A NER és az USA viszonya

2017. november 16. 16:57 - Morpheus.

Mindannyiunk előtt emlékezetes az az ikonikus kép, amikor 2016 júliusában - vagyis bőven az amerikai elnökválasztás lezárulása előtt - Orbán Viktor kockás ingében kijelentette a Bálványosi Szabadegyetemen, hogy "Trump lenne a jó választás Magyarország számára".

Persze tudjuk, amikor miniszterelnökünk Magyarországról beszél, akkor valójában saját pártjára, saját ideológiai-eszmei közösségére és saját magára gondol. (Emlékezetes a "haza nem lehet ellenzékben" duma.) Tehát behelyettesítve mondatát: a "Trump lenne a legjobb a Fidesznek" gondolat jelenik meg előttünk. Ez pedig egyértelművé teszi, hogy Orbán Viktor 2016 nyarán meggyőződéssel vállalt közösséget a New-Yorki szálloda mágnással, az amerikai republikánusokkal és mindazzal, amit Trump képviselt (és amit azóta is megtestesít).

Nyilván azt is hozzá kell tegyük: az amerikai elnökválasztás másik jelöltje (aki szavazatszám alapján valójában megnyerte az elnökválasztást), Hillary Clinton, olyan volt akkoriban Orbánék számára, mint tömjénfüst az ördögnek. Mindenki tudta ugyanis, hogy Clintonék és az amerikai demokraták nyíltan támogatják a magyar baloldalt és gyakorlatilag szinte bárkit, aki szembeszáll a NER oligarcha-rendszerével. Tehát meggondolva az egészet: nagyon is érthető volt Orbán szemszögéből, hogy kinek is kell szurkolnia az amerikai kampány hajrájában. 

Aztán elérkezett 2016 november 8., és kiderült: ugyan több szavazatot kapott a demokrata jelölt (Hillary Clinton), mégis az amerikai választási szabályok alapján - melyek kiemelten és súlyozottan kezelik a jelöltek mellett voksoló államok számát (erősebb szempontnak véve, mint a választópolgárok voksainak abszolut mennyiségét) - Donald Trump lehet az Egyesült Államok 45. elnöke. Ez volt az a pillanat, amikor a Lendvay utcában (és a Cinege utcában) pezsgőt bontottak. Orbán Viktorék ünnepeltek ugyanis, hiszen a saját szemszögükből a szerencsésebb jelölt aratott győzelmet Amerikában. Jött egy várakozásokkal teli időszak: hitték, hogy Trump hálás szívvel meginvitálja majd Washingtonba legelső külhoni támogatóját és Orbán Viktor a világ színpadára lépve foghat kezet a kamerák előtt a Föld leghatalmasabb emberével. De ... nem ez történt. Elmúlt 2017 év kezdete, majd tavasza, majd nyara, ősze és semmi. Már novembert írunk és Trumpnak esze ágában sincs szóba állni Orbán Viktorral, 

... SŐT ...

és most jön a fekete leves, Washington egyértelműen kritikus lépést tett: november 7-én az amerikai külügyminisztérium pályázati felhívás formájában 187 millió forint (azaz 700 ezer dollár) támogatást kínált fel egy Budapesten kívüli sajtóorgánum megteremtéséhez, hogy segítse a magyarországi sajtószabadságot és ellensúlyozza a nem régiben kialakult helyzetet, a vidéki sajtóorgánumok kormányközeli kezekbe kerülését. ... Kiakadtak az oligarchák, Orbánt borogatni kellett, Szijjártó meg azonnal pattogni kezdett és bekérette az amerikai ügyvivőt. (Gondolom ettől "bekéretéstől" halálra rémülhettek a Fehér Házban.)  De viccet félretéve: kíváncsian várjuk, hogy  a Fidesz-vezérkarban hogyan fogják ezt az amerikai lépést a Soros nyakába varrni azzal, hogy az USA külügy-minisztere is Soros György zsebében van. Valószínűleg, már serényen dolgozik ezen egy kreatív csapat. Nincs könnyű dolguk.)

