A NER és az USA viszonya

2017. november 16. 16:57 - Morpheus.

Mindannyiunk előtt emlékezetes az az ikonikus kép, amikor 2016 júliusában - vagyis bőven az amerikai elnökválasztás lezárulása előtt - Orbán Viktor kockás ingében kijelentette a Bálványosi Szabadegyetemen, hogy "Trump lenne a jó választás Magyarország számára".

Persze tudjuk, amikor miniszterelnökünk Magyarországról beszél, akkor valójában saját pártjára, saját ideológiai-eszmei közösségére és saját magára gondol. (Emlékezetes a "haza nem lehet ellenzékben" duma.) Tehát behelyettesítve mondatát: a "Trump lenne a legjobb a Fidesznek" gondolat jelenik meg előttünk. Ez pedig egyértelművé teszi, hogy Orbán Viktor 2016 nyarán meggyőződéssel vállalt közösséget a New-Yorki szálloda mágnással, az amerikai republikánusokkal és mindazzal, amit Trump képviselt (és amit azóta is megtestesít).

Nyilván azt is hozzá kell tegyük: az amerikai elnökválasztás másik jelöltje (aki szavazatszám alapján valójában megnyerte az elnökválasztást), Hillary Clinton, olyan volt akkoriban Orbánék számára, mint tömjénfüst az ördögnek. Mindenki tudta ugyanis, hogy Clintonék és az amerikai demokraták nyíltan támogatják a magyar baloldalt és gyakorlatilag szinte bárkit, aki szembeszáll a NER oligarcha-rendszerével. Tehát meggondolva az egészet: nagyon is érthető volt Orbán szemszögéből, hogy kinek is kell szurkolnia az amerikai kampány hajrájában. 

Aztán elérkezett 2016 november 8., és kiderült: ugyan több szavazatot kapott a demokrata jelölt (Hillary Clinton), mégis az amerikai választási szabályok alapján - melyek kiemelten és súlyozottan kezelik a jelöltek mellett voksoló államok számát (erősebb szempontnak véve, mint a választópolgárok voksainak abszolut mennyiségét) - Donald Trump lehet az Egyesült Államok 45. elnöke. Ez volt az a pillanat, amikor a Lendvay utcában (és a Cinege utcában) pezsgőt bontottak. Orbán Viktorék ünnepeltek ugyanis, hiszen a saját szemszögükből a szerencsésebb jelölt aratott győzelmet Amerikában. Jött egy várakozásokkal teli időszak: hitték, hogy Trump hálás szívvel meginvitálja majd Washingtonba legelső külhoni támogatóját és Orbán Viktor a világ színpadára lépve foghat kezet a kamerák előtt a Föld leghatalmasabb emberével. De ... nem ez történt. Elmúlt 2017 év kezdete, majd tavasza, majd nyara, ősze és semmi. Már novembert írunk és Trumpnak esze ágában sincs szóba állni Orbán Viktorral, 

... SŐT ...

és most jön a fekete leves, Washington egyértelműen kritikus lépést tett: november 7-én az amerikai külügyminisztérium pályázati felhívás formájában 187 millió forint (azaz 700 ezer dollár) támogatást kínált fel egy Budapesten kívüli sajtóorgánum megteremtéséhez, hogy segítse a magyarországi sajtószabadságot és ellensúlyozza a nem régiben kialakult helyzetet, a vidéki sajtóorgánumok kormányközeli kezekbe kerülését. ... Kiakadtak az oligarchák, Orbánt borogatni kellett, Szijjártó meg azonnal pattogni kezdett és bekérette az amerikai ügyvivőt. (Gondolom ettől "bekéretéstől" halálra rémülhettek a Fehér Házban.)  De viccet félretéve: kíváncsian várjuk, hogy  a Fidesz-vezérkarban hogyan fogják ezt az amerikai lépést a Soros nyakába varrni azzal, hogy az USA külügy-minisztere is Soros György zsebében van. Valószínűleg, már serényen dolgozik ezen egy kreatív csapat. Nincs könnyű dolguk.)

Az amerikai döntés komoly pofon a NER és Orbánék számára, hiszen még az egybites Fidesz-szavazó-droidok is felfogják: itt bizony a Trump-adminisztráció szembefordulásáról van szó. Hiába szurkoltak tehát Trump győzelméért, valójában még az öreg Donald sem nézi jó szemmel azt, ami itt folyik. (Maradt a Fidesz-külpolitika számára a régi haveri kör: Azerbajdzsán, Kazahsztán, Irán és a többi keleti diktatúra.) Kínos az egész és meglehetősen elgondolkodtató is. Már azoknak, akik nem rettennek vissza az önálló gondolkodás "nyűgétől". A többieknek készül már a magyarázat a kreatív csapattól. 

 

***

255 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morpheusz.blog.hu/api/trackback/id/tr1513287321

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Feldunai gyepű nászajándékba 2017.11.17. 13:41:14

I. István és Gizella érdekházassága drága mulatság volt Magyarországnak. Nem nagyon tanítják tankönyvekben, hogy mai több megyényi terület volt a nászajándék, ja meg a "kenőpénz" a későbbi államalakulatot megváltoztató puccshoz. Mesés rajzfilmes feld...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jakab.gipsz 2017.11.16. 23:19:23

Túl korán nevetgélsz, ennek a meccsnek még nincs vége !

miért 2017.11.16. 23:21:49

..és egyetlen komoly pozícióval bíró amerikai politikus se hajlandó leülni a Kedves Beteggel!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.16. 23:23:19

@Jakab.gipsz: Túl sokáig dolgozol narancstálib!
Különben meséjjé! Hogy kell egy szót átnevezni?

FCUK11 2017.11.16. 23:51:19

előre röhögök, hogy kormánypárti zsebekbe fog kerülni az a 700 ezer dolcsi.

de tekinthetjük úgy is, hogy ezzel a 700 ezer dollárral Orbán nagy segítséget kapott: mivel pályázat lesz, vagy kiderül, hogy a folyamatos siránkozás ellenére van ellenzéki sajtó, hisz lesz kinek odaadni, vagy kiderül, hogy pályázni sem tudnak, mert kormánypárti sajtó nyer a pályázaton. :)

Jakab.gipsz 2017.11.17. 00:04:18

@miért: @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Túlságosan el vagytok szemtelenedve, túlságosan magabiztosok vagytok, jó lesz ha vigyáztok türelmünk elfogyott !

Fogalmatok sem lehet arról, mi féle, erőkkel kerültetek szemben !

Agy mosott zombik vagytok.

Brix 2017.11.17. 00:05:05

Miért, nincs még elég liberális média? ATV, HírTV, Index, 444, HVG, 168 óra...Ennél miért kellene több? Ezeket nézik/olvassák vidéken is...

Belzebubo 2017.11.17. 00:56:33

@Jakab.gipsz: Hát eléggé sötét erôk jöttek elô a múltból ... de ha nem is sötét, olyan barnás ....

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.17. 05:49:56

@Jakab.gipsz: "Agy mosott" - Akkor ez most egy szónak az átnevezése lenne, vagy csak simán nem tudod a helyesírást?

"magabiztosok" :-))

"Fogalmatok sem lehet arról, mi féle, erőkkel kerültetek szemben ! "

Na ez meg szép teljesítmény. Egy mondatban 3 helyesírási hiba.
Fogy a Fidesz pénze, hogy ilyen a magyart törő románokat alkalmaz, mint te?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.17. 05:53:26

@FCUK11: Azért rendes tőled, hogy írásba adod, mennyire aljas vagy. Ezért undorodnak tőletek annyian, mert már a látszatra sem adtok.

megamedve 2017.11.17. 06:11:41

Hát a fene tudja.
Amit a gecihorda művel, az már minősíthetetlen, szerintem egyértelműen bűnözők (lehet, hogy nem bizonyíthatóan törvényileg [hiszen maguknak hozták a törvényeiket], hanem etikailag), DE azért ez a mutatvány az USA részéről elég erős.

postumus mumus 2017.11.17. 06:52:18

@Brix: Bizony, bizony, fáj is nektek, hogy ezeket olvassuk, a szivarozó hörcsög újságjaival meg a seggünket törölgetjük.

Secretus Rector 2017.11.17. 07:00:21

Bizony Donald Trump is Soros Györgynek dolgozik. Szar lehet a Fidesznek, hogy ennyi nagyhatalmú ellensége van. Szegénye. Kutya kemény világ ez, na.

midnightcoder2 2017.11.17. 07:02:07

Érdekes, hogy a 90-es években amikor a kommunista utódpárt és tettestársai szerezték meg a hazai írott és elektronikus sajtó szinte teljes egészét (kb. két, alig olvasott papír újság volt csak nem vörösnáci kezekben) akkor az amcsiknak valahogy nem annyira jutott eszükbe hogy be kellene avatkozni. Pedig akkor nem volt internet sem. Ja, hogy a vörösnácik épp akkoriban árusították ki szarért-húgyért az országot...

Az amcsik alapvetően két dologhoz értenek, de nagyon: a háborúskodáshoz, és ahhoz hogy a gazdasági érdekeiket rózsaszínű politikai cukormázzal öntsék le. Itt Pl. az egész sztori még mindig igazából arról szól, hogy az amcsi olajcégek meg akarják szerezni az orosz érdekeltségeket. Ebben a hatalmas játszmában egy ici-pici lépés ez is.

guvat 2017.11.17. 07:04:43

Trump tanult Kennedy példájából és csak apránként próbálja meg visszavenni az irányítást azoktól, akik az elődjét is lelövették... Talán neki sikerül...

Jakab.gipsz 2017.11.17. 07:08:23

@Belzebubo: És ? Működik a hatás, ellenhatás törvénye.

Ámde közben, történt egy és más.

Azokat a szavakat az "igaz szavakat", egy hazug és rongy ember mondta, tehát hazugságnak számítottak.

Ma más a helyzet mert az igazságról beszélek, igaz embereknek.

különvélemény 2017.11.17. 07:09:19

Trump még így is jobb, mint Hillary.
Hillary csak egy neoliberális báb, az egész világ szívott volna vele.

Egyébként Orbánnak jól jönnek az ilyen hírek, hiszen most már mondhatja, hogy nem burkoltan, NGO-k-on keresztül terjesztenek propagandát, hanem közvetlenül a sajtót fizetik.

Frick László Intézet 2017.11.17. 07:18:08

A botrány nem Trump, hanem az Elnöki Intézmény totális leürítése azzal, hogy egy egzaltált önértékelés-zavaros öreg picsa és egy önelégült politikaianalfabéta vén idiótáét gyártott a Háttárhatalom "választásra". Trump egy szalmabáb és pofozógép, annyi a funkciója, hogy a maradék amerikai értelmesség [értelmiség] napi kritikai termelését, kapacitását lekösse és a valódi problémákra ne jusson,meg legyen kire a piszkos munkát fogni.

Arról már ne is beszéljek, mekkora naivitás benyalni... hát ott volt az utolsó értelmes amerikai elnök Obama példának... mennyire nincsen ma már a tényleges USA-politikára az "elnök"... A Joint Vison 2020. 19-ik évében... A nixonista mcnamariánus töretlenségben...

Ha ltezik még liberális az USÁ-ban, az csak nixonista félfaszizmusnak se köpi le ezt a rendszert... még Hillary-val bojóccosítva sem...

Kreatív csapat az amerikai adófizetők és adómegkerülők Dollár.jaiból? Hát, ha úgy lesznek kreatívak, mint az Amerika Hangja magyar adása, a 444----

Frick László Intézet 2017.11.17. 07:24:06

@különvélemény: Miért lenne burkolt? A CIA nem egy kágébé alakú szervezet idültalkoholista szovjettiszt alakú spigott ezredesekkel rakottan. A csöndesamerikaiak minden ország dipomáciai testületében ismert jópofák, semmi fgedettség, teljesen nyiltan dolgoznak. A Panama Lekas idején egész jó kis baki jött össze és hirtelen fényt kapott ez az egységes működés. Az Átlátszó-pont-hú "nemzetközi" brittudományos cikkei pl az "orosz dezinformáció"-ról és hasonló gyíkemberes konetókról amerikai belpiacos néphülyítések magyarított változatai, kapnak németül a németek, svédül a svédek, a bolgárok bolgárulk ésígytovább, semmi titok nem volt eddig sem.

neoliberális? ...ugyammmá
Most tavasszal és koranyáron kisérletezgettem a két agitációs propaganda oldalon, a kőprofi BalTwiXXX-ben[444] és a nyomorult, szánalmas és kontár jobbtviksz-ben[888] A BalTwiXXX-ből tiltottak ki, cenzúráztak, miközben a BalTwiXXX 2016. óta érvényes "kommentelési szabályait" uszító nácik folyamatosan megsérthetik, az nem fájt a szerkikének, a kreatívoknak, csa a liberális nézeteim, azok nagyon :D

www.youtube.com/watch?v=6iofG4BCanQ

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.11.17. 07:26:30

Ez az a clinton akinek az alapítványa 145millio dollárt kapott az oroszoktól egy banyamutyi után?
Hat igen.ertem én.

Aldou Raine 2017.11.17. 07:28:07

Trump is cserbenhagyta Orbánt, nem elég hogy a franciák, hollandok és németek is ellene vannak. Nem átállottak EU párti módon szazazni a mocskom. Pedig a NER igenis zsenialis rendszer, mely szabadságot meg felvirágzást hoz népünk számára. Mindenki téved aki ezt nem látja be. Téved az USA kormánya, az EU vezetése, Merkel, a franciak és hollandok, meg a nemzetközi szervezetek, Nyugat Europa közvéleménye is. Csakis Orbánunk látja jól. A mi lánglelkű, bölcs vezérünk.

sörnyitó 2017.11.17. 07:29:19

A média politikai része pont nem érdekel, azt olvasok amit éppen akarok magyarul vagy angolul. Ami érdekel, és nagyon gáz, hogy nem is olyan rég még voltak országos kereskedelmi rádióadók, és volt két helyi adó is, ahonnan azért kaptunk helyi érdekű információkat. Aztán megszűntek a hallgatható országos adók, majd az új Sátán, a szivaros bácsi és nagytudású gázszerelőnk jóvoltából nincs már helyi adó sem, hallgathatnánk helyi frekvencián a Lánchíd rádiót, és a Rádió 1-et. Hát gratulálok, csak sikerült visszalépni alsó hangon ~30 évet. Mondhatnám, hogy szép volt fiúk.... :s Eljönnek újra azok a boldog szép napok is, amikor ausztriai TV adók műsorát néztük? Mondjuk már most sem nagyon van nézhető magyar :(

postumus mumus 2017.11.17. 07:29:55

@megamedve: Törvényileg nem büntethetők. Azonban a nép sem törvények alapján szokta a patkány tolvaj politikusokat lámpavasra lógatni. Rákosi is törvénnyel vette el a parasztok földjeit, hitler is törvénnyel tiltotta be a kommunista pártot és égetett könyveket és Szálasi is törvény alapján hurcolt zsidókat. Mit érnek ezek a szarfaszúak az önkényes törvényeikkel? Ha a nép és a világ demokratikusabb fele úgy akarja, úgyis karóba lesznek húzva!

