFCON 2017.10.15. 21:59:59

@Kontraband: A gazdaság szavazatszám továbbra is elég gyenge.

$pi$ 2017.10.15. 22:56:07

@Janossz: "Ha holnap betiltják (jogtalan) a Jobbikot, hát több tízezer liberális lesz az utcákon, meglásd. Nem a jobbikért. A jogért. "

Akkor látom azt is elfelejtetted, hogy pár évvel ezelőtt éppen az szdsz követelte a jobbik betiltását. A fidesz soha nem akarta betiltani a jobbikot, sőt egyetlen pártot sem. A liberálisok viszont igen, azok a parlamentben követelték a jobbik betiltását.

A jogért mi? Na ne égesd magad!

$pi$ 2017.10.15. 22:57:40

Nem baj gyerekek, jön a momentum, meghirdette a 100 napos programját. Mindenkinek adnak, mindenkinek jut.

Aztán csendesen megemlítették, hogy azért a jövedelemadón emelnének... :D mikor rákérdeztek...

Aldou Raine 2017.10.15. 23:33:57

@$pi$: A fideszesek nem így "dolgoznak". Ők nem nyíltan csinálják, a világért sem tennének olyan csúnya dolgot, hogy javasolják egy párt betiltását. Neeeeeeem. ... Ők csavarosabb eszűek ennél. Szépen ellehetetlenítik inkább a rivális pártokat: kamupártokat indítanak ellenük a választásokon, beépítik embereiket az erősebb ellenzéki pártokba (lásd: Molnár Zsoltot a szocik közé), manipulálják a választási törvényt 8egyforduló, hogy ne lehessen egyeztetni a második kör előtt), átrajzolják a választási körzeteket (úgy, hogy az nekik legyen jó, gerrymandering módszerrel) és elgáncsolják a népszavazási kezdeményezéseket (ha kell kopaszokat küldenek rájuk, mint legutóbb Nyakóra). ..... Hát, ilyen kis vicces gyerekek ezek a fidszeseke. A kis gecik. :-)

Túlélő ... 2017.10.15. 23:46:26

@Aldou Raine: az újságok, média, hirdetési felületek körüli kavarásokat kihagytad. Andy Vajna bácsinak játszák át amit lehet, hogy az ellenzéki orgánumok ne jussanak el sehova. Az egybites csóringer vidéki szavazó meg nézheti az m1 -et, ahol null 24-beb tolják neki a Sorosozást és a kormánypropagandát. Az idiota szerencsétlen meg beszopja aztán rohan Orbánra szavazni mert értelmes dolog nem is jut el hozzá.

teéjesenmindegy 2017.10.16. 00:22:30

@élhetetlen: Mint a jereváni rádió... nem ladát, hanem skodát, nem moszkvában, és nem osztogatnak, hanem fosztogatnak.... Semmit nem tudsz, félinfóid vannak, azok is egy oldalról.
Speciel ahol tiborc cserélte a világítást, ott működik. Dujvárosban van sötét, ahol nem ők csinálták.
Ja, szar ügy, ha turizmus fejlesztésre lehet pénzt lehívni az eu-tól, és nem csatornázásra.
Egyébként pedig akkor is igaza lenne, ha saját erőből csinálnák azt a látványosságot. Ha te mint élhetetlen megcsinálod a csatornát, akkor mi változik? Attól nem lesz se munkahely, se bevétel. Ha azt a pénzt valami látványosságra költöd, amitől lesz turizmus, akkor viszont lesz bevétel. Hogy most az üveghíd, arborétum, kisvasút, vagy strand lényegtelen. Az ilyen beruházások tudják hozni a bevételt. A csatornázás nem.

A várat pedig restaurálják. A lovarda egy épület. Nem lesznek ott lovak - a karmelita kolostorban sincsenek karmeliták.

Tényleg bazmeg, iskolapéldája vagy a félreinformált balos idiótáknak.

teéjesenmindegy 2017.10.16. 00:29:10

@Aldou Raine:
Kamupártokat indítanak ellenük. :D Ezzel azt akarod mondani, hogy az átlag balos szavazónak nincs annyi esze, hogy megjegyezze az amúgy rohadt bonyolult DK, Együtt, MSZP nevét?
Most komolyan olyan emberek döntése számít, aki nem tud olvasni?