Az amerikai döntés komoly pofon a NER és Orbánék számára, hiszen még az egybites Fidesz-szavazó-droidok is felfogják: itt bizony a Trump-adminisztráció szembefordulásáról van szó. Hiába szurkoltak tehát Trump győzelméért, valójában még az öreg Donald sem nézi jó szemmel azt, ami itt folyik. (Maradt a Fidesz-külpolitika számára a régi haveri kör: Azerbajdzsán, Kazahsztán, Irán és a többi keleti diktatúra.) Kínos az egész és meglehetősen elgondolkodtató is. Már azoknak, akik nem rettennek vissza az önálló gondolkodás "nyűgétől". A többieknek készül már a magyarázat a kreatív csapattól. 

 

***

255 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morpheusz.blog.hu/api/trackback/id/tr3313287321

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Feldunai gyepű nászajándékba 2017.11.17. 13:41:14

I. István és Gizella érdekházassága drága mulatság volt Magyarországnak. Nem nagyon tanítják tankönyvekben, hogy mai több megyényi terület volt a nászajándék, ja meg a "kenőpénz" a későbbi államalakulatot megváltoztató puccshoz. Mesés rajzfilmes feld...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.17. 21:10:06

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: "az elvek érdekében való alkalmazkodás a kürülményekhez." - Hát ez még tőled is súlyos volt. Na ezt magyarázd meg! :-))
Mégis milyen elvek érdekében mond mást Brüsszelben, meg itthon?

6.Lenin 2017.11.17. 21:29:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Meglátogatta Horn Gyulát is a kórházban, őt is képviselte.
Érted egyáltalán, hogy miről is van szó?

felső határ nincs 2017.11.17. 22:04:51

'Hillary Clinton, olyan volt akkoriban Orbánék számára, mint tömjénfüst az ördögnek. Mindenki tudta ugyanis, hogy Clintonék és az amerikai demokraták nyíltan támogatják a magyar baloldalt és gyakorlatilag szinte bárkit, aki szembeszáll a NER oligarcha-rendszerével.'

A NERnek van oligarcha-rendszere de a demokratikus Clinton családban apu után anyu lesz az amerikai elnök...

Egyéb humor is lesz? Majd dumáljunk erről, amikor Orbánt a felesége vagy a lánya vagy a fia követi a trónon, ahogy amcsiéknál szokás.

felső határ nincs 2017.11.17. 22:08:29

'és most jön a fekete leves, Washington egyértelműen kritikus lépést tett: november 7-én az amerikai külügyminisztérium pályázati felhívás formájában 187 millió forint (azaz 700 ezer dollár) támogatást kínált fel egy Budapesten kívüli sajtóorgánum megteremtéséhez, hogy segítse a magyarországi sajtószabadságot és ellensúlyozza a nem régiben kialakult helyzetet, a vidéki sajtóorgánumok kormányközeli kezekbe kerülését. .'

Tehát ha az amcsik csinálnak újságot nekünk az a sajtószabadságért van, de amikor Putyin nem csinál újságot az amcsiknak, akkor az beavatkozás az amerikai választásokba...

Mi lenne itt ha Putyin csinálna újságot nekünk a sajtó szabadságáért? Ne légy már debil.

Fortress 2017.11.17. 22:13:42

@felső határ nincs: de nem követte. Ha nem vetted volna észre, Bill Clintont nem követte a felesége az elnöki székben. Egyébként is Bill Clinton 1993 és 2001 közt voln elnök, a felesége, meg 2017 -től lett volna. Vagyis akkor állna meg a párhuzam, ha Orbán hatalma megdőlne most és 16 évvel később jönne a felesége, hogy induljon az elnökségért. Ez ellen senkinek nem lehetne kifogása.

felső határ nincs 2017.11.17. 22:17:21

@Fortress: mo-n sosem volt olyan belterjesség a politikában, mint az USAban.

bush klán - clinton klán, tökmind1 h közvetlen egymás után ülnek-e a trónra

Morpheus. 2017.11.17. 22:17:23

Putyin csinált már itt újságot. Ha nem tudnád több száz honlapot működtet Magyarországon az SZFB és az SZVR. TE ne legyél "debil". :P