Aldou Raine 2017.11.17. 07:30:44

@FILTOL: és a republikánusokat mennyire is segítette Putyin elvtárs amikor meghekkeltette a választási rebdszerüket hogy Trump nyerhessen? Jaaaaa igen.

Jakab.gipsz 2017.11.17. 07:34:37

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: És ?

És most nézzük meg a tényeket !

Az amerikai és a nyugati szövetségeseinket, a Ssoross-CEU féle, ateista, materialista zsidó-filozófus lobbi, az orránál fogva vezeti.

Pofátlanul átverik a világunkat: a tudományra hivatkozva.

Áltudományos maszlagokkal etetik a világot, háborús uszítók, az emberiség első-számú köz-ellenségei ezek, a magukat megnevezni nem akaró, (neoliberális), " neo-kommunista, globalista, fenevadak".

Ennyi.

Hazugságokat, hazugságra halmoznak, egyetlen egy szavuk, gondolatuk sem igaz.

postumus mumus 2017.11.17. 07:35:52

@Jericho.: Sőt, lehet titokban soros az usa és az eu elnöke is egyben, trump és juncker meg csak álca.

HaD 2017.11.17. 07:36:55

@midnightcoder2: A privatizációs kormánybiztost matócsi györgynek hívták....a szarér hugyér elkótyavetyélést pedig az a demján csányi féle banki technika biztosította mely szerint 40%-os(!!!!) kamatokkal hazabaszták a magyar cégeket amiket aztán matócsi györgy barát odakommendált gyurcsány tesóknak meg orbán tesóknak( a minimál árhoz szükséges tökét pedig egy kis olajszökítésböl meg egy kis orosz pénzböl fedezték...mondjuk pl. dajcs haver apukája meg anyukája az MTK megszerzéséhez még azt sem vett igénybe...tellett nekik az vegyésztechnikusi fizetésböl rá...a hatodik emeleti paneljükben szorgosan félre raktak rá)....erröl ennyit cimbi.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.17. 07:40:19

@midnightcoder2: Ez szép volt. Bármelyik szovjet kommunista propaganda tiszt elégedetten hátradőlne egy ilyen megírása után.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.17. 07:41:53

@Jakab.gipsz: Na és mi van a szavak átnevezésével? :-)) Átneveznéd például a macska szót?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.17. 07:44:24

@Jakab.gipsz: O.K, O.K, ez a szokásos szöveg. De mi van a szavak átnevezésével? :-)) Miért kerülöd a választ, románkám?

HaD 2017.11.17. 07:45:20

@Jakab.gipsz: oroszok a "miféle erök" ????

citrix 2017.11.17. 07:50:33

Mikor fogja fel végre a Kedves Vezető hogy ő és Pártja NEM Magyarország. Súlyos mentális kihívásokkal küzd ha ez nem tudatosul benne 8 év után se.

Jakab.gipsz 2017.11.17. 07:52:52

@Aldou Raine: Így igaz, ahogyan mondod !

Orbán megérzése helyes, amikor a "lebutított emberiség" érdekében szót emelt !

Csakhogy Orbán még nincs felkészítve ennek a " matematikai- filozófusi-teológiai" háború megértésére és megvívására !

Had kínlódjon még egy kicsit, Ő Orbán akart Magyarország miniszter elnöke lenni, senki sem kényszerítette a saját lelkiismeretén kívül, erre a kemény melóra.

Mert csak munka semmi több, tudományismereti munka.

midnightcoder2 2017.11.17. 07:54:04

@HaD: Matolcsy pont olyan rakás szerencsétlenség volt ott, mint az egész Antall kormány akiknek az orra előtt lopták szét az országot az elvtársi kapcsolatokon keresztül.

Jakab.gipsz 2017.11.17. 07:54:14

@HaD: Entrópia: a rendezetlenségre irányultság elve.

Periodista 2017.11.17. 07:55:50

@Jakab.gipsz: "Soross-CEU féle ateista, materialista, neokommunista, neoliberis, globalisra, háborús uszitó fenevadak"

Ez így egy szuszra. Szuper. Egyetlen felsorolásban benne van az egész orbánista, kleptokrata, populista, oligarchikus, nacionalista urambátyám- keresztény, Európaellenes, gőgösen korlátolt, vezérközpontú, ruszomán fideszratyi-tábor minden ars poetikája és sötétsége. Szépek vagytok. Faszagyerekek. :D

postumus mumus 2017.11.17. 07:56:42

@Jakab.gipsz: Igaz a gondolatuk, csak te a primítív, ősemberagyaddal nem érted azokat. Eleve nem is beszélsz idegen nyelveket, a magyart is csak orranisztáni tájszólással. Ez miatt saját nemzettársaid se érted, nemhogy az amerikaiakat. Az tény, hogy az amcsik nem szaroznak, amikor állampolgáraikról, demokráciájukról, liberalizmusukról van szó. Mégegyszer nem akarnak holmi kis patkány hitlereket, akik felforgatják a világot. Én igazat adok nekik, demokráciafelfogásban évszázadokkal járnak a többi állam előtt, és vasmarokkal meg is védik eddigi eredményeiket, civilizációjukat, gazdagságukat.

roli101 2017.11.17. 08:02:15

Itt az ideje, hogy a kedves vezetőnk behívja a baráti orosz csapatokat, hogy megvédjék az amerikai agressziótól. Na nem az országot kel megvédeni csak a Pártot és a NER-t.

postumus mumus 2017.11.17. 08:05:17

@midnightcoder2: Matolcsynak nem az orra előtt lopják szét az országot, hanem a saját keze által van szétlopkodva minden. Az elsőnél csak egy tehetségtelen buta vezetőről beszélhetünk, a második esetben azonban egy bűnöző tolvajról, ami azért valljuk meg nem ugyanaz, a büntetési tétele is magasabb lesz az elszámoltatáskor. Matolcsi azonban rendelkezik mindkettő tulajdonsággal, nemcsak tolvaj, de még hülye is. Ez a legrosszabb eshetőség.

Jakab.gipsz 2017.11.17. 08:05:19

@postumus mumus: @Capo di tutti capi:

Amerika és a nyugat egyetlen háborút sem nyert még meg, sőt amikor nagylelkűen segítettet az is kontra produktív.

Erről pedig nem Orbán tehet.

Fergio 2017.11.17. 08:09:11

@Jakab.gipsz: Elfogyott a "türelmetek"???? Ki a faszt érdekel a türelmetek??? Érvek helyett marad a fenyegetőzés, jó kis komcsi mentalitás. Mondhatni putyini. Inkább "tanuljatok" meg helyesen írni, gyökerek.

1ghost 2017.11.17. 08:17:57

@Aldou Raine: "Téved az USA kormánya, az EU vezetése, Merkel, a franciak és hollandok, meg a nemzetközi szervezetek, Nyugat Europa közvéleménye is. Csakis Orbánunk látja jól. A mi lánglelkű, bölcs vezérünk. +

Nagyon jóóóóóó! :))))))

1ghost 2017.11.17. 08:22:33

@Jakab.gipsz:

Na tessék! Orbán tetves bérhazudozója máris felébredt, s reggeli kávé helyett is inkább gazdája seggét nyalja.
Figyeljetek rövidesen előkap még legalább tíz nicket s mindgyá' elkezdi mentegetni a tolvaj korrupt, országkifosztó gazdáját,. ez a szarházi fideszpropagandista.

HaD 2017.11.17. 08:34:17

@midnightcoder2: Jujj! Ezek a szegény szerencsétlen antalék...na ne már. A 80-as években matócsit már javában dresszirozták a privatizációra. A "rendszerváltást" tessék szó szerint venni semmi más nem volt mint a népszivatás rendszerét megváltoztatták. Ebben szép szerepet szántak orbánéknak és gyurcsányéknak... a szereposztó díványon(ma divatos téma:)) olyan "nagyságok" osztották a pénzt páncélt paripát...meg az észt mint a goni soros gyuri,meg a szürke eminenciás stumpf és a nagy "reformer" pozsgai(aki, olvasva az mszmp kb jegyzökönyveit,minden volt csak nem reformer...inkább legvéresebb szájjal követelte az egypárt rendszer fenntartását...erre mondták neki hogy lehet több párt de mindegyikben "mi" leszünk). Ez komám egy igen csak kiagyalt elöre leosztott szerepekkel lejátszott darab volt és az ma is....Pl. csak vessünk egy szerény pillantást a mezögazdaság "privatizációjára"...a legnyagyobb állami gazdaságokat pontosan fele fele alapon osztották el az elvtársak egymás közt...felét orbánék felét az mszp...ekkora véletlenek nincsenek...Meg akkorák sem hogy az összes elvtárs aki az átkosban funkcionárius volt az ma is sértetlenül ül a gazdasági vagy és politikai hatalomban...holló hollónak nem vájja ki a szemét alapon.

John Doe3 2017.11.17. 08:54:35

@Jakab.gipsz: Persze, elbukták az I. és II. vh-t is. Ja, nem is...

HaD 2017.11.17. 08:57:44

@Jakab.gipsz: Az entrópia éppen hogy az egyre valószínübben bekövetkeznek folyamatok a természetben...nem tudom mi köze ahhoz hogy ismeretlen "erők" merülnek fel egy posztolgatós délelőtt" mint akik az jelen rendszert ktitizálókkal állnának szemben??? Ezek az erők jelen esetben az oroszok vagy és a zsidók lehetnek(természetesen a hatalmon lévő klientúrát is ideértve)...

miért 2017.11.17. 09:00:58

@Jakab.gipsz: hogy mire vagytok? képesek? Az kiderült az elmúlt években: lopni, csalni, hazudni!
Még egy dolog jutott eszembe, a kubatov-féle rohamosztagok! JHogy mire képesek? Azt már 2006-ban a Szabadság-téren is látni lehetett!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.17. 09:16:09

@Jakab.gipsz: Amit írtál az szóról szóra a fideszre illik rá.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.17. 09:25:33

@Jakab.gipsz: Szerintem részegen ne kommentelj. Ez már a kocsmai kötekedés szintje... mondjuk ezt a szintet nyomja számos fideszes prominens is. De itt nem birkanyáj olvas, akiknek ez tetszik. Ezzel csak ártasz a fidesznek. :-)

Netuddki. 2017.11.17. 09:26:10

@Jakab.gipsz: Túlságosan el vagytok szemtelenedve, túlságosan magabiztosok vagytok, jó lesz ha vigyáztok türelmünk elfogyott !

Fogalmatok sem lehet arról, mi féle, erőkkel kerültetek szemben !

Agy mosott narancszombik vagytok.

Netuddki. 2017.11.17. 09:29:58

@Jakab.gipsz: De ha kijavítom a helyesírási hibákat, te fidelitasos kis hülyegyerek, akkor:

Túlságosan el vagytok szemtelenedve, túlságosan magabiztosok vagytok, jó lesz ha vigyáztok, a türelmünk elfogyott !

Fogalmatok sem lehet arról miféle erőkkel kerültetek szembe !

Agymosott narancszombik vagytok.

Tanuljál meg magyarul, te balfasz ruszkibérenc troll!

Netuddki. 2017.11.17. 09:31:40

@Én tudom jól: Sajnos, a blog. hu-ra már csak a narncskullancsok és a birkák járnak. Az értelmesebbek meg, pont ezek miatt átszoktak máshová.

igazi hős 2017.11.17. 09:55:27

@megamedve: Miért is erős? Mert te nem emlékszel a Szabad Európára? Mi még igen és egyre erősebb az érzés, hogy "ezek ugyanazok", csak átnevezték az állampártot, kapott egy kis sárga árnyalatot, de egyre kevesebb a különbség. Mi baj a pénzzel? Majd feltüntetik, hogy külföldi ügynökök, pont annyira mint az Ökumenikus Segélyszervezet (lásd még a férje mellett mostanában nem nagyon látható Lévai Anikót), "oszt jónapot".
Őszintén, jobb lenne, ha Bécsből vagy éppen Romániából jönne egy USA támogatott, a magyar kormánytól független tévécsatorna? Utóbbi pont kézre állna a Diginek, de a UPC is szereti annyira a kormányt, hogy bevenne a kínálatba egy Bukarestben szerkesztett HírTV extrát. Akkor már inkább itt költsék el, olyan emberekre, akiknek esetleg hiszünk.

igazi hős 2017.11.17. 10:03:51

@midnightcoder2: Most vagy szimplán hazudsz egy nagyot, vagy ostoba vagy és nem is emlékszel arra, amiről írsz, vagy neked mindenki "vörösnáci", aki nem ért veled egyet. Mindenképpen szánalmas. Tényszerűen: Népszabó és Népszaga MSZ(M)P kiadványok voltak, de a Magyar Nemzet, Magyar Hírlap, a bulvár lapok, a heti lapok (HVG, ÉS) nem. Az MTV mindig az aktuális hatalomhoz húzott, a frissen megjelent kertévék meg leszarták a politikát, pénzt akartak (és akkoriban politikamentesen is tudtak) csinálni.

McZozo 2017.11.17. 10:10:57

A tevedes csak ott van, hogy aki ma mar fidesz szavazo az most se gondolkodik, csak hivo. Tehat neki mondhatod, hogy a nagy barati Trump szembefordulasa a fidesszel ciki, nem f0ogja erdekelni oket, mert Viktor holnap kiad egy komuniket hogy lam-lam mar Trump is Soros zsebebe kerult es a hivo tabor vergozos kodbe borulva fogja ismetelni a legujabb gondolatat a nagyvezirnek. Plusz nem ertem a gondot hogy most kap a baloldal 140 milliot, hu ettol most aztan minden mas lesz mintha a job oldal nem 100 milliardokat pumpalna a sajat lakajsajtojaba. Ebbe a tengerbe 140 million cask egy csepp. Szoval mindenki nyugodjon le a pi...ba sajnos semi jelentos nem tortent holnap is ez a rablo banda fog meg mindig a nyakunkon ulni.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.17. 10:25:51

Bárhogy is van, fontos Mo. számára, hogy nem Clinton lett az elnök. S ez a lényeg.

McZozo 2017.11.17. 10:27:28

@HaD: ehez kepest most elegge felborulni latszik ez a leosztas mert a Fityesz mindent maganak akar es haracsol ki a tobbiek zsebebol.

McZozo 2017.11.17. 10:29:26

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Bezony sokkal jobb Trump bacsi, aki majd szepen megoldja Azsia tulnepesedeset mikor kirobbant egy atomhaborut Eszak Korea korul.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.17. 10:49:55

@McZozo:

Sokkal militaristább lett volna Clintonék politikája. Ők Szíriában se adták volna fel a bukott ügyet, Trump pedig ezt simán meglépte.

1ghost 2017.11.17. 10:53:41

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

"Sokkal militaristább lett volna Clintonék politikája. "

Nos barátocskám! Akkor álljál csak szépen neki bizonyítani ezt az állításodat.