A körzeteket átírják. Persze, hiszen ősidőktől voltak azok. Az, hogy kisebb létszámú a parlament semmit nem zavar ugye? Meg hát amúgy is, az utca jobb oldala genetikailag fideszes.

Beépítik az embereiket? :D:D:D: Tehát X párt annyira hülye, hogy vezetőjének megtesz egy másik pártból érkező valakit? Bazmeg, ennél nagyobb baromságot tényleg nem bírtok kitalálni?
Az isten áldja már meg, mi egy párt lényege? Elvek, világnézet. AZtán a program. Ha a beépített ember nem eszerint csinálja a dolgot, akkor talán le kéne váltani. Ha meg erre képtelenek, akkor bazmeg annyira hülyék, hogy kukásautót akarjanak vezetni, ne országot.

teéjesenmindegy 2017.10.16. 00:37:30

@élhetetlen: "Csak kérdezek. Megtámadtak valakit?"
Nem. Mert nem is mert arramenni senki.
Baszódj meg, én itt élek, az anyám itt él, talán joga van félelem nélkül lemennie az utcára. És kurvára nincs jó érzése attól senkinek, kivéve a fotelhuszárokat, ha a sötét parkban sötét emberek ácsorognak. Nem akarok retkes arabokat itt látni, ahogy fetrengenek, ordibálnak, szemetelnek. És jajj de jó, hogy nem késeltek meg senkit, vagy nem erőszakoltak. Még.
De annyira szeretem a fajtádat, életedben nem jártál gázos helyen, de pofázol.

élhetetlen 2017.10.16. 01:14:10

@teéjesenmindegy: Hát, ez súlyos eset. Nem bántottak senkit, mert nem mert lemenni senki, mert sötét bőrű emberek voltak a sötétben. Tehát nem tudod, hogy, ha lement volna valaki, azt bántották volna. Itt a Petőfi híd budai hídfője melletti parkban pár évvel ezelőtt megöltek valakit, pedig még nem voltak migránsok az országban. Ebből mit szűrsz le? Persze semmit. Mert Magyarországon magyarok nem vernek halára senkit, ha nincsenek itt koszos arabok, akkor anyukád nyugodtan sétál egyedül éjszaka a parkban, és minden ok. Ja. Itt már csak fokozod a hülyeséget. „Ha te mint élhetetlen megcsinálod a csatornát, akkor mi változik? Attól nem lesz se munkahely, se bevétel.”. A csatornázás kiépítése ugyanúgy munka, mint az üveghíd építése, ja, hogy még a helyi lakosoknak is jó? A bevétel nem a szippantósnak megy, hanem a közműnek? Akkor már nem bevétel? „Hogy most az üveghíd, arborétum, kisvasút, vagy strand lényegtelen. Az ilyen beruházások tudják hozni a bevételt.” Bocsásd meg nekem, hogy a felcsúti kisvasút hatalmas bevételét nem igazolja semmi. De nem számít, majd az üveghíd biztosan fogja hozni az elvárt turista számot, és a bevételt. Tudod mit, hagyjuk a francba ezt az egészet, mert semmi értelme, hogy itt irogatunk egymásnak.

morph on deer 2017.10.16. 02:41:17

@Janossz:
“Azért ne becsüld túl!”

Meg alul se kéne!
Ugyanis orbán az egyik legtehetségesebb ‘con man’ akit valaha is láttam!

Mert az még hagyján, ha valaki eladja a Lánchidat, vagy az Eiffel tornyot, na de egy egész országot átverni úgy, hogy a becsapottak még tapsikolnak is örömükben, - hát ez nem akármilyen teljesítmény, valljuk be!
És majd figyeld meg, hogy milyen sikkesen fogja az országot is átjátszani a ‘kedves’ vevőnek!

Szóval - bár eszemben sincs túlértékelni - el kell ismerjem, hogy egy végtelenül tehetséges em... - már majdnem ‘embert’ mondtam ! - tehát: személy!

Kár, hogy a nyelvbotlásom nyelvbotlás volt..!

teéjesenmindegy 2017.10.16. 10:19:21

@élhetetlen: Nem, tényleg semmi értelme, hülye vagy mint a segg.
Ha képtelen vagy felfogni, hogy valaki nem érzi jól magát egy sötét parkban, ami tele van ki tudja honnan jött, huszonéves arabokkal, akkor tényleg nem lehet veled mit tenni.
Persze, ha lett volna támadás vagy erőszak, akkor meg arról pofáznál, hogy de csak egy volt, vagy csak kettő. Menj, úszkálj olyan medencében ami tele van cápákkal. Olyanokkal akik még nem bántottak senkit. Statisztikailag semmi bajod nem lesz.