Morpheus. 2017.11.17. 22:18:18

@felső határ nincs: JA. Meg Orbán klán, Lázár klán, Rogán klán ...Mészáros (Pénztáros) Lőrinc. Van egy pár oligarcha-dinasztiánk.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.17. 22:18:34

@Janossz: Nem, a szénakazal fejű boszorkára.:) Sztem a brüsszel gazdik attól tartottak csak, hogy vajon mi fog kirepülni abból a denevérbogból..:))

felső határ nincs 2017.11.17. 22:21:16

@Morpheus.: Ez nagyon sánta, azt érzed remélem.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.17. 22:25:42

@Morpheus.: Nyugaton az utóbbi földindulás szerű változásokig a választás abból állt, hogy választhattál a lila és a rózsaszín között..:)

dunántúli gyerek 2017.11.17. 22:31:08

A tartalommal ugyan nem értek egyet, de igényesen összerakott írás, kevés ilyen maradt sajnos a címlapos posztokban.

anyadmajma 2017.11.17. 22:47:02

@dunántúli gyerek: hogy értenél már egyet bármivel is, amit nem a pártközpontból mondanak neked, te hazaáruló bolsevik geci?

morph on deer 2017.11.17. 23:00:44

@6.Lenin:
“... nagyon jó látta Orbán, hogy Trump jobb lenne, mert egy új világot képzel már el, mi is.”

Ezzel a főbaj az, hogy az az elképzelés távolról sem új, hanem csak egy retrográd újraértelmezés!

Szerintem te vagy annyira intelligens,, hogy átlásd mindezt, azaz átláss a trükkön!

Az egyetlen “új” ebben csak a csomagolás, a tartalom ugyanaz, mint nyolcvan éve is volt!

Az orbán esetében garantáltan.
Trump ehhez képest még hülye is, míg orbán csak a sunyi geci, aki tudatosan manipulál téged, meg azt a pár millió szellemileg visszamaradott droidot, akinek minden mindegy, mert viktor az Isten! (Ez nem rád vonatkozik, mert te tudatosan választasz - ahogy én látom - és nem csak az ösztönök vezérelnek, mint a többséget. However, az eredmény nem igazán jobb. Sajnos.)

Szóval Donald egy buta - bár raffinált - fereg, a viktor meg egy okos ÉS raffinált féreg. Innentől kezdve a választás nem túl sok jóval kecsegtet, ha a végeredményt veszed figyelembe, őszintén szólva..!

Mindenesetre minden a helyiérték szerinti helyére kerül, amint történeti távlatból próbálod nézni - és elemezni - ezeket az újdonságokat. Próbáld meg, fogod látni!
Mind a két ‘sperma’ karakterű személy populista módon azt mantrázza, amit a ‘köznép’ hallani akar, közben még távoli esély sincs a populista igéretek megvalósítására! Amiért mégis ők a “népszerűek,” sőt, “legnépszerűbbek” az az, hogy az egységnyi állampolgár még ma is azt hallja ki az igéreteikből amit szeretne, függetlenül attól, hogy mi a realitásérték a duma mögött.

Szóval én inkább a tartózkodás mellett állnék ki, még akkor is, ha tulajdonképpen én is egy “változást” tartanék jónak és időszerűnek.

Na de ezekkel?

dunántúli gyerek 2017.11.17. 23:16:46

@morph on deer: Nincs 2 millió orbán hívő, max. a negyede.

2 millió fidesz szavazó viszont simán van, kb. ennyi ember az átlagosnál nagyobbat szakít az szja csökkenésével meg a kedvezményekkel. Persze önmagában a nagy jólét még nem feltétlen lenne elég a fidesznek a győzelemhez, csak ugye az ellenzék rossz emlékü széttagolt és még hülye is.

Azaz a fideszre szavazók többsége nem fideszes, vagy orbánista, az csak a kemény mag.

Ez a van 2 millió birka aki mindig Orbánra fog szavazni, egy nagyon olcsó magyarázkodás már előre a baloldali liberális szavazóknak, hogy miért közeleg a következő orbitális bukás.