Mert ha nem, akkor remélem végre téged is kibasznak innen, mint a legtöbb fidesztrollt, akik e kiváló blog tönkrevágásán dolgoznak.

2017.11.17. 10:54:29

@FILTOL: A dolog ott áll, hogy a bányamutyi az orosz net hamisító hadtest produktuma. Hajrá IRA!
Végülis ha Pétervárról jön a hír, akkor az biztos igaz.

2017.11.17. 10:58:08

@Netuddki.: magabiztosak. A biztosok azok megbízott /kinevezett személyek.

HaD 2017.11.17. 11:01:09

@McZozo: A leosztás nem változik igazán. A NER mint idézett elem,alapvetően arról szól hogy hogyan állítja be a sorba azokat a tőkéhez/pozícióhoz jutott elvtársakat a "főnök" a sorban akik eleve a leosztásból részesedtek...egypárt rendszer már gyakorlatilag van,és amíg gyurcsány szereposztásához híven rombol minden esetleges ellenzéki képződményt marad is. Ehhez találták ki a NER-t hogy a gazdasági hatalom is egységes legyen. Aki nem áll be azt próbálják taccsra tenni,akár egyedi törvénykezéssel is. Talán legjobb példa erre csányi elvtárs akinek a vagyonának az eredete homályba vész(az nem hogy a demjánnál egyszerű kisz titkár volt) de a "főnök" játszmájában részt vesz ezért ahol csak tudják helyzetbe is hozzák...valszeg az is közrejátszik hogy a szingapuri tulajdonosok mögött ott vannak a szovjet tezsvérek is:)...de sorolhatnám a neveket. gyurcsány pl. aki a rossz rendőr avagy a provokatőr szerepét viszi vidáman eléldegél az össze "privatizált" kis vagyonából holott csak a MOTIM-nél milliárdokat kaparintott meg alig 12 milláért de ezt egyetlen nagy "elszámoltató" sem találta eddig figyelemre méltónak...mint ahogy az üvegzsebes mszps-eket sem érdekelte egy pillanatig sem hogy orbán papa honnan a bánatból szakította le a bányáit és simán vették tőle jó áron a jó árasított utakhoz a cuccot...avagy a már említett dajcs család MTK tulajdonlását sem firtatták soha...sorolhatnám a közös üzleteket családi összefonódásokat de semmilyen ellenzéknek ezek nem problémák...

2017.11.17. 11:05:39

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: ez simán egy ország belügyeibe való beavatkozás. Mennyire jó, hogy Trump a barátunk! Hogy Orbán lelki társa, szövetségese, támogatója!
Képzeld el, ha nem az volna!
Birka! Mit mond a tartótiszted? Mikor leszel juhászkutya?

Jakab.gipsz 2017.11.17. 11:11:48

@postumus mumus: @Netuddki.: @Én tudom jól: @HaD: @Capo di tutti capi:

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Most nincs rátok időm, majd este felé, válaszolok a kérdéseitekre.

Addig is elől járóban, aki egy fél vagy egy teljes analfabétát, felvilágosít az emberi jogairól a kötelességei felsorolása nélkül, az gonosz tevő.

A ma alkalmazott fogalmaink viszont mind paradoxonok: a demokrácia, a tolerancia, persze a liberalizmus elve is, és a gondolkodás és a lelkiismeret szabadsága is.

Ugyanis amit tudunk egymástól tudjuk, tehát nem rendelkezhetünk bizonyossággal a külvilágról.

Egy háború akkor van befejezve, ha senkinek sem jut eszébe fegyvert fogni.

A Soros-CEU pedig egy voluntarista filozófiát képvisel, pontosan úgy mint az egykori kommunisták, a nyugatias világ pedig ezt az elmebajt elhitte.

Naivak és hiszékenyek vagytok ez a ti bajotok.

Nekem pedig, nincsenek sem főnökeim sem pedig megbízóim.

midnight coder 2017.11.17. 11:12:11

@igazi hős: A HVG és az ÉS már eleve SZDSZ-es lapok voltak, így az összeborulás után szintén vörösnácik. A bulvárlapok elvben semlegesek, de azért inkább balra lejtettek azok is. A kertévék dettó. A királyi TV történetében viszont talán az MDF kormány ideje volt az egyetlen, amikor az ellenzékhez húzott. Ja, és ne felejtsük el az akkor ballib kézben lévő megyei lapokat sem, illetve a politikai vicclapokat (Pl. Hócipő). Szóval igen, a Magyar Nemzet, és a Magyar Hírlap nem volt a kezükben.

2017.11.17. 11:12:23

@Jakab.gipsz: Orbán szót emelt a lebutított emberiség érdekében?
Akkor már értem, miért kommentelhetsz!

Cycmen 2017.11.17. 11:39:47

" Orbán Viktor kockás ingében kijelentette a Bálványosi Szabadegyetemen, hogy "Trump lenne a jó választás Magyarország számára"."

Mi a jelentősége a ruházatnak? Tudjuk, te és a kis "közönséged" személyeskedésben verhetetlen, meg egyéb érvek híján ugyebár...... de tökös nem voltál a "csutigeci" terminushoz! Nammmindegy!
Orbán mondata Trumppal kapcsolatban inkább csak "jobb" választásnak érthető!
Clintonné egy állat libsibérenc szar, de Trump tökét is elkapja a háttérlobbi, úgyhogy majdnem mindegy ki az USA elnöke, bizonyos csapásirányok változatlanok lesznek vegyük tudomásul! Ezzel pedig Orbán tisztában van!

Morpheus. 2017.11.17. 11:45:52

@Cycmen: az személyeskedés, hogy miniszterelnökünk kockás ingben volt (ami mondjuk tény), de az persze nem, hogyte "csutegecinek" nevezed a poszt írót, meg libsibérenc szart írsz és fröcsögsz, gyűlölködve. De igazad van, a kockás inggel kapcsolatban túlment a poszt minden határon. Felháborító. Hogy mik vannak. :P :)))))

Cycmen 2017.11.17. 11:58:06

@Morpheus.: Amúgy nem írsz rosszul, tehát ne játszd a hülyét! A másik, hogy kommentelőként kevésbé adok magamra, felveszem az itteni "ritmust", téged posztíróként megköt néhány szempont hogy komolyan vehető legyél!
A kockás ing dehonesztáló célzata egyértelmű, hiszen egyéb soraidban a részletek ennyire precíz visszaadására nem törekszel úgy látom! Mindazonáltal, ha szerinted Orbán jellemének tükrözésére a kockás ing viselésének megemlítése legalkalmasabb "írói fegyvered" hát használd! :P

Morpheus. 2017.11.17. 12:07:19

@Cycmen: ha figyelmesebben olvastad volna a kérdéses mondatomat, észrevetted volna, hogy azt írtam: "... ikonikus kép .." nos ez azt jelenti: jellemző, elismert, jellegzetes. Ez inkább pozitív jelző tehát és arra akartam célozni vele, hogy akkoriban erősen rögzült bennünk a pillanat, amikor Orbán elsőként a világon az elnökök közül, kiállt Trump győzelme mellett. Valahogy társult bennünk a kép, ahogyan ezt bejelentette ott a színpadon abban a bizonyos ingben. Ennyi. Ez a legkevésbé sem személyeskedés. De ha te annak, veszed, kívánom, hogy nagyobb sértést ne kellejen olvasnod róla. :DDDD

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.17. 12:08:33

@1ghost:

Minek bizonyítani tényeket?

Trump = az izolacionista liberális elit embere.
Clinton = a progresszív-liberális elité.

Az előbbi számára nem fontos az "amerikai értékek" terjesztése, csak az USA világhatalmának megőrzése.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.17. 12:10:30

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Nem.

A fontos, hogy az USA elitje kettá szakadt. s most éppen a kevésbé rossz része van hatalmon. Ez a lényeg csak.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.17. 12:15:27

@Jakab.gipsz: "este felé" "elől járóban" "gonosz tevő" :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.17. 12:20:34

@Jakab.gipsz: "Amerika és a nyugat egyetlen háborút sem nyert még meg, sőt amikor nagylelkűen segítettet az is kontra produktív. "

"segítettet" "kontra produktív" :-))

Aha. Az első, második és hidegháborút, kik is nyerték meg?

2017.11.17. 12:21:26

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: de.
Az USA elitje sosem volt egységes.
A beavatkozás a Világ eseményeibe pedig törvényszerű egy ekkora országnál. Hogy ezt milyen ideológia mentén teszi, az lehet kérdés.
De Trump sem fog bezárkózni, mert nem teheti.
Átadta Szíriát Putyinnak, ezzel fizetett.
Számára egyébként sem létkérdés.

2017.11.17. 12:22:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Jól van na! A Google oroszról így fordít.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.17. 12:23:54

@Jakab.gipsz: "miniszter elnöke" - mi lenne ha megtanulnál magyarul?

$pi$ 2017.11.17. 12:26:16

"Trump lenne a jó választás Magyarország számára"

Orbán Viktort ezt soha nem mondta, hazudtok.

Cycmen 2017.11.17. 12:26:58

@Morpheus.: : ha figyelmesebben olvastad volna a kérdéses mondatomat, észrevetted volna, hogy azt írtam: "... ikonikus kép .." nos ez azt jelenti: jellemző, elismert, jellegzetes.

Felületesen olvasok, meg aztán ikont is Szentpéterváron láttam utoljára és azt hittem arról van szó! Köszi hogy elmagyaráztad,EZ IS LYÓ SZÓ? HASZNÁLNI FOGOM! :DDDDDD

Cycmen 2017.11.17. 12:33:00

@Morpheus.: . Valahogy társult bennünk a kép, ahogyan ezt bejelentette ott a színpadon abban a bizonyos ingben. Ennyi. Ez a legkevésbé sem személyeskedés.

Végülis, ha az ing segít megjegyezni egy beszédet, akkor már kész haszon volt felvennie! :D Nem zavar, pusztán célzás volt, mert újabban több orbáni ing is sikert aratott ballib körökben, de igazad van télleg ez legyen a legnagyobb sértés!

Morpheus. 2017.11.17. 12:43:15

@$pi$: nem hazudunk olvasd el a teljes beszédet és győződj meg róla hogy mit mobdott. A beszéd második felében hangzik el. A mondata úgy kezdődik: " nem vagyok Donald Trump kampábyemvere, de ... " www.google.hu/amp/24.hu/kozelet/2016/07/24/nem-hitt-a-fulenek-mar-el-is-olvashatja-orban-viktor-beszedet/amp/

$pi$ 2017.11.17. 13:17:21

@Morpheus.: Ezt mondta:

"sosem gondoltam volna, hogy valaha is felmerül a fejemben az a gondolat, hogy a kinyílt lehetőségek közül mégiscsak ő volna a jobb Európa és Magyarország számára, sosem gondoltam volna, de a helyzet mégiscsak úgy áll, hogy meghallgattam ezt a jelöltet, és azt kell mondanom Önöknek, hogy tett három javaslatot a terrorizmus megfékezésére."

és ti azt mondtátok, hogy ezt mondta:

"Trump lenne a jó választás Magyarország számára"

Idézőjelek közé tettézek, de nem ezt mondta. Hasonló, vannak benne közös szavak, de amit idéztetek, azt nem mondta. Mást mondott.

morph on deer 2017.11.17. 13:31:15

@Cycmen:
“Ezzel pedig Orbán tisztában van!”

Nem mondod!
Most, hogy többedszerre beleverték az orrát a saját piszkába, talán már dereng neki valami.
Azért ne aggódj, a híveinek ezt soha nem fogja bevallani, - mondjuk másnak se, - így lehet tovább abban s hitben élni, hogy a felcsúti ganajtúró valójában egy nemzetközi szinten is tisztelt és megbecsült “államférfi...”

Kazahsztánból nézve még akár talán európainak is látszik, ezt nem vitatom, de már Putyin is nagyságrendekkel civilizáltabb, ha már a keleti oldalt nézzük.

Illene észrevenni, hogy a hintapolitika ideje már lejárt, viktorka már csak egyedül lengedezget, és már csak az elvakult hívek látják “pávának” tánc közben: mindenki más látja, hogy nem páva, hanem csak egy szaroslábú kiskakas óbégat a “saját” trágyadombján, aki mindenáron a fontosság látszatát akarja kelteni..!

Hogy világos legyen: még az oroszoknak is csak addig számít, amíg hasznukra van és használni tudják, mert a sunyi, jellemtelen árulókat még arrafelé sem becsülik semmire.

Mindezek alapján erősen kétlem, hogy orbán tistztában lenne a saját szerepével, már ami a nemzetközi politikát illeti, vagy ha igen, akkor még rosszabb a helyzet!

Amúgy kevés szánalmasabb dolgot lehetett lárni, mint mikor ott settenkedett Trump körül, ahogy próbált mellette szerepelni a fotózásokon is, már majdnem megsajnáltam...

Pedig milyen jó szövetségi kapitány lehetett volna belőle! Akkor talán még a tiszteletet és megbecsülést is elérhette volna, amire úgy áhítozik, hiszen ott garantáltan a saját közegében lehetne, és ott legalább hasznosak lennének a személyes tulajdonságai is.
Gondold csak meg: például nem tud veszíteni! Már rég tudnák a focikedvelők világszerte, hogy merre van Magyarország, és nem csak Andorrához képest! ;))

BéLóg 2017.11.17. 13:41:22

Végünk van, na, ez már tény. Orbán meg legkésőbb a múlt héten megbukik, de ha nem hát a múlt hónapban.

Cycmen 2017.11.17. 13:42:27

@morph on deer: Illene észrevenni, hogy a hintapolitika ideje már lejárt,

Mert te ezt mondod? :D
Az egész ballib hintázik! Szovjetbarátból euroatlanti imádóvá válni szép teljesítmény!
A mostanában nálatok egyre szalonképesebb Jobbik szintén behintázott alaposan! És ez csak itteni példa.
Merkelék is gázoznak meg seftelnek a ruszkikkal, a zusa szintén!
Mi járt itt le?
Fel van ez neked íva azért mondod! :D

Dr. Trejo 2017.11.17. 13:54:03

@Brix: A fideszmédiához képest ezek konzervatív orgánumok.

McZozo 2017.11.17. 14:03:22

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Bezony milyen jo is az mikor szetbaszunk egy orszagot aztan a elgnagyobb kaosz kozepen kivonulunk mert az mar sokba van hogy rendbe is tegyuk. Ez tenyleg tok jo megoldas.

McZozo 2017.11.17. 14:06:41

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Bezony milyen jo is az mikor szetbaszunk egy orszagot aztan a elgnagyobb kaosz kozepen kivonulunk mert az mar sokba van hogy rendbe is tegyuk. Ez tenyleg tok jo megoldas.