Nem az a bevétel, hogy megépítenek valamit, te idióta. Hanem az, hogy utána termel-e hasznot. Megcsinálod a csatornát a zsákfaluban. Ott kezdődik, hogy az üzemeltetése többe fog kerülni, mint a befizetett díjak. És? A faluban ettől lesz munkahely? Lesz a falunak bevétele?
Nem az egyszeri megépítés, hanem a folyamatos üzemeltetés alatt.
A hülye ember talál pénzt és vesz belőle rántottcsirkét. Az okos pedig élőt és onnantól van tojása minden nap.
Beruházás, ami vonzza a turistákat. Ez lehet forma1, kilátó, múzeum, üveghíd. Ennek van értelme. Elbaszni a pénzt egy egyszeri non-produktív beruházásra nincs.
A kisvasútnál szintén az volt a helyzet egyébként, hogy amire le lehet hívni támogatást az a turizmus fejlesztése. Érted? Abból nem lehet csatornát építeni.

Morpheus. 2017.10.16. 12:53:21

A poszt végén lévő véleménynyilvánítás eredménye:

2536 kitöltés

Korrupció - 43% (1090 voks)
Egészségügy + oktatás - 19% (478)
Antidemokrácia - 13% (333)
Gazdaság - 5.5% (140)
Fel nem sorolt - 5.5% (140)
Egyéb okok - 14%

élhetetlen 2017.10.16. 17:52:03

@teéjesenmindegy: „tényleg semmi értelme, hülye vagy mint a segg.”. De szerencsére te nagyon okos vagy, mert a seggedben is fejed van (Weöres után szabadon). „Nem az a bevétel, hogy megépítenek valamit, te idióta. Hanem az, hogy utána termel-e hasznot.”. De, az hogy megépítenek valamit, az a kivitelezőnek hasznot hoz, te idióta, de nem biztos, hogy az építtetőnek is. De te tudod, hogy az összes stadion, és a felcsúti kisvasút komoly hasznot hoz, és az üveghíd is hasznot fog hozni. Persze, idecsődül a világ. „A kisvasútnál szintén az volt a helyzet egyébként, hogy amire le lehet hívni támogatást az a turizmus fejlesztése. Érted? Abból nem lehet csatornát építeni.”. Persze, hogy értem. Csak speciel én nem veszek egy felesleges kazánt, amibe nekem is bele kell fizetnem, csak azért, mert éppen támogatást is adnak hozzá. Te meg ezt nem érted. A támogatás lehívásához általában önerő is kell. Ezt az önerőt elbaszni egy soha meg nem térülő beruházásra, csak, mert adnak még hozzá pénzt, ez csak szerinted okos ötlet.
„Megcsinálod a csatornát a zsákfaluban. Ott kezdődik, hogy az üzemeltetése többe fog kerülni, mint a befizetett díjak. És? A faluban ettől lesz munkahely? Lesz a falunak bevétele?”. Mondd, fűtesz te télen? Gondolom nem, mert ebből nem lesz bevételed. A komfort érzet meg nem számít. Nincs út, nincs csatornázás, de van egy üveghídunk, rengeteg munkahelyet teremtettünk, fizetjük a hídpénzszedőt, meg egy utcaseprőt, aki nyáron hetente egyszer lesöpri. Télen nem használja a kutya sem, mert havas, jeges, és csúszik, viszont minden évben sokat költünk a karbantartására, hogy ne legyen balesetveszélyes. Gazdaságos befektetés.
A mamád. A sötét parkban mászkálásról már írtam, csak megismétlem: „Itt a Petőfi híd budai hídfője melletti parkban pár évvel ezelőtt megöltek valakit, pedig még nem voltak migránsok az országban. Ebből mit szűrsz le? Persze semmit. Mert Magyarországon magyarok nem vernek halára senkit, ha nincsenek itt koszos arabok, akkor anyukád nyugodtan sétál egyedül éjszaka a parkban, és minden ok. Ja.” . Azt hiszem, kitörölheted a seggedet az eszeddel, mert csak annyit ér.