Sem a régi baloldali-liberális pártok cserepeinek, sem a Jobbiknak nem sikerül 1 millió szavazót sem találni magának, hát így nehéz lesz legyőzni azt akire 2 millióan fognak szavazni, jobb híján.

morph on deer 2017.11.17. 23:34:52

@a nemzet fogatlan provokátora
“... vagy diplomáciai tapasztalata nem volt”

Szemben Szijjártóval?
Viccelsz, mi?

Azt nem vitatom, hogy egy tapasztaltabb külügyminiszter jobb választás, (lett volna,) de könyörgöm, milyen tapasztalat volt a jelenlegi mögött kinevezésekor?
(OK, magasabb, és “érdekesebb” volt a frizurája ... meg ő tudta megkötni az orbán nyakkendőit.
Na de külügy?

Én inkább nem firtatnám ezt a kérdést, mert még kiderül, hogy a Martonyi - és Kovács elvtársakkal kihalt a magyar diplomácia..!

Ami egyébként pont ezt tette, - nyugodjon békében..!

anyadmajma 2017.11.17. 23:38:25

@dunántúli gyerek: ja, nincs 2 millió orbán hívő, mert a 3/4-e az ellenőrizhetetlen külhoni magyarok szavazatából adódik, mi?
Na, jó azt elismerem, ebből a 2 millióból elég sok a forintos kommunista, de hát attól még az.

dunántúli gyerek 2017.11.17. 23:40:30

@anyadmajma: Ahhoz képest h ellenőrizhetetlen, legutóbb 128 ezer db. külhoni magyar adta le a szavazatát. Annak is csak a 97%-a volt fidesz szavazat.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 06:15:51

@morph on deer: "Szerintem te vagy annyira intelligens" - nincs

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 06:21:18

@6.Lenin: Már +int bemetalkóztál, munkásőrkém! Attól h +látogattya, még nem képviseli. Különben mikor is látogatta + Hornt a Orbán?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.18. 07:14:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Pl. amiatt, hogy jelenleg rosszabb lenne ez EU nékül, miközben ők a fő ellenségeink.

Jakab.gipsz 2017.11.18. 07:39:26

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Szia te kis nyelvtan náci! Kapsz egy kis melót ismét javítgathatsz.

Azt bebizonyítani, hogy a kortárs modern demokratikusnak mondott nyugatias társadalom-mérnöki tevékenysége, állam és társadalom szervezési modellje, elhibázott teóriákra, elméletekre van alapozva, nem kunszt.

A bizonyítási procedúrához elegendő, tárgyi feltétel gyanánt egy másod éves bölcsész hallgató lexikális ismereteivel rendelkezni. A "civil nyilvánosság hatalma" könnyen manipulálható, ezért farizeus politológusi mellé beszélés a reá hivatkozás.

A nehéz kérdés az, hogy mit adjunk, milyen elméletet, ezek helyet a kiüresedett tartalom nélküli, kontraproduktív elméletek helyett, a világunk népeinek.

Tehát akkor amikor Orbán Viktor miniszter elnök úr, a liberalizmus ellen tétjét az illiberalizmus kifejezéssel definiálja, az egyik rossz hibás elméletet egy másik rosszal, hibással magyarázza.

Ezért kevésbé sikeres, mint ellenlábasai.

Továbbá azért sem, érhetett el átütő sikert, mert mert a Nemzeti Együtt Működés keretében nem a megfelelő kérdést tette fel, a magyarok népnek.

Hiányzik a hét meg-felelendő kérdésből, a logikusan következő nyolcadik !

Fel nem tett kérdést pedig nem tudnak a magyarok megválaszolni, hol ott logikusan következik az előző hét alapján.

Azért hiányos a konzultáció, mert ma Magyarországnak szövetségesei szövetségesei, barátai és üzlet felei vannak, hadat csak a filozófusokkal, politológusokkal és a saját "urbánus belső ellenségeinkkel" viselünk!? Tehát őket kell le és meggyőzni.