McZozo 2017.11.17. 14:12:46

@HaD: 2010 ig egyetertek azzal amit mondasz mert addig ment ez a te se szolsz semmit akkor en se szolok semmit. De szerintem 2010 ota pont ezt a kez kezet mos rendszert rugtak fel a jelenlegi fiuk es a csak mi lophatunk elvet vezettek be. Politikailag egyetertek azzal hogy gyurcsany azert van meg mindig a parlamentben hogy megossza a baloldalt. De gazdasagilag szerintem igenis nagyon nagyon mas ami most van mint ami 90-2010 ig volt. Addig az egesz politika lopott fokepp azonban egyeni erdekek motivaltak a dolgot nem volt kozponti iranyitas, az epp hatalmon levo kormanypartok lehet kicsit jobban loptak de nagyjabol oda vissza szemet hunytak egymasnak. Most viszont rendszerszintre emeltek a lopast centralizaltan le van osztva ki mit meddig es ki is van maximalizalva. a nagysagrendek hatvanyozottan nottek es ki van zarva mindenki belole aki nem a nagyvezir vagy annak jobbagya.

Cycmen 2017.11.17. 14:17:44

@1ghost: Mert ha nem, akkor remélem végre téged is kibasznak innen, mint a legtöbb fidesztrollt, akik e kiváló blog tönkrevágásán dolgoznak.

És akkor maradnának a hozzád hasonló kulturált hangvételű, hűvösen tárgyilagos fenoménok! Több nickkel, sajátmagával megbeszélve egy ügyet, egyfajta tudathasadásos állapotban! :DDDDD

1ghost 2017.11.17. 14:31:14

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:

Szóval nem tudod bizonyítani! Én ezt tudtam előre! Hiszen egy ócska, gennyes, bérhazudozó orbántroll vagy.

Ettől függetlenül, most kivételesen belevertem az orrod a saját mocskodba.

1ghost 2017.11.17. 14:45:21

@Cycmen: "Több nickkel, sajátmagával megbeszélve egy ügyet, egyfajta tudathasadásos állapotban!"

Bravo, bravo. Nagyszerűen jellemezted rút lényedet. Én ezt rólad eddig is tudtam, de tőled hallani igazán nagyszerű. Ezt hívják önszopatásnak! Grat.

morph on deer 2017.11.17. 14:47:36

@Cycmen:
“Fel van ez neked íva azért mondod! :D”

Micsoda éleslátás!
Annyi szemed van, mint a sasnak! Komolyan!

Egyébként valóban: én írtam fel, csak nem nekem, hanem neked.
Amit nem veszel észre az az, hogy az általad említettek sem naponta-hetente mondanak ilyet is, olyat is, legfeljebb változik az alapállás, fejlődik, stb.

Én arról beszélek, hogy hétfőn orbán Brüsszelben kijelenti, hogy Magyarország elkötelezett az EU mellett, kedden meg viktor kirohan, hogy “állítsuk meg Brüsszelt!” Lehet, hogy nem beszélték meg egymással?

Azért ezt a hintapalintát nemigen látod máshol. Hungarikum, na!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.17. 14:54:46

@morph on deer:

"hétfőn orbán Brüsszelben kijelenti, hogy Magyarország elkötelezett az EU mellett, kedden meg viktor kirohan, hogy “állítsuk meg Brüsszelt!” "

Azaz jól taktikázik.

Cycmen 2017.11.17. 14:59:16

@morph on deer: az általad említettek sem naponta-hetente mondanak ilyet is, olyat is, legfeljebb változik az alapállás, fejlődik, stb.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!
Naná! Fejlődnek!

morph on deer 2017.11.17. 15:39:14

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
“Azaz jól taktikázik.”

Azaz nyilvánvaló, hogy egy jellemtelen, hazug féreg!
A taktika valami egészen más, - például nézd meg, hogyan csinálják az oroszok, - de ez ne zavarjon.
Kisstílű, kispályás, és hiába próbál többszörös életnagyságúnak mutatkozni, csak a görcsös igyekezet látszik. Nézd csak meg: a nyakkendőigazgatás, szájnyalogatás, kéz könyékig a zsebben, izgés-mozgás, - egy önbizalommal rendelkező személy, aki tudatában van a saját megfelelő értékének az adott közegben, az soha nem így viselkedik.
Az csinál így, aki nem biztos benne, hogy jól tudja a játékszabályokat, és fél attól, hogy lelepleződik...

Ezt te is látod, nem hiszem, hogy újat mondtam. A baj az, hogy ezt mindenki más is látja, a tárgyalópartnerei is, és eszerint is kezelik.
De majd aztán hazajön, és sorosozgat kicsit, mert az megnyugtatja.
Meg a híveket is.
De jó..!

NBarbieReloaded 2017.11.17. 15:47:38

Akkor lassuk.

"Ez pedig egyértelművé teszi, hogy Orbán Viktor 2016 nyarán meggyőződéssel vállalt közösséget a New-Yorki szálloda mágnással, az amerikai republikánusokkal és mindazzal, amit Trump képviselt (és amit azóta is megtestesít). "

Ami mi is? Mit is testesit meg? Tudom, a verlibsik szemeben az ordogot, de most komolyan. Az eddigi ultraPC, szelsolib, felemelt kisujjas, uraskodo elnokoskodest? Mert azt valoban megtestesiti. Hogy van nemi hianyossaga a fomeltosagos beszedstilusban vagy abban, hogy ne a neven nevezze a dolgokat, hanem a PC elvarasai szerint vagy hallgasson roluk, vagy esetleg finoman irja korul? Igen, ebben is van valami, csak ez az atlag amerikai valasztot nem erdekli. Jaja, tudom, Trumpra szavazott az osszes nacifasisztarasszista, lecsuszott, szerencsetlen, iskolazatlan blablabla, a Clinton klan jeloltjere meg a jolnevelt, 20 diplomas, 200-as IQ-s, 10 nyelven beszelo agysebeszek es raketamernokok. Ismerjuk a ballib homofobia szokasos rizsait.
Amugy, igy bo 1 evvel a megvalasztasa utan, nem kene mar a nagy demokrataknak beletorodni a dologba?
Ja, tudom, tudom (ismet): ha a ballibnek tetszo szemely nyer barhol a vilagban, akkor a vesztes kussoljon, gyozott a demokracia, ha nem, akkor nyugodtan lehet randalirozni, tuntikezni meg hasonlok, akkor nincs demokracia.

"Nyilván azt is hozzá kell tegyük: az amerikai elnökválasztás másik jelöltje (aki szavazatszám alapján valójában megnyerte az elnökválasztást), Hillary Clinton, olyan volt akkoriban Orbánék számára, mint tömjénfüst az ördögnek. Mindenki tudta ugyanis, hogy Clintonék és az amerikai demokraták nyíltan támogatják a magyar baloldalt és gyakorlatilag szinte bárkit, aki szembeszáll a NER oligarcha-rendszerével."
Most ezt forditsuk le magyarra: Clinton neni, akinek a viselt dolgairol "valahogy" megfeledkezett a cikk iroja, es partja, magyarul az amerikai ballib oldal a hazai ballib oldalt tamogatja, mert megszoktak utobbiak hihetetlen becsicskulasat, es az amerikai politikai elit azt szereti, ha kerdes nelkul megcsinaljak, amit elvarnak.

"Washington egyértelműen kritikus lépést tett: november 7-én az amerikai külügyminisztérium pályázati felhívás formájában 187 millió forint (azaz 700 ezer dollár) támogatást kínált fel egy Budapesten kívüli sajtóorgánum megteremtéséhez,"

Attol fuggetlenul, hogy a kezdemenyezes jo, ne tulajdonitsunk mar neki nagyobb jelentoseget annal, mint ami. Ez az amcsi koltsegvetesben 1 kave aranak felel meg, ilyen tamogatasi osszegek jovahagyasa biztos vagyok benne, hogy nemhogy Trump-ig nem jut el, de meg tobb lepcsovel alatta allo vezetokig sem. Szoval ne allitsuk mar ezt ugy be, hogy az oreg Donald (ja, amugy a cikkiro haverja, vagy mi?) meg Washington most jol odaszurt orbannak.
Nem is tudnak rola, abban biztos lehet mindenki.

Es akkor indulhat a mocskosszemetorbanistafidesznyikbertroll duma 3...2...1 :DD

EU zászlót mindenhova! 2017.11.17. 15:54:39

Trump ugyanúgy van az örökölt asdminisztrációval, mint Antall annak idején a szintén megörökölt posztszoci büroktatikus elittel. Nehéz úrrá lenni rajtuk, különösen, hogy megválasztása óta gyakorlatilag zárótűz alatt tarja a balliberális sajtó. De szép lassan kifinganak..
Mindenesetre az önmagában óriási előny, hogy nem Clintonné nyert , mert ezesetben elképesztő támadásoknak lett volna kitéve a magyar kormány, amelyekhez képest a kitiltási ügy eltörpülne..

kvadrillio 2017.11.17. 15:55:17

NEMÉRTEM..........TALÁN ESZENYI TARTOTTA A GYERTYÁT A MARTONNAK ????????!
KEZD EZ A BAROMSÁG OLTÁRI NAGY FASZSÁGGÁ SZÉLESEDNI...

Tarlós: Ezek után már akkor se küldenénk Eszenyi Enikőt
-kb-
-kb- követés
2017.11.17. 15:05

A Bors pénteken reggel írta meg, "színházi pletykák" alapján úgy tudják, a Fővárosi Közgyűlés még mandátumának lejárta előtt meneszteni fogja Eszenyi Enikőt, a Vígszínház igazgatóját, sőt azt is tudni vélték, az utódjául Rudolf Pétert szemelték ki. A lap szerint ennek az az oka, ahogyan a Vígszínház Marton László a vádak szerint évtizedek óta létező zaklatási ügyeit kezelte, és egyébként sem voltak elégedettek Eszenyi vezetési stílusával.

kvadrillio 2017.11.17. 16:02:29

@NBarbieReloaded: jahhh.....én ......, VISSZA AKAROM KAPNI A NÉPSZABADSÁGOT, MERT NEKEM ESSSSTERHÁZYVAL ELLENTÉTBEN, MÉG A CÍME, NEVE IS TECCET, AZ ÉRTÉKES TARTALMÁRÓL MÁR NEM IS SZÓLVA ! AZÓTA SINCS HOZZÁ HASONLÓ NÍVÓJÚ SAJTÓ. DE EZ MELLÉ, GYORSAN JÖHET AZ AMCSI 700 EZER DOLCSI IS ! :o)))

kvadrillio 2017.11.17. 16:03:03

@kvadrillio: sőőőőt..., többet is küldhetnének ! :?)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.17. 16:31:25

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Azaz jól taktikázik."
Ez nem taktika, ez köpönyeg forgatás. Persze a te erkölcsi mércédet ismerjük, hiszen rubelért árulod a hazádat.

kvadrillio 2017.11.17. 16:32:50

ÍGY KÖNNYŰ MILLIÁRDOSSÁ LENNI ! :o)))Nyomoznak Hajdú Péter céges ügyeivel kapcsolatban

ABRAKADABRA...VOLTPÉNZ.....NINCSPÉNZ....:o) A ROHADTCSALÓJÁT NEKIJEHHH....
Stubnya Bence
Stubnya Bence követés
2017.11.17. 15:49

Közokirat-hamisítás gyanújával vizsgálatot indított ismeretlen tettes ellen a IX. kerületi ügyészség, miután a Bors Hajdú Péter céges ügyeiről és egy gyanús körülmények között átmenekített félmilliárdos vagyonának sorsáról írt – írja a Magyar Nemzet.
Bors: Hajdú Péter ukrán üzlettársa valójában idénymunkás, aki sosem hallott Hajdúról
Bors: Hajdú Péter ukrán üzlettársa valójában idénymunkás, aki sosem hallott Hajdúról
Komoly bajba kerülhet a tévés producer-műsorvezető, ha igaz, amit a lap írt a cégügyeiről.Tovább

A lap Kár­pát­alján megtalálta azt a titokzatos ukrán üz­letasszonyt, akiről a televíziós producer-műsorvezető úgy beszélt, hogy vele képzeli el a jövőt, akivel külföldi műsorgyártást tervezett, sőt már ötleteik is voltak. Csakhogy a Bors szerint egy magyar anyanyelvű, ukrán állampolgár adatait használták fel Hajdú cége, a Frizbi Entertainment Kft. és vagyona eltüntetésénél.

A céges papírok szerint Valentyna Leinart tavaly június 16-án az Egyesült Királyságban bejegyeztette a GB-UA Entertainment Ltd. társaságot, majd rá tizenhárom napra összeállt a Hajdú vezette céggel, és ötmillió forint törzstőkeemelést hajtott végre. Hajdú részesedése a cégben ötven százalékra csökkent, majd a magyar üzletember 2016. december 11-én kiszállt a társaságból, ami így egyszemélyessé vált, az ügyvezető Valentyna Leinart maradt. A társaság vagyona a GB-UA Entertainment Ltd. kizárólagos tulajdonát képezi, ez a 2016. évi mérlegbeszámoló szerint a cég saját tőkéje, ami 498 327 000 forint volt.

A Bors beregszászi otthonában találta meg a nőt, akiről kiderült, hogy egyáltalán nem él luxuskörülmények között, ellenkezőleg. Valentyna Leinart idénymunkás. De ami ennél is meglepőbb, hogy sosem hallott sem Hajdúról, sem az angol cégről. „Nem ismerem Hajdú Pétert, soha nem találkoztam vele, soha nem volt közös cégünk. Sőt nekem cégem sem volt. Szakácsnő vagyok, de az utóbbi időben idénymunkából élek. Most is magyarba készülök, Somogy megyébe mennék gombát szedni. A munkát fólia- és üvegházakban végezzük, 600 forintot adnak egy órára" – mondta a lapnak.

A Bors szerint jegyzőkönyv készült róla, hogy 2016. december 11-én Hajdú és Valentyna taggyűlésen vett részt, ahol Hajdú átruházta az üzletrészét. Az ott született határozatot mindketten aláírták, sőt ügyvéd is ellenjegyezte. „Én biztos, hogy nem írtam alá semmit, hisz ott sem voltam. Mit mondott, december? Azt hiszem, akkor szedtük a fóliasátrakban az uborkát" – mondta a lapnak az ukrán nő. Egyébként a nő neve, a születési adatai, az édesanyja neve egyezik a céges papírokon, de a címe nem. „Én soha nem laktam Begany településen, a Virág utcában” – mondta a lapnak.

A Bors szerint a titokzatos Valentyna további két magyar cégben is megjelent mint vezető. Az egyiket már törölték is, a másik a mai napig az ő neve alatt fut. Utóbbi érdi vállalkozás sikeres lehetett, mert Valentyna színre lépése előtt a cég nyert egy 50 milliós közbeszerzési pályázatot.

Hajdú Facebook-oldalán azt írta, a Borsban megjelent cikk egy lejáratókampány része. Hajdú ügyvédje a lapnak azt mondta, a Bors ellen feljelentést tettek rágalmazás miatt. „Ha a nyomozás alapját képező levél szerzője személyes állításokat fogalmaz meg ügyfelünkkel kapcsolatban, akkor ő is jogi válaszlépésre számíthat” – mondta.

kvadrillio 2017.11.17. 16:34:25

@kvadrillio: HUNNNNN LEHET ENNYI MILLIÓÉRT GOMBÁT SZEDNI ?MEGYEK ÉN IS.....

morph on deer 2017.11.17. 16:42:26

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
“Aki tárgyal, az hazug féreg? Biztosan csak viccelsz.”

Mert én ilyet hol is mondtam?
A terelés nem igazán működik, náránykám, maradjunk inkább a tényeknél.

A hazug féreg az, aki ugyanarról a kérdésről állít egyszer ilyet, egyszer olyat, attól függően, hogy kivel beszél.
Ráadásul az orbán esetében ez napokon belül történik meg.

Szóval a hazugság az hazugság, akárhonnan nézve is.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.17. 17:01:16

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Az, hogy beleájulsz a szent brüsszeli meg berlini bácsik valagába, nem külpolitika. A libsi ámokfutás totális külpolitikai szervilizmusát jól szimbolizálja, hogy képesek voltak Göncz Kingából külügymikisztert csinálni..

Janossz 2017.11.17. 17:02:53

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "Azaz jól taktikázik."
Nálunk van itt fenn a tetőn egy szélkakas. Eddig azt hittem, csak a dolgát végzi, mutatja a szélirányt.
Hála Neked, mától tudom, hogy okosabb ennél: taktikázik! Köszönöm!

Janossz 2017.11.17. 17:06:10

@a nemzet fogatlan provokátora: Esetleg foglalkozhatnál a most regnáló miniszterrel is.
Na jó, focizni biztos jobban tud.

morph on deer 2017.11.17. 17:09:32

@a nemzet fogatlan provokátora:
“... képesek voltak Göncz Kingából külügymikisztert csinálni..“

Pedig nem is focizik!!!!
Rohadt nemzetellenes libsikomcsi árulás!
Mert ha legalább egy footsalos pubi lett volna kakastaréjjal..!
De neeeem!

Szönrnyű, na!
Igazad van!

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.17. 17:11:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Köpönyegforgatás = hazuzodás, alklamazkodás szimpla előnyökért, elvek nélkül.

Taktika = az elvek érdekében való alkalmazkodás a kürülményekhez.

Janossz 2017.11.17. 17:22:09

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
"Taktika = az elvek érdekében való alkalmazkodás..."
Melyek lennének azok az elvek? Pár sorban vázold már ide a Fidesz ideológiáját, Isten látja lelkem, én nem tudom kihámozni a cselekvéseikből!

Scott Tenorman Must Die 2017.11.17. 17:34:51

@Janossz: neked, egy ilyen elvtelen szardarabnak hiába is magyarázná bárki, h mik azok az elvek, úgysem értenéd meg.

morph on deer 2017.11.17. 17:40:35

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
“Dehát pont ezt nem teszi.”

Te melyik részt nem érted?

“Magyarország elkötelezett az EU mellett”
“Állítsuk meg Brüsszelt!”

Szerinted itt nincs ellentmondás?

Janossz 2017.11.17. 17:43:29

@Scott Tenorman Must Die: *

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.11.17. 17:50:10

@Jakab.gipsz: Valamit félreérthettél. Én egyáltalán nem kérem az idődet. Sőt az sem zavar, ha eltakarodsz innen az anyádba az istenverte fidesz agitprop egyen-dumáiddal együtt.

HorseFucker 2017.11.17. 18:03:54

@Jakab.gipsz: Te annyira hülye vagy baszd meg, mint a seggem fosáskor !

Cycmen 2017.11.17. 18:26:18

@morph on deer:
“Magyarország elkötelezett az EU mellett”
“Állítsuk meg Brüsszelt!”
Szerinted itt nincs ellentmondás?

Nincs! Az EU alapvetően jó nekünk, ahogy most vezetik az nem!

Cycmen 2017.11.17. 18:31:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Persze a te erkölcsi mércédet ismerjük, hiszen rubelért árulod a hazádat.

Aztán ha összejön egy nagyobb összeg, vesz egy Moszkvicsot. Nekem már kettő van.

Sean MacTíre 2017.11.17. 18:40:18

@a nemzet fogatlan provokátora: azert Smittpali se volt semmi a nemzet tollakent.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.17. 18:50:44

@morph on deer: Ennek a nőnek semmiféle pártbéli politikai súlya, vagy diplomáciai tapasztalata nem volt. Kinevezése előtt egy évvel még a zh-kat javítgatta az ELTE pszicho tanszéken. Egyetlen "érdeme" az volt, hogy Árpi bácsi lánya . Legalább a frizuráját rendberakatták volna mielőtt kinevezik..:)

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.17. 18:52:55

@Janossz: Most van magyar külpolitika, akkoriban nem volt. Egyszerűen kritikátlanul végrehajtották a brüsszeli direktívákat..

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.17. 18:59:36

@Janossz:

A mai Fidesz eszméje nacionalista liberál-konzervatívizmus. Én személyesen mind a 3 eszmét elutasítom egyébként, de tény: a Fidesz ezt viszi sikeresen immár 20 éve, a változás, hogy a liberális elem lassan csökken, a nacionalista meg növekszik. 2010 óta populista elem is megjelent, ezt viszont én üdvözlom, mivel magam is populista vagyok.

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.17. 19:00:18

@morph on deer:

Nincs.

Az EU-t lehet elvben támogatni, miközben jelenlegi vonalát elutasítani.

she_wolf 2017.11.17. 19:09:55

@postumus mumus:
Khömm... elnézést, de a seggem jobbat érdemel a hörcsögalomnál.

NBarbieReloaded 2017.11.17. 19:31:56

"A mai Fidesz eszméje nacionalista liberál-konzervatívizmus. Én személyesen mind a 3 eszmét elutasítom egyébként, de tény: a Fidesz ezt viszi sikeresen immár 20 éve, a változás, hogy a liberális elem lassan csökken, a nacionalista meg növekszik. 2010 óta populista elem is megjelent, ezt viszont én üdvözlom, mivel magam is populista vagyok"

Szep probalkozas a valosag kimagyarazasara, miszerint viktorod ugy valtogatja a koponyeget, ahogy azt eppen jonak latja a sajat es haverjai penztarcajanak gyarapitasa celjabol. Eloszor harcos liberalis, mikor az volt a divat, aztan kevesbe liberalis, de meg mindig inkabb az, aztan lightos konzervativ, mikor a valasztok azt szerettek, majd onjelolt (szavakban) kereszteny-konzervativ-nacionalista, mikor az az irany kezdett feljonni.
Arrol nem beszelve, hogy ezen iranyok elvei meredeken utik egymast, amibol vilagosan latszik, hogy viktorodnak nincsenek elvei. hacsak nem vesszuk annak a maniakus hatalom es gazdagsag vagyat.

kvadrillio 2017.11.17. 19:33:24

Orbán: A magyar modell működik, és mi magyarok nem akarjuk lecserélni

ne beszélj viktorka a nevemben, a modelled egy kalap szar, MERT MARHA SOK A NYOMORGÓ MAGYARORSZÁGON ! TE, NEM VAGY A "MAGYAROK" csak egy kis ughri-bugris !!!!! IDEIGLENES ORMÁNYFŐ !
MI, MAGYAR EMBEREK VISZONT DECEMBER 24R-ET MUNKASZÜNETI NAPKÉNT AKARJUK ! EZT A PENNY MAR,ET MÁR M EGÉRTI, EGYEDÜL TE NEM ÉRTED VIKTORKA !!!

Janossz 2017.11.17. 19:34:38

@a nemzet fogatlan provokátora: "Legalább a frizuráját rendberakatták volna mielőtt kinevezik..:) "
Ez a parkett-focistára értendő, ugye?

kvadrillio 2017.11.17. 19:37:00

"
Karácsonykor bezár a Penny Market

De 24-e előtt három napig hosszabbított nyitva tartással várják a vásárlókat.
Karácsonykor bezár a Penny Market
Stubnya Bence
Stubnya Bence követés
2017.11.17. 16:32

A Penny Market boltjai nem lesznek nyitva idén december 24-én, ugyanis a cég vezetése a zárvatartás mellett döntött, hogy az alkalmazottai nyugodtan készülhessen a szentestére. A cég a vásárlóit azzal kompenzálja, hogy december 21-e és 23-a között minden Penny Market üzlet hosszabbított nyitva tartással, este tízig várja majd a vásárlóit – írja a Napi.hu a cég közleményére hivatkozva.

A Penny Market a döntést azzal indokolja, hogy a cég számára fontos a hagyományok tisztelete. A múlt héten a Lidl jelentette be, hogy a korábbi évek gyakorlatával szemben az áruházak advent vasárnapjain is a korábban megszokott, normál nyitva tartással várják vásárlóikat. Ezzel rövidülni fog a dolgozók munkaideje.

ENNYIRE VAGY HÜLYÉN ROSSZ ORSZÁGVEZETŐ VIKTOR ! ÉS MÉG TE AKARTÁL ÁLLAMELMÉLETET TANÍTANI, KINEK ?????? HISZEN A NÉP ÓHAJÁT SEM ÉRTED !
"

Janossz 2017.11.17. 19:37:13

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
"A mai Fidesz eszméje nacionalista liberál-konzervatívizmus." Ez egy katyvasz. Ebből még ország nem lett sohasem. Még hozzáteszed a populizmust, igazi moslék lesz belőle.

6.Lenin 2017.11.17. 20:27:49

@NBarbieReloaded:

"iranyok elvei meredeken utik egymast, amibol vilagosan latszik, hogy viktorodnak nincsenek elvei. "

Nekem nem a miniszterelnököm, mert nem liberális, mondják a liberálisok.
Nekem se mert nem baloldali.
Nekem se mert nem kétfarkú
Nekem se....
Nekem se....
Stb.

El kéne dönteni, hogy akkor, kiket is kell(ene) képviselnie egy miniszterelnöknek?

Nagy a zűrzavar, nem ártana tisztázni.

6.Lenin 2017.11.17. 20:37:33

Mellesleg a világ átalakulóban van. Megy is a helyezkedés. A következő években sok minden eldől.
Az USA is egy új úton indul a jövőbe, Mo is, semmi ütközés nincs, és nagyon jó látta Orbán, hogy Trump jobb lenne, mert egy új világot képzel már el, mi is. Talán közelebb is kerülhetünk. Idő kérdése.
Aki most lemarad, annak vége, pláne ilyen kis országnak, mit mi.
Szerencsére a jövő biztató, a kapitány a helyén, az irány jó, haladunk. Lassan követőink is akadnak.

Janossz 2017.11.17. 20:38:11

@6.Lenin: " kiket is kell(ene) képviselnie egy miniszterelnöknek?"
Ennek téged, Iljics! Egymáshoz méltók vagytok.

6.Lenin 2017.11.17. 20:44:14

@Janossz:

Nekem meg is felel.
A köcsögök meg keressenek maguknak valamilyen pótlékot, mert őket egyhamar nem fogja képviselni senki.

Kapitány a helyén, az irány jó, haladunk

index.hu/belfold/2017/11/17/zavecz_research_kozvelemeny_kutatas_felmeres_nepszeruseg_fidesz_jobbik_lmp_mszp/#

gigabursch 2017.11.17. 20:45:18

Tulajdonképpen az AEÁ politikai véleménye és a Hazánkkak kapcsilatos szavatartása legalább annyira komolyan vehető, mint a rumunculuké.
Magyarán: hiába érzi magát vas ing ton nyeregben, valójában kilóg a lóláb és azóra sem érdemesek.

gigabursch 2017.11.17. 20:47:57

@Cycmen:
Na Kurt! Ezt igazán nem érdemelted meg...
Így jár aki balosként mégsem támadja Paks II-t.
:-)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.17. 21:04:33

@Cycmen: Ez gyenge volt. Ennél azért te jobb kiképzést kaptál.
@gigabursch: Ja, Putyin uszályában vok.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.17. 21:10:06

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "az elvek érdekében való alkalmazkodás a kürülményekhez." - Hát ez még tőled is súlyos volt. Na ezt magyarázd meg! :-))
Mégis milyen elvek érdekében mond mást Brüsszelben, meg itthon?

6.Lenin 2017.11.17. 21:29:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Meglátogatta Horn Gyulát is a kórházban, őt is képviselte.
Érted egyáltalán, hogy miről is van szó?

felső határ nincs 2017.11.17. 22:04:51

'Hillary Clinton, olyan volt akkoriban Orbánék számára, mint tömjénfüst az ördögnek. Mindenki tudta ugyanis, hogy Clintonék és az amerikai demokraták nyíltan támogatják a magyar baloldalt és gyakorlatilag szinte bárkit, aki szembeszáll a NER oligarcha-rendszerével.'

A NERnek van oligarcha-rendszere de a demokratikus Clinton családban apu után anyu lesz az amerikai elnök...

Egyéb humor is lesz? Majd dumáljunk erről, amikor Orbánt a felesége vagy a lánya vagy a fia követi a trónon, ahogy amcsiéknál szokás.

felső határ nincs 2017.11.17. 22:08:29

'és most jön a fekete leves, Washington egyértelműen kritikus lépést tett: november 7-én az amerikai külügyminisztérium pályázati felhívás formájában 187 millió forint (azaz 700 ezer dollár) támogatást kínált fel egy Budapesten kívüli sajtóorgánum megteremtéséhez, hogy segítse a magyarországi sajtószabadságot és ellensúlyozza a nem régiben kialakult helyzetet, a vidéki sajtóorgánumok kormányközeli kezekbe kerülését. .'

Tehát ha az amcsik csinálnak újságot nekünk az a sajtószabadságért van, de amikor Putyin nem csinál újságot az amcsiknak, akkor az beavatkozás az amerikai választásokba...

Mi lenne itt ha Putyin csinálna újságot nekünk a sajtó szabadságáért? Ne légy már debil.

Fortress 2017.11.17. 22:13:42

@felső határ nincs: de nem követte. Ha nem vetted volna észre, Bill Clintont nem követte a felesége az elnöki székben. Egyébként is Bill Clinton 1993 és 2001 közt voln elnök, a felesége, meg 2017 -től lett volna. Vagyis akkor állna meg a párhuzam, ha Orbán hatalma megdőlne most és 16 évvel később jönne a felesége, hogy induljon az elnökségért. Ez ellen senkinek nem lehetne kifogása.

felső határ nincs 2017.11.17. 22:17:21

@Fortress: mo-n sosem volt olyan belterjesség a politikában, mint az USAban.

bush klán - clinton klán, tökmind1 h közvetlen egymás után ülnek-e a trónra

Morpheus. 2017.11.17. 22:17:23

Putyin csinált már itt újságot. Ha nem tudnád több száz honlapot működtet Magyarországon az SZFB és az SZVR. TE ne legyél "debil". :P

Morpheus. 2017.11.17. 22:18:18

@felső határ nincs: JA. Meg Orbán klán, Lázár klán, Rogán klán ...Mészáros (Pénztáros) Lőrinc. Van egy pár oligarcha-dinasztiánk.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.17. 22:18:34

@Janossz: Nem, a szénakazal fejű boszorkára.:) Sztem a brüsszel gazdik attól tartottak csak, hogy vajon mi fog kirepülni abból a denevérbogból..:))

felső határ nincs 2017.11.17. 22:21:16

@Morpheus.: Ez nagyon sánta, azt érzed remélem.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.17. 22:25:42

@Morpheus.: Nyugaton az utóbbi földindulás szerű változásokig a választás abból állt, hogy választhattál a lila és a rózsaszín között..:)

dunántúli gyerek 2017.11.17. 22:31:08

A tartalommal ugyan nem értek egyet, de igényesen összerakott írás, kevés ilyen maradt sajnos a címlapos posztokban.

anyadmajma 2017.11.17. 22:47:02

@dunántúli gyerek: hogy értenél már egyet bármivel is, amit nem a pártközpontból mondanak neked, te hazaáruló bolsevik geci?

morph on deer 2017.11.17. 23:00:44

@6.Lenin:
“... nagyon jó látta Orbán, hogy Trump jobb lenne, mert egy új világot képzel már el, mi is.”