A nyolcadik kérdés pedig hangozzék így: "Logikusan megtervezett világban élünk, igen avagy sem"?

Autentikusan ez a kérdés így is feltehető: "a metafizikához rendelhető-e matematikai logika"?

Azt gondolom az a tény viszonylag könnyen belátható, hogy a kérdések az idő hova tartozásához és természetével vannak összefüggésbe, azért mert a jelenkori tévedéseink és hazugságaink a jövőben válnak nyilvánvalóvá.

A válasznak pedig olyannak kell lennie, hogy azt a szakmunkásaink és a középiskolásaink is megértsék, azért mert az országokat és ezt a technikai civilizációt ők a szakmájukat szertő és értő emberek működtetik, nem pedig a lökött "istent-játszó" filozófusok mint például a Sorosok.

Tisztelt Orbán Viktor miniszter elnök úr a fent megfogalmazott kérdést még nem tetted fel, van elegendő szakértőd és akadémikusod, kérdezősködj !

Ha nem kapsz egyértelmű választ, a hazaiaktól, hirdesd meg, fordulj a nemzetközi nyilvánossághoz !

A szerzői jogokat ne akard megvenni, egy tál lencsért nem kapsz semmit, azért mert a tudás mindenkié.

Tehát ha nem kapsz egyértelmű választ, keress fel, magánemberkét, szabadidő ruhába gyere el hozzám, nem szűkséges flancolni, a lovagiasság szabályai szerint baráti beszélgetésre számíthatsz és mindent tudni fogsz ezt megígérem, amit mások nem tudhattak.

U.i. Lehet menni árulkodni, vagy kitiltani ! Akit pedig nem érdekel a feltett kérdés az ezt az üzenetet ne olvassa el.

@HaD: @Én tudom jól: @HorseFucker: @morph on deer: stb.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 07:44:02

@Jakab.gipsz: Hiába gyakorlod itt a grafomániád és erőlködsz azzal hogy műveltnek és okosnak tüntesd fel magad! Amikor igen gyakori szavaknál nm tudod hogy kell egybe, vagy külön írni, amikor a ragozási és igeidő egyeztetéseket rendszeresen elszúrod, abból üvölt hogy iskolázatlan vagy. És még mindig nem tudom, hogy kell egy szót átnevezni. :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 07:46:59

@Jakab.gipsz: " lökött "istent-játszó" filozófusok mint például a Sorosok. " - Soros mióta filozófus? :-))

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 07:50:19

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Ritka nagy baromságot írtál. A legfőbb ellenég nélkül rosszabb lenne? Te el is olvasod azt amit írsz? Megint kendert legeltél, vagy ez még proktológián kapott fájdalomcsillapító hatása?

$pi$ 2017.11.18. 08:07:47

@NBarbieReloaded: "Szep probalkozas a valosag kimagyarazasara, miszerint viktorod ugy valtogatja a koponyeget, ahogy azt eppen jonak latja a sajat es haverjai penztarcajanak gyarapitasa celjabol."

Ha a zorbán váltogatja a köpönyegét, akkor hogyan lehet, hogy a baloldal mindig pont az ellenkezőjét mondja mint ő? Talán ők is mindig váltogatnak, vagy mi? :D

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.18. 08:12:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Így igaz. A jelenlegi gazdaságunk idegen kázben van, ezen az EU-kilépés se változtatna. Az egész struktúra erre épül, így a gyors kilépés nem érdekünk. Valójában a fő cél az EU átalakítása, nem a távozás.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 08:24:26

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: Na persze! Az EU gazdaságának egy százalékát adó Mo fogja majd ezt megváltoztatni. Hehehehe..
Most akkor ha nem érdekünk a kilépés, akkor mégsem az EU a fő ellenség nem?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 08:26:28

@$pi$: Nem, a baloldal ugyan azon elvek mentén politizál a rendszerváltozás óta. Sem itthon, sem kint nem mondja azt hogy az EU ellenség, ellentétben a pórázod végét fogóval.