Ezzel a főbaj az, hogy az az elképzelés távolról sem új, hanem csak egy retrográd újraértelmezés!

Szerintem te vagy annyira intelligens,, hogy átlásd mindezt, azaz átláss a trükkön!

Az egyetlen “új” ebben csak a csomagolás, a tartalom ugyanaz, mint nyolcvan éve is volt!

Az orbán esetében garantáltan.
Trump ehhez képest még hülye is, míg orbán csak a sunyi geci, aki tudatosan manipulál téged, meg azt a pár millió szellemileg visszamaradott droidot, akinek minden mindegy, mert viktor az Isten! (Ez nem rád vonatkozik, mert te tudatosan választasz - ahogy én látom - és nem csak az ösztönök vezérelnek, mint a többséget. However, az eredmény nem igazán jobb. Sajnos.)

Szóval Donald egy buta - bár raffinált - fereg, a viktor meg egy okos ÉS raffinált féreg. Innentől kezdve a választás nem túl sok jóval kecsegtet, ha a végeredményt veszed figyelembe, őszintén szólva..!

Mindenesetre minden a helyiérték szerinti helyére kerül, amint történeti távlatból próbálod nézni - és elemezni - ezeket az újdonságokat. Próbáld meg, fogod látni!
Mind a két ‘sperma’ karakterű személy populista módon azt mantrázza, amit a ‘köznép’ hallani akar, közben még távoli esély sincs a populista igéretek megvalósítására! Amiért mégis ők a “népszerűek,” sőt, “legnépszerűbbek” az az, hogy az egységnyi állampolgár még ma is azt hallja ki az igéreteikből amit szeretne, függetlenül attól, hogy mi a realitásérték a duma mögött.

Szóval én inkább a tartózkodás mellett állnék ki, még akkor is, ha tulajdonképpen én is egy “változást” tartanék jónak és időszerűnek.

Na de ezekkel?

dunántúli gyerek 2017.11.17. 23:16:46

@morph on deer: Nincs 2 millió orbán hívő, max. a negyede.

2 millió fidesz szavazó viszont simán van, kb. ennyi ember az átlagosnál nagyobbat szakít az szja csökkenésével meg a kedvezményekkel. Persze önmagában a nagy jólét még nem feltétlen lenne elég a fidesznek a győzelemhez, csak ugye az ellenzék rossz emlékü széttagolt és még hülye is.

Azaz a fideszre szavazók többsége nem fideszes, vagy orbánista, az csak a kemény mag.

Ez a van 2 millió birka aki mindig Orbánra fog szavazni, egy nagyon olcsó magyarázkodás már előre a baloldali liberális szavazóknak, hogy miért közeleg a következő orbitális bukás.

Sem a régi baloldali-liberális pártok cserepeinek, sem a Jobbiknak nem sikerül 1 millió szavazót sem találni magának, hát így nehéz lesz legyőzni azt akire 2 millióan fognak szavazni, jobb híján.

morph on deer 2017.11.17. 23:34:52

@a nemzet fogatlan provokátora
“... vagy diplomáciai tapasztalata nem volt”

Szemben Szijjártóval?
Viccelsz, mi?

Azt nem vitatom, hogy egy tapasztaltabb külügyminiszter jobb választás, (lett volna,) de könyörgöm, milyen tapasztalat volt a jelenlegi mögött kinevezésekor?
(OK, magasabb, és “érdekesebb” volt a frizurája ... meg ő tudta megkötni az orbán nyakkendőit.
Na de külügy?

Én inkább nem firtatnám ezt a kérdést, mert még kiderül, hogy a Martonyi - és Kovács elvtársakkal kihalt a magyar diplomácia..!

Ami egyébként pont ezt tette, - nyugodjon békében..!

anyadmajma 2017.11.17. 23:38:25

@dunántúli gyerek: ja, nincs 2 millió orbán hívő, mert a 3/4-e az ellenőrizhetetlen külhoni magyarok szavazatából adódik, mi?
Na, jó azt elismerem, ebből a 2 millióból elég sok a forintos kommunista, de hát attól még az.

dunántúli gyerek 2017.11.17. 23:40:30

@anyadmajma: Ahhoz képest h ellenőrizhetetlen, legutóbb 128 ezer db. külhoni magyar adta le a szavazatát. Annak is csak a 97%-a volt fidesz szavazat.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 06:15:51

@morph on deer: "Szerintem te vagy annyira intelligens" - nincs

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 06:21:18

@6.Lenin: Már +int bemetalkóztál, munkásőrkém! Attól h +látogattya, még nem képviseli. Különben mikor is látogatta + Hornt a Orbán?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.18. 07:14:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Pl. amiatt, hogy jelenleg rosszabb lenne ez EU nékül, miközben ők a fő ellenségeink.

Jakab.gipsz 2017.11.18. 07:39:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Szia te kis nyelvtan náci! Kapsz egy kis melót ismét javítgathatsz.

Azt bebizonyítani, hogy a kortárs modern demokratikusnak mondott nyugatias társadalom-mérnöki tevékenysége, állam és társadalom szervezési modellje, elhibázott teóriákra, elméletekre van alapozva, nem kunszt.

A bizonyítási procedúrához elegendő, tárgyi feltétel gyanánt egy másod éves bölcsész hallgató lexikális ismereteivel rendelkezni. A "civil nyilvánosság hatalma" könnyen manipulálható, ezért farizeus politológusi mellé beszélés a reá hivatkozás.

A nehéz kérdés az, hogy mit adjunk, milyen elméletet, ezek helyet a kiüresedett tartalom nélküli, kontraproduktív elméletek helyett, a világunk népeinek.

Tehát akkor amikor Orbán Viktor miniszter elnök úr, a liberalizmus ellen tétjét az illiberalizmus kifejezéssel definiálja, az egyik rossz hibás elméletet egy másik rosszal, hibással magyarázza.

Ezért kevésbé sikeres, mint ellenlábasai.

Továbbá azért sem, érhetett el átütő sikert, mert mert a Nemzeti Együtt Működés keretében nem a megfelelő kérdést tette fel, a magyarok népnek.

Hiányzik a hét meg-felelendő kérdésből, a logikusan következő nyolcadik !

Fel nem tett kérdést pedig nem tudnak a magyarok megválaszolni, hol ott logikusan következik az előző hét alapján.

Azért hiányos a konzultáció, mert ma Magyarországnak szövetségesei szövetségesei, barátai és üzlet felei vannak, hadat csak a filozófusokkal, politológusokkal és a saját "urbánus belső ellenségeinkkel" viselünk!? Tehát őket kell le és meggyőzni.

A nyolcadik kérdés pedig hangozzék így: "Logikusan megtervezett világban élünk, igen avagy sem"?

Autentikusan ez a kérdés így is feltehető: "a metafizikához rendelhető-e matematikai logika"?

Azt gondolom az a tény viszonylag könnyen belátható, hogy a kérdések az idő hova tartozásához és természetével vannak összefüggésbe, azért mert a jelenkori tévedéseink és hazugságaink a jövőben válnak nyilvánvalóvá.

A válasznak pedig olyannak kell lennie, hogy azt a szakmunkásaink és a középiskolásaink is megértsék, azért mert az országokat és ezt a technikai civilizációt ők a szakmájukat szertő és értő emberek működtetik, nem pedig a lökött "istent-játszó" filozófusok mint például a Sorosok.

Tisztelt Orbán Viktor miniszter elnök úr a fent megfogalmazott kérdést még nem tetted fel, van elegendő szakértőd és akadémikusod, kérdezősködj !

Ha nem kapsz egyértelmű választ, a hazaiaktól, hirdesd meg, fordulj a nemzetközi nyilvánossághoz !

A szerzői jogokat ne akard megvenni, egy tál lencsért nem kapsz semmit, azért mert a tudás mindenkié.

Tehát ha nem kapsz egyértelmű választ, keress fel, magánemberkét, szabadidő ruhába gyere el hozzám, nem szűkséges flancolni, a lovagiasság szabályai szerint baráti beszélgetésre számíthatsz és mindent tudni fogsz ezt megígérem, amit mások nem tudhattak.

U.i. Lehet menni árulkodni, vagy kitiltani ! Akit pedig nem érdekel a feltett kérdés az ezt az üzenetet ne olvassa el.

@HaD: @Én tudom jól: @HorseFucker: @morph on deer: stb.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 07:44:02

@Jakab.gipsz: Hiába gyakorlod itt a grafomániád és erőlködsz azzal hogy műveltnek és okosnak tüntesd fel magad! Amikor igen gyakori szavaknál nm tudod hogy kell egybe, vagy külön írni, amikor a ragozási és igeidő egyeztetéseket rendszeresen elszúrod, abból üvölt hogy iskolázatlan vagy. És még mindig nem tudom, hogy kell egy szót átnevezni. :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 07:46:59

@Jakab.gipsz: " lökött "istent-játszó" filozófusok mint például a Sorosok. " - Soros mióta filozófus? :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 07:50:19

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ritka nagy baromságot írtál. A legfőbb ellenég nélkül rosszabb lenne? Te el is olvasod azt amit írsz? Megint kendert legeltél, vagy ez még proktológián kapott fájdalomcsillapító hatása?

$pi$ 2017.11.18. 08:07:47

@NBarbieReloaded: "Szep probalkozas a valosag kimagyarazasara, miszerint viktorod ugy valtogatja a koponyeget, ahogy azt eppen jonak latja a sajat es haverjai penztarcajanak gyarapitasa celjabol."

Ha a zorbán váltogatja a köpönyegét, akkor hogyan lehet, hogy a baloldal mindig pont az ellenkezőjét mondja mint ő? Talán ők is mindig váltogatnak, vagy mi? :D

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.18. 08:12:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Így igaz. A jelenlegi gazdaságunk idegen kázben van, ezen az EU-kilépés se változtatna. Az egész struktúra erre épül, így a gyors kilépés nem érdekünk. Valójában a fő cél az EU átalakítása, nem a távozás.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 08:24:26

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Na persze! Az EU gazdaságának egy százalékát adó Mo fogja majd ezt megváltoztatni. Hehehehe..
Most akkor ha nem érdekünk a kilépés, akkor mégsem az EU a fő ellenség nem?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 08:26:28

@$pi$: Nem, a baloldal ugyan azon elvek mentén politizál a rendszerváltozás óta. Sem itthon, sem kint nem mondja azt hogy az EU ellenség, ellentétben a pórázod végét fogóval.

Putyinpárti Gyorsnaszád · http://ideogliaiszivcsakrahirjei.blog.hu/ 2017.11.18. 08:33:28

Sorostervet halytya végre a trámp is! Hajrá FIDESZ!!!!!!!!44 Harjá magyarroszág!!

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.11.18. 08:42:45

Nem baj, majd betelepítenek ide 3 millió hauszát/tuareget/szenegálit, meg 2 millió afgánt, és ők majd szépen leszavaznak mindig arra, akit a Demokrata Párt Washingtonból kiválaszt. Ha amerikában működik a törzsi alapú megosztottság, akkor itt is fog.

$pi$ 2017.11.18. 09:39:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Nem, a baloldal ugyan azon elvek mentén politizál a rendszerváltozás óta. Sem itthon, sem kint nem mondja azt hogy az EU ellenség, ellentétben a pórázod végét fogóval. "

Ugyan azon? :D Ugye azt akarod mondani, hogy "ugyanazon"? :)

De ha ők ugyanazon elvek alapján mindig a Viktor ellen vannak, akkor hogyan lehet, hogy a Viktor köpönyegforgató? Áhhh, értem! Az elv, amit alapján a baloldal politizál a következő:

"Mindig az ellenkezője, mint amit a Viktor mond."

Elmés! :D

6.Lenin 2017.11.18. 09:43:32

@morph on deer:

2012-re volt megjósolva a mai világ vége (maja naptár szerint), aztán rájöttek, hogy egy 5000 éves ciklusnak lesz vége. Ez látszik is. Ezek nyilván nem egyik napról a másikra mennek történnek.
Trump és Orbán ráéreztek, hogy változásra van szükség. Ők a kezdet, nem biztos, hogy már maga a végleges. Inkább azt, hogy egy újabb 5000 éves ciklus elején vagyunk.

Azért ahhoz nem is kellene egy hatalmas éleslátás, hogy ha az EU-ban nem lesz változás, Európának vége.
Ezzel a migránsőrülettel Európa magára húzott egy olyan felesleges probléma halmazt, amibe bele fog bukni, gazdaságilag, és politikailag is. Nem is értem, hogy ezt miért is nem látják be sokan.
A világ újrafelosztása zajlik. Mi meg majd azzal fogunk pöcsölni, hogy a sok Ahmed hol a picsába lődörög Európán belül, hány helyről veszi fel a segélyt, hol fog robbantani, tömegbe hajtani. Kiket is hoznak be család gyanánt, ha róluk sem tudjuk, kicsodák is valójában.
Ez kész őrület.
Hol kell leverni a szélsőséges tüntetéseket. Melyik országokat kell fegyelmezni, mert egyre többen lesznek. Óriási pénzeket dobálva ki feleslegesen. Hosszútávon Európának így vége.

Ki is ragaszkodik régi, elavult , már soxorosan megbukott módszerekkel?
Az EU-nak nincs altenatívája-Orbán is ezt mondja-csak nem ezzel a vezetéssel. Ezek, a Soros által megvásárolt megélhetési senkik szép lassan tönkreteszik, eladósítják az egész uniót. Ez Soros távlati terve, adósságba kergetni, gazdaságilag meggyengíteni az uniót. A zavarosban lehet a legjobban halászni.

gervaiandras.hu/koenyvekm/emigrans-/51-soros-gyoergy-.html

Az, hogy neked valamiért nem szimpatikus egyikük sem, az más kérdés, de én nem szimpátia alapján ítélem meg őket. Az érdekel, hogy vajon, mit miért is tesznek, és miért így, ahogy.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.18. 09:50:44

@morph on deer: Képes vagy értelmezni a "vagy" szócskát? Ha nem, segítek.. Göncz egy totális outsider volt politikai szempontból, ami jól mutatja, hogy mennyire lényegtelen volt a külügyi tárca Gyurcsányék szemében..