Putyinpárti Gyorsnaszád · http://ideogliaiszivcsakrahirjei.blog.hu/ 2017.11.18. 08:33:28

Sorostervet halytya végre a trámp is! Hajrá FIDESZ!!!!!!!!44 Harjá magyarroszág!!

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2017.11.18. 08:42:45

Nem baj, majd betelepítenek ide 3 millió hauszát/tuareget/szenegálit, meg 2 millió afgánt, és ők majd szépen leszavaznak mindig arra, akit a Demokrata Párt Washingtonból kiválaszt. Ha amerikában működik a törzsi alapú megosztottság, akkor itt is fog.

$pi$ 2017.11.18. 09:39:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Nem, a baloldal ugyan azon elvek mentén politizál a rendszerváltozás óta. Sem itthon, sem kint nem mondja azt hogy az EU ellenség, ellentétben a pórázod végét fogóval. "

Ugyan azon? :D Ugye azt akarod mondani, hogy "ugyanazon"? :)

De ha ők ugyanazon elvek alapján mindig a Viktor ellen vannak, akkor hogyan lehet, hogy a Viktor köpönyegforgató? Áhhh, értem! Az elv, amit alapján a baloldal politizál a következő:

"Mindig az ellenkezője, mint amit a Viktor mond."

Elmés! :D

6.Lenin 2017.11.18. 09:43:32

@morph on deer:

2012-re volt megjósolva a mai világ vége (maja naptár szerint), aztán rájöttek, hogy egy 5000 éves ciklusnak lesz vége. Ez látszik is. Ezek nyilván nem egyik napról a másikra mennek történnek.
Trump és Orbán ráéreztek, hogy változásra van szükség. Ők a kezdet, nem biztos, hogy már maga a végleges. Inkább azt, hogy egy újabb 5000 éves ciklus elején vagyunk.

Azért ahhoz nem is kellene egy hatalmas éleslátás, hogy ha az EU-ban nem lesz változás, Európának vége.
Ezzel a migránsőrülettel Európa magára húzott egy olyan felesleges probléma halmazt, amibe bele fog bukni, gazdaságilag, és politikailag is. Nem is értem, hogy ezt miért is nem látják be sokan.
A világ újrafelosztása zajlik. Mi meg majd azzal fogunk pöcsölni, hogy a sok Ahmed hol a picsába lődörög Európán belül, hány helyről veszi fel a segélyt, hol fog robbantani, tömegbe hajtani. Kiket is hoznak be család gyanánt, ha róluk sem tudjuk, kicsodák is valójában.
Ez kész őrület.
Hol kell leverni a szélsőséges tüntetéseket. Melyik országokat kell fegyelmezni, mert egyre többen lesznek. Óriási pénzeket dobálva ki feleslegesen. Hosszútávon Európának így vége.

Ki is ragaszkodik régi, elavult , már soxorosan megbukott módszerekkel?
Az EU-nak nincs altenatívája-Orbán is ezt mondja-csak nem ezzel a vezetéssel. Ezek, a Soros által megvásárolt megélhetési senkik szép lassan tönkreteszik, eladósítják az egész uniót. Ez Soros távlati terve, adósságba kergetni, gazdaságilag meggyengíteni az uniót. A zavarosban lehet a legjobban halászni.

gervaiandras.hu/koenyvekm/emigrans-/51-soros-gyoergy-.html

Az, hogy neked valamiért nem szimpatikus egyikük sem, az más kérdés, de én nem szimpátia alapján ítélem meg őket. Az érdekel, hogy vajon, mit miért is tesznek, és miért így, ahogy.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.18. 09:50:44

@morph on deer: Képes vagy értelmezni a "vagy" szócskát? Ha nem, segítek.. Göncz egy totális outsider volt politikai szempontból, ami jól mutatja, hogy mennyire lényegtelen volt a külügyi tárca Gyurcsányék szemében..

Janossz 2017.11.18. 09:54:54

@$pi$: "Mindig az ellenkezője, mint amit a Viktor mond."
Pont fordítva van: A Viktorotok ellenkezik folyton, az egész világ az ellensége. Mondjuk nem egészen, vannak jó keleti cimbijei páran.
BÁRMELY ügyben nézd meg a tíz-tizenöt évvel ezelőtti álláspontját, vesd össze a maival, utána lehet hülyeségeket irkálni ide.