Janossz 2017.11.18. 09:54:54

@$pi$: "Mindig az ellenkezője, mint amit a Viktor mond."
Pont fordítva van: A Viktorotok ellenkezik folyton, az egész világ az ellensége. Mondjuk nem egészen, vannak jó keleti cimbijei páran.
BÁRMELY ügyben nézd meg a tíz-tizenöt évvel ezelőtti álláspontját, vesd össze a maival, utána lehet hülyeségeket irkálni ide.

Janossz 2017.11.18. 10:00:31

@a nemzet fogatlan provokátora: Nem akarod te ezt érteni sehogy sem. Jó, mondjuk Göncz nem volt egy tapasztalt diplomata.
Ma ki van a poszton? Az mitől lenne különb, alkalmasabb?
Tényleg ez a legnagyobb problémátok, hogy tíz évvel ezelőtti, azóta távozott politikusokat rugdaljatok, meg személyeskedj itt a frizurájával. Selmeczi G. Gabriella fogsorát meg ne említse senki, micsoda dolog volna! Egyébként küldtem neked tegnap egy szép frizut, meg se köszönted.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 10:01:06

@$pi$: "ugyan azon" - hehehe... tényleg elbaxtam.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 10:02:55

@$pi$: Na mesélj! Miben vannak Viktor ellen, amiben megváltozott az álláspontjuk? Mondj egy példát!

macitalp 2017.11.18. 10:23:23

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
@morph on deer:

"hétfőn orbán Brüsszelben kijelenti, hogy Magyarország elkötelezett az EU mellett, kedden meg viktor kirohan, hogy “állítsuk meg Brüsszelt!” "

Azaz jól taktikázik.

Azaz hülyét csinál magából. Ez a "jól taktikázik" tipikus fidesznyik érv, a gond csupán annyi, hogy a gondolkodó emberek ennél kissé magasabb szinten vannak.
A baj nem az, hogy magából csinál hülyét - nagy véleménnyel sosem voltak róla - de sokan azt gondolják, hogy a magyarok ilyen hülyék, mert ilyen primitív suttyó miniszterelnökük van. És sajnos ebben sok az igazság.

6.Lenin 2017.11.18. 10:29:15

@macitalp:

Az látszólag téged nem zavar, hogy két különböző dologról van szó.
Az EU és a Brüsszelként megnevezett vezetés nem ugyanaz.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 10:31:23

@6.Lenin: Ez még annak tekintetében is gyenge volt, hogy megint be vagy metalkózva.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.18. 10:35:00

@Janossz: Mitől ? Attól ,hogy ha nem tudnád, a demokráciákban politikai kormányzás van. Vagyis ha egy tárca fontos, oda pártpolitikai szempontból súllyal rendelkező figurát tesznek, és nem Árpi bácsi drágalátos kislányát.
Kurznak sem volt diplomáciai előélete, mielőtt külügyminiszter lett. A pártbéli helyzete miatt került a posztra..

6.Lenin 2017.11.18. 10:38:04

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nézd köcsögkém, én tisztában vagyok azzal, hogy a te szereped a blogokon a terelés.
Mi a faszért erőlködsz velem?
Valamid bizsereg neked amikor ilyenkor?
Csináld, ha jól esik, nem vagyok ellene, neked is legyen valami pici öröm az életedben, másként biztos szart se érne.
Csak tudd, hogy tudom.

Mizantróp. 2017.11.18. 10:50:49

Nehéz lesz úgy Orbánnak nemzetközi tekintélyt kivívnia (bár erre vágyik), hogy szalonképtelen az egész nyugati világban és csak az azeri, meg kazah diktátorok fogadják örömmel. Putyint nem is említem, mert ő csak eszköznek tekinti, hogy mindig Budapestről intézhesse nyilatkozatait a világnak és legyen egy trójai falova az EU -ban.

Janossz 2017.11.18. 10:52:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Amire te gondolsz, az a mOtalko...
Finom bezin-alkohol pátlat...Van, aki szereti.
A metalko az gondolom valami rocker-elegy lehet.:-)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 11:01:56

@6.Lenin: "Az EU és a Brüsszelként megnevezett vezetés nem ugyanaz."
Ez vót a terelés kedvenc munkásőrkém!

6.Lenin 2017.11.18. 11:05:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Köcsög, Mo és Fidesz kormány az ugyanaz?
Na, ugye, de a te pici eszed ehhez kevés.

$pi$ 2017.11.18. 11:17:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Na mesélj! Miben vannak Viktor ellen, amiben megváltozott az álláspontjuk? Mondj egy példát! "

Nem akarnak paksi bővítést, amit ők szavaztak meg eredetileg?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.18. 11:21:05

@macitalp:

Aki gondolkodik, az tudja, hogy nincs politika taktikázás nélkül. A liberális politikusok is taktikáznak.

Janossz 2017.11.18. 11:47:51

@a nemzet fogatlan provokátora: "Vagyis ha egy tárca fontos, oda pártpolitikai szempontból súllyal rendelkező figurát tesznek,..."
Tehát Szíjjártó ilyennek számít nálatok? Köszönöm.

1ghost 2017.11.18. 11:53:15

@$pi$: @maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: @6.Lenin: @a nemzet fogatlan provokátora: @Jakab.gipsz:

Hát itt meg mi történt? Orbán fizetett bérhazudozójával alig foglalkozik valaki? Ezt a bohócsipkás fidesz talpnyalót már válaszra sem méltatják a magyarok, hiába rohad itt nickjei tucatjain?

Bástya elvtársat megidézve: Hát orbán hazug propagandista csicskája már nem ér szart se?

Jakab.gipsz 2017.11.18. 12:14:03

@1ghost: Orbánnak nincs szüksége fizetett, bér hazudozókra!

Orbánnal szemben, viszont úgy mint SSoross Gyurinak, bizonyítottan vannak bér hazudozói, abból élnek, hogy hazudnak éjjel és nappal egyfolytában.

rasztaszív 2017.11.18. 12:17:34

@Jakab.gipsz: ha tudna róla orbán,tenne ellene!ő olyan!

Jakab.gipsz 2017.11.18. 12:22:59

@6.Lenin: Jól látod a dolgokat, itt Európában valóban rossz irányba zajlanak a változások.

Ez egy tudomány-filozófiai háború.

Soros és hívei nem véletlenül akarták az amcsik nyakába varrni azt a beteg és kapzsi öregasszonyt, Hillaryt, az európaiaknak és a németeknek, nem véletlenül akartak nyóc osztályos Schulzból kancellárt csinálni.

Ilyen az amikor a bunkók átveszik a hatalmat és csak a gyűlölködésre futja, az össze ugrasztott, népeknek és társadalmaknak.

Majd a gyűlölet gyárosok sivalkodnak és ajvékolnak, "tégy a gyűlölet ellen".

Jakab.gipsz 2017.11.18. 12:30:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Azt nem te döntöd el ki az okos vagy ki a szándékos bajkeverő.

Egyébként a zsidó-filozófusok jellemző tulajdonsága rendszerint a grafománia, és az egymásra hivatkozás, szeretik körbe nyalni egymás fenekét.

És persze kitüntetéseket is osztogatni, egymásnak, pl. No-bel díjat osztogatni, háborús bűnösöknek.

Janossz 2017.11.18. 12:43:41

@Jakab.gipsz:" Ilyen az amikor a bunkók átveszik a hatalmat és csak a gyűlölködésre futja,"
Tudjuk. Itt illusztrálod nap, mint nap.
"Egyébként a zsidó-filozófusok jellemző tulajdonsága rendszerint a grafománia..."
Itteni aktivitásod okán azt kell gondoljam, te egy zsidó filozófus vagy. Kötőjel nélkül, mint Nobel pl.
De mégse, csak előbújt a mocskos náci éned a nagy tudományelméleti szánalmasan megírt tohuvabohuid mögül.

6.Lenin 2017.11.18. 13:36:11

@Jakab.gipsz:

Ezt még egy LMP-s vak zongorista is tisztán látja. Ezért szeretnék a Fideszt leváltani, hogy ne legyen akadály.
Nem szeretik, ha valaki gondolkodik is.

Nekik olyanok kellenek, hogy minden igaz, amit egy vak zongorista tisztán lát, mond.

morph on deer 2017.11.18. 13:36:58

@Janossz:
“A metalko az gondolom valami rocker-elegy lehet.:-)”

Dehogy! Eredeti írásmód szerint “metal cow” azaz “fém tehén” (vesd össze: “iron-lady” ) úgy mint ahogy van fakutya, faló, faszék, esetleg faláb...

morph on deer 2017.11.18. 14:14:02

@6.Lenin:
“Az érdekel, hogy vajon, mit miért is tesznek, és miért így, ahogy.”

Hát ez az!
Sajnos mindez nagyban függ a személyiségüktől, az meg olyan amilyen.

Értem én, hogy a mayák szerint valami újnak az ideje jött el, de hogy jön ez össze az orbáni retrográd gondolkodásmóddal, vagy akár Trump ósdi felfogásával a legtöbb dologról?
Ráadásul - ahogy mondod - ezek még itt lesznek vagy 5000 évig! :))

Én legalább is a “valami új” alatt egy újabb, ha úgy tetszik modernebb és letisztultabb gondolkodásmód térnyerését látnám szivesen, olyan fajta változást, amely az eddigi eredményekre, tapasztalatokra és tudásra épül, de az orbáni-trumpi vonal minden, csak az nem! És ebben igen nagy része van az enyhén szólva is hézagos felkészültségüknek, amelyet mindketten egocentrikus arroganciával kompenzálnak, (- ez gyönyörű, nem?) és akkor még a különféle személyiségzavaraikat nem is említettem!

Sajnos nem lehet elvonatkoztatni mindettől, ha az embert valóban érdekli, “hogy vajon, mit miért is tesznek, és miért így, ahogy.” A legtöbb esetben ugyanis előbb cselekszenek, és csak utólag próbálják értelmezni - magyarázni - és kontextusba helyezni ezeket, több-kevesebb sikerrel, de a lóláb rendszeresen kilóg, ami pl nekem feltűnik, és engem kifejezetten zavar, amikor ilyen módon próbálnak átverni.

Szóval én inkább megvárom a következő változást, - ez nem jött be!

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2017.11.18. 14:19:08

@morph on deer: És mi van a műanyag tehenekkel? Nem látni őket mostanában..

6.Lenin 2017.11.18. 14:19:58

@morph on deer:

Ez jól összejött.

Szerintem úgy nehéz elfogadhatót írni valakiről, ha közben egy elfogult szemüvegen keresztűl nézzük őt.
Megint írtál leírtad, mit gondolsz róluk, de nem a körülöttük zajlóról.
A véleményed eddig is ismert volt.

$pi$ 2017.11.18. 14:24:49

@1ghost: "hiába rohad itt nickjei tucatjain? "

Nem tűnt még fel, hogy a birca keresztény én meg ateista vagyok? Szinte semmiben nem egyezik meg a véleményünk. :D

Mondjuk a többiekkel sem sok közös van....

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.18. 14:28:43

@morph on deer:

"És ebben igen nagy része van az enyhén szólva is hézagos felkészültségüknek, amelyet mindketten egocentrikus arroganciával kompenzálnak,"

Fúú öregem. .Gyurcsány csótánynál ezzel nem volt gondod?Megvan már a szakdolija?(Ha már a felkészültségnél tarunk..)

Jakab.gipsz 2017.11.18. 14:38:47

@Janossz: Nálatok a Jolly Joker a Náci, Diktátor, Antiszemita, Rasszista szavak úgy használjátok szitok szónak, mintha tisztában lennétek a jelentésükkel.

Most figyelj @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A szavak átnevezéséről lesz szó.

Nézzük a náci szót, amivel annak az elmebeteg Dorfinak a munkásságát illetitek, találóan.

Vizsgáljuk meg mit is talált ki az a ütődött Dorfi, a nemzeti szocializmus címszó alatt azaz egy-nép minden nép felett, csakhogy a kiválasztott nép fogalmát a zsidó papok agyalták ki, a kommunizmus fogalmát pedig a hibbant agyú ateista Marx-Engels találta ki. (Kommunista Kiáltvány), Dorfi pedig össze passzította ezt a kettőt. Naná hogy támadt némi ellenvélemény is.

Ma pedig ez az ütődött Soros ismét nekilátott az ateista Marxi proletár internacionalista, munkás osztály élcsapata az igazi kommunisták helyet, globális multinacionális töke struktúrákat, minden nép fölé helyezni, ahol a hatalom már átcsúszott a nemlétező, hatalmi struktúrák keze ügyébe, olyanokéba akik csak a pénz megszállottai, azaz a buzi (befektetési bankárok) kezébe, olyanokéba akik az emberre mint humán-erőforrás tárgyiasított eszközként tekintenek.

Következtetés képen, azt gondolom számodra is világos, "ki választani" a sok okos és értelmes homosapiens közül csak is és kizárólag, az elmebetegeket és a beteges hazudozóak lehet.

Csakhogy van egy kis bibi, annó Archimédesz megmért egy hazugságot, következtetés képen az összes hazug teóriát, mi is meg mérhetjük.

Tök mindegy ki, mikor, miért agyalta ki, az elméletét a világunk működéséről, ez lehet téves és lehet hazug is, és szét tudjuk választani az ártalmatlan tévedéseken alapulókat, a szándékos hazugságoktól.

Ez csak matek, olyan matek ami magas még nektek.

Gyűlölködés helyett pedig nem ártana néha gondolkodni is, koránt sem véletlenül van az egy és oszthatatlan emberiség össze zavarva össze zavarodva.

Janossz 2017.11.18. 14:47:29

@Jakab.gipsz: Ez, amit ide összehordtál, olyan szép, mint a nemi eltévelyedések a panoptikumban.
A'la Hrabal, ha mond neked ez a név valamit...
Csak tudnám, ki az a Dorfi, 3x???

6.Lenin 2017.11.18. 15:08:39

@Jakab.gipsz:

Egy önjelölt messiás vallomásából:

– Mi kell ahhoz, hogy az ember elégedett legyen a világban a helyével?
– Nekem úgy látszik, nagyon sok pénzt kellett keresnem. Nekem a sikerre szükségem volt. A külvilág egy kis jelentéktelen, szegény, félszeg fiatalembernek látott. Én zseninek tartottam magam, messiásnak. Teljesen más volt a véleményem magamról, mint a világ véleménye. Szerencsére a valóság közelebb állt az én fantáziámhoz, mint az akkori világnak az ítéletéhez. Elégtétel, hogy nekem volt igazam. Az utóbbi tíz–tizenöt évben létrejött az egység. Nem voltam megelégedve a helyemmel a világban. Most felszabadultam. Nekem többet jelentene, ha a filozófiámat jobban ki tudnám bontani. Csak véletlenül Amerikában pénzt keresni könnyebb, mint filozófiát írni.
– Önkéntelenül adódik a kérdés, hogy ha választhatna vagy cserélhetne, hogy elismert filozófus legyen, aki viszonylag szerényen él, vagy a jelenlegi helyzete marad, akkor mit választana?
– Ha olyan filozófus lennék, aki befolyásolni tudja a világ sorsát, akkor inkább lennék filozófus, mint pénzember. Most, hogy elég közel kerültem ahhoz, hogy befolyásoljam az események menetét, fontosabbnak tartom, hogy meg is értsem, hogy tulajdonképpen mi az a folyamat, amiben részt veszek. A mostani életemben az a szép, hogy nemcsak gondolkodni tudok, de cselekedni is...

Jól leírtad, hogy mit is köszönhet az emberiség az önjelölt messiásoknak, akik kitalálnak,összekevernek eszméket és megpróbálják másokra kényszeríteni, mert jogot éreznek rá, vagy azt hiszik van rá elég pénzük, és mindenki megvásárolható.

(egy zsidó jó tanács: csak egészség legyen, a többit megvesszük)

macitalp 2017.11.18. 15:10:30

@6.Lenin: Valóban, azt hogy Orbán Brüsszel alatt aktuálisan mit ért azt talán még ő sem tudja mindig. Annyiszor váltott már köpönyeget, annyit hazudott már, hogy a fidesznyikeket leszámítva Európában senki nem hiszi egy szavát sem. A fidesznyikeknek ezt mint "ügyes taktikázás" adták be, pedig csak egy szánalmas bohóc.
Hét éve van hatalmon, ez alatt egyszer volt Merkelnél aki egy másfél napos látogatással viszonozta, és egyszer volt itt Cameron. Slussz, ezen kívül nem jött senki Európából és őt sem hívták meg sehova. Jó messzire, keletre kell mennie ahhoz hogy kormányszinten szóba álljanak vele. Ez mint "keleti-nyitás" lett beadva a fidesznyikeknek. Ja és a keleti kereskedelem azóta az egekbe szökött... Hát persze.

6.Lenin 2017.11.18. 15:25:18

@macitalp:

Igen, dollár milliókat költenek arra, hogy egy szánalmas bohócot kiiktassanak. Híreket hamisítanak lefizetett újságírók, senki politikusok pisilnek lassan vért az unióban, hogy fogást találjanak a bohócon.
Hihető, az itt olvasott hozzászólások alapján sokan be is veszik.
Nyár vége felé egy román pocsolya mellett elmondottakat lélegzetvisszafojtva figyelik, aztán teleüvöltik a világot, hogy a bohóc nem is mondott semmit.

Tök logikus amit írtál.

6.Lenin 2017.11.18. 15:35:00

Izé...a Marci megdöntötte már a rencert?....nehogy itt meg védjem feleslegesen.
Mára hirdették, mindjárt sötét lesz, igaz akkor nem kell rejtőzködniük.
Sötétben láthatatlanok (még jobban)

morph on deer 2017.11.18. 15:37:07

@a nemzet fogatlan provokátora:
“Fúú öregem. .Gyurcsány csótánynál ezzel nem volt gondod?”

Aminek itt köze van - mihez is?
Merthogy az orbán-Trump párosról van szó. Tehát?

morph on deer 2017.11.18. 16:08:47

@6.Lenin:
“Megint írtál leírtad, mit gondolsz róluk, de nem a körülöttük zajlóról.”

Mivel tetteik és viselkedésük elválaszthatatlan a személyiségzavaros személyiségüktől, a miértek megértéséhez érdemes tisztában lenni az azokhoz vezető okokkal is, - szerintem.

Tudod, amikor törvények jönnek létre csak azért, hogy kicsinyes, személyes érdekek érvényesüljenek, akkor elég nehéz (lenne) elvonatkoztatni a döntéshozó személyiségétől.

Mindenesetre az a tenyérbemászóan szervilis talpnyalás, egyúttal az öntelt öndicséret ami Trump megválasztáskor ömlött a fideszes kommunikációból az valami gyönyörű volt. De ez az igazi:

“Engedélyt kaptunk a legmagasabb világi helyről, hogy nekünk is szabad magunkat az első helyre tenni. Nagy dolog ez, nagy szabadság, nagy ajándék.”

Engedélyt kaptunk!
De jó, mi? :))

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.18. 16:18:45

@morph on deer: Csak érdekelne, hogy az általad vázolt negatív tulajdonságok Gyurcsány esetében nem zavartak e? Sztem egyszerűen lehet rá válaszolni. Persze ki is lehet kerülni a kérdést. Nos?

6.Lenin 2017.11.18. 16:41:39

@morph on deer:

A véleményeddel azt kezdesz, amit jónak látsz.

A másik, hogy örültek Trump győzelmének, az érthető. Nyilván más lenne minden, ha Hillary nyer.
Mivel a külügy még most is inkább demokrata befolyás alatt áll, még most is kísérleteznek, úgy beállítva, mintha ez már a jelenlegi kormány véleménye lenne.

Jól tette Szijjártó a bekéretést mert kiderülhet mi is a jelenlegi kormány valódi véleménye.

Nyilvánvaló az is, hogy Trump kijelentette, első az országa érdeke. Ezt vallja az Orbán is, mindig első Mo érdeke. Ez miért is lenne rossz?

Most hagyjuk a putyinozás nevezetű faszságot, kis ország vagyunk, és ha tényleg nem szeretnénk csak EGY segget nyalni örökké, akkor meg kell "kóstolni" másokét is.
Eddig nem nagyon tudtunk profitálni abból, hogy végeredményben egy ütköző zóna határán vagyunk. Lehetne ezt úgy is használni, hogy ők is nyalják kicsit a miénket is.

Szerintem ma Mo a körülményei és lehetőségei szerint jól manőverezik. Lehetne jobban?
Talán, de, ha végignézünk a múltunkon, sok jót eddig nem kaptunk sem nyugatról, sem keletről. Mindkét oldal eddig megpróbált maga alá gyűrni minket. Ebből lehetne még valamit kihozni. Szerintem Orbán ezt nagyon jól kezeli, eddig. Szerintem ezt sokan tudják itthon is, ezért (is) áll jó jelenleg is a Fidesz.
Ez meg az én véleményem. Eltérő a tiéddel?
Harag?

6.Lenin 2017.11.18. 16:57:28

Valaki!

A nov. 18-ra hirdetett forradalom hogy áll?
Megint elmarad?
Majd a Mikulással együtt jön?

(basszus, megállt egy fekete autó előttünk.....semmi gond a szomszéd megint eltévesztette házszámot, részeg, mások hozták haza)

OK! Hajrá Marci.....vagyis Hajrá Fidesz!

Janossz 2017.11.18. 17:10:02

@6.Lenin:"... kis ország vagyunk, és ha tényleg nem szeretnénk csak EGY segget nyalni örökké, akkor meg kell "kóstolni" másokét is."
Őszinte beszéd. Ezek vagytok, ennyit értek. Nyalás nélküli létforma nem létezik számotokra.
"...hogy ők is nyalják kicsit a miénket is."
Addig álljál fél lábon, míg ez bekövetkezik! Az ezer-száz évünk nem erről szólt, és, hogy pont Orbán lenne, akinek benyalnak a nagyhatalmak, az tényleg csak egy végtelen elvakult hívének fordulhat meg a fejében.

6.Lenin 2017.11.18. 17:16:13

Végre!

Gödörbe az ellenzék, ott lesz a forradalom. Mekkora egy húzás, Gödörben rendezik.
Van humoruk, sose hittem.
Grat.

6.Lenin 2017.11.18. 17:22:24

@Janossz:

Miért? Eddig mit csináltak az előző kormányok?
Kezelt bennünket valaha valamelyik is egyenrangú félként?
Vagy most az unió?
Te nem vagy kicsit, nagyon elvakult?

macitalp 2017.11.18. 18:08:31

@6.Lenin: Amit leírtam azok a TÉNYEK. Nem mindig logikusak, de tények.
A fidesznyik fikciókra pedig a válaszod a legjobb példa. "Retteget Orbán, Európa ostora", na ez nagyon jó, meg van véve.

Janossz 2017.11.18. 18:28:23

@6.Lenin: "Gödörbe az ellenzék, ott lesz a forradalom."
Ááá, dehogy! Fülkében. Ezt se tudod, nyalizó?
"Kezelt bennünket valaha valamelyik is egyenrangú félként?"
Persze. Amikor az elefánt volt egyenrangú az egérrel. Épp aznap.
Nekünk az a legjobb, ha úgy merünk nagyot álmodni, hogy közben tisztában vagyunk kicsinységünkkel. Ez a honi politikának nem annyira látszik sikerülni.
Most épp az agresszív kismalac fázisban vagyunk.

6.Lenin 2017.11.18. 20:53:01

@Janossz:

fuhu.hu/lapszem-2017-november-18/

A Gödör Klubban lesz a forradalom. Gödörben, érted?

Ennél találóbb nevet nem is választhattak volna. Grat még egyszer.
Beszarás ekkora húzás. Ez a Marci gyerek egy fenomén.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.18. 21:38:38

@6.Lenin: Genius loci.. Mondja erre a latin. Persze ha a jános hegyi kilátón redeznék, az sem sokat segítene rajtuk..

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.18. 21:40:35

@6.Lenin: Miért , lehet hogy földalatti mozgalmat indítanak. Ehhez pedig kiváló helyszín a Gödör..:))))

6.Lenin 2017.11.18. 21:56:10

@a nemzet fogatlan provokátora:

Feltűnt, hogy sehol egy szó a nagy eseményről, kezdett gyanússá válni a dolog.
Kerestem, és végre egy eddig ismeretlen helyen olvastam, hogy a Gödör Klubban lesz a nagy bejelentés korlátozott létszámban megjelent ellenzékiek előtt.
Amikor a helyszínt olvasom, hát majdnem leestem a székből.
Ekkora húzást nem vártam. ez jelent valamit (hogy tényleg ekkora marhák, azt már el se hiszem)

Jakab.gipsz 2017.11.19. 14:11:43

@Janossz: @6.Lenin:

Először Janossz kérésére válaszolok. Ezt kérdezte: "Csak tudnám, ki az a Dorfi, 3x???"

A válaszom egyszerű Dorfi, Adolf becéző neve, ha nem szívesen nevezzük, az igazi nevén. Átnevezzük a kellemetlen dolgokat, (Adolf), Dorfi bácsi egyébként valóságos személy volt, egy nagyon ügyes kovács mester volt, és megbízható kéziszerszámokat kovácsolt. Ezért kedveltük. A másikat kevésbé.

És most te következel, 6. Lenin : "Egy önjelölt (próféta), messiás vallomásaiból és a messiásokról: Sietve és nyomatékosan leszögezem, rühellem a prófétaságot, eszem ágában sincs.

Nektek prófétáskodni.

Egyébként sem én találtam ki, az újkori prófétaságot, hanem az a szószátyár Derrida, és pedig azt, hogy szükség lenne egy "messiás nélküli messianisztikus jövőképre", és még valami ami fontos, egy befejezetlen félmondata így szólt: "egyedül az igazság nem dekonstruálható". Azaz egyedül az igazságot, nem tudjuk részeire bontani, vagy van vagy nincs, de ha van akkor ez nem képezheti vita tárgyát.

Ezért nem szükséges nekem, nektek, prófétáskodni, mindazonáltal, hogy velem, az általam feltárt igazságokról, Ti nem tudtok vitát kezdeményezni.

Én a megoldások embere vagyok, kedvelem a többszörösen összetett nehéz kérdéseket, a paradoxonok pedig (a gyermekorom óta, a velem incselkedő játszó társaim). Az igazság a külvilágról különösen nehéz diónak bizonyult.
Ezért nem tudjátok elképzelni a valóságot, mint ahogyan a legvadabb fantasztikus író sem, higgadjatok le. Nyugi lesz. Csak szépen sorjába kell haladnunk.

6.Lenin 2017.11.19. 15:04:18

@Jakab.gipsz:

Te írtál az "önjelölt" messiásokról pl Dorfi, Marx stb

Én pedig egy mai önjelölt messiás vallomásából idéztem. Semmiben nem móhajtottam vitát nyitni

gervaiandras.hu/koenyvekm/emigrans-/51-soros-gyoergy-.html

"Én zseninek tartottam magam, messiásnak. Teljesen más volt a véleményem magamról, mint a világ véleménye. Szerencsére a valóság közelebb állt az én fantáziámhoz, mint az akkori világnak az ítéletéhez. Elégtétel, hogy nekem volt igazam. "

Vagyis ő egy zseni, és egyben messiás is. Saját magáról állítja ezt.

Én csak beidéztem.

NBarbieReloaded 2017.11.20. 12:14:59

@6.Lenin: ""iranyok elvei meredeken utik egymast, amibol vilagosan latszik, hogy viktorodnak nincsenek elvei. "

Nekem nem a miniszterelnököm, mert nem liberális, mondják a liberálisok.
Nekem se mert nem baloldali.
Nekem se mert nem kétfarkú
Nekem se....
Nekem se....
Stb.

El kéne dönteni, hogy akkor, kiket is kell(ene) képviselnie egy miniszterelnöknek?

Nagy a zűrzavar, nem ártana tisztázni. "

Tereles, mellebeszeles lvl 10000000 :DD
Arrol beszelj, amit irok, hogy viktorod ugy valtogatja a vilagnezeteit, mint mas az alsonemujet. Akkor oszinten, az ilyennek van egyaltalan valos vilagnezete, amiben hisz is? Nyilvan nincs, csak esetleg a tomjukmegazsebunket nezet, na abban rendithetetlenul hisz.

NBarbieReloaded 2017.11.20. 12:18:31

@$pi$: "Ha a zorbán váltogatja a köpönyegét, akkor hogyan lehet, hogy a baloldal mindig pont az ellenkezőjét mondja mint ő? Talán ők is mindig váltogatnak, vagy mi? :D "

En viktorrol irtam, nem a baloldalrol. Honnan tudjam, meg amugy is mi kozom hozzajuk?
Ez a " hat de a masik is" annyira ovodas szint, hogy borzaszto.

6.Lenin 2017.11.20. 14:13:13

Amikor fiatal voltam, forradalom lett volna számomra az egyedüli megoldás.
90- ben az
szdsz-re szavaztam, mert akkor libeáris voltam, aztán mikor vállalkozó, akkor kőkemény kapitalista.
Most nyuggerként azt mondom mindenki felelős a saját sorsáért és kell baloldali, jobboldali, liberális megoldás a probléma jellegéhez mérten.
Ma már értelmetlen egy elvhez ragaszkodni, megoldások kellenek, amik működnek is.

Addig, amíg pénzért szinte bármi megvehető, az elveknek csak annyi a jelentősége, ha nagyon ragaszkodsz hozzá, ki fog látszani a segged, igaz magadat megnyugtathatod, hogy mekkora balfácán vagy.
Lásd EPP szavazás, pénzért bárki megvehető, bárhol.

Csak egészség legyen, a többit megvesszük

Han Solo. 2017.12.04. 12:41:06

Biztos, hogy az USA és a nyugati, fejlett világ pontosan helyén kezeli Orban feudál-populista rendszerét.