Janossz 2017.11.18. 10:00:31

@a nemzet fogatlan provokátora: Nem akarod te ezt érteni sehogy sem. Jó, mondjuk Göncz nem volt egy tapasztalt diplomata.
Ma ki van a poszton? Az mitől lenne különb, alkalmasabb?
Tényleg ez a legnagyobb problémátok, hogy tíz évvel ezelőtti, azóta távozott politikusokat rugdaljatok, meg személyeskedj itt a frizurájával. Selmeczi G. Gabriella fogsorát meg ne említse senki, micsoda dolog volna! Egyébként küldtem neked tegnap egy szép frizut, meg se köszönted.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 10:01:06

@$pi$: "ugyan azon" - hehehe... tényleg elbaxtam.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 10:02:55

@$pi$: Na mesélj! Miben vannak Viktor ellen, amiben megváltozott az álláspontjuk? Mondj egy példát!

macitalp 2017.11.18. 10:23:23

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
@morph on deer:

"hétfőn orbán Brüsszelben kijelenti, hogy Magyarország elkötelezett az EU mellett, kedden meg viktor kirohan, hogy “állítsuk meg Brüsszelt!” "

Azaz jól taktikázik.

Azaz hülyét csinál magából. Ez a "jól taktikázik" tipikus fidesznyik érv, a gond csupán annyi, hogy a gondolkodó emberek ennél kissé magasabb szinten vannak.
A baj nem az, hogy magából csinál hülyét - nagy véleménnyel sosem voltak róla - de sokan azt gondolják, hogy a magyarok ilyen hülyék, mert ilyen primitív suttyó miniszterelnökük van. És sajnos ebben sok az igazság.

6.Lenin 2017.11.18. 10:29:15

@macitalp:

Az látszólag téged nem zavar, hogy két különböző dologról van szó.
Az EU és a Brüsszelként megnevezett vezetés nem ugyanaz.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 10:31:23

@6.Lenin: Ez még annak tekintetében is gyenge volt, hogy megint be vagy metalkózva.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.18. 10:35:00

@Janossz: Mitől ? Attól ,hogy ha nem tudnád, a demokráciákban politikai kormányzás van. Vagyis ha egy tárca fontos, oda pártpolitikai szempontból súllyal rendelkező figurát tesznek, és nem Árpi bácsi drágalátos kislányát.
Kurznak sem volt diplomáciai előélete, mielőtt külügyminiszter lett. A pártbéli helyzete miatt került a posztra..

6.Lenin 2017.11.18. 10:38:04

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nézd köcsögkém, én tisztában vagyok azzal, hogy a te szereped a blogokon a terelés.
Mi a faszért erőlködsz velem?
Valamid bizsereg neked amikor ilyenkor?
Csináld, ha jól esik, nem vagyok ellene, neked is legyen valami pici öröm az életedben, másként biztos szart se érne.
Csak tudd, hogy tudom.

Mizantróp. 2017.11.18. 10:50:49

Nehéz lesz úgy Orbánnak nemzetközi tekintélyt kivívnia (bár erre vágyik), hogy szalonképtelen az egész nyugati világban és csak az azeri, meg kazah diktátorok fogadják örömmel. Putyint nem is említem, mert ő csak eszköznek tekinti, hogy mindig Budapestről intézhesse nyilatkozatait a világnak és legyen egy trójai falova az EU -ban.

Janossz 2017.11.18. 10:52:52

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Amire te gondolsz, az a mOtalko...
Finom bezin-alkohol pátlat...Van, aki szereti.
A metalko az gondolom valami rocker-elegy lehet.:-)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2017.11.18. 11:01:56

@6.Lenin: "Az EU és a Brüsszelként megnevezett vezetés nem ugyanaz."
Ez vót a terelés kedvenc munkásőrkém!

6.Lenin 2017.11.18. 11:05:10

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Köcsög, Mo és Fidesz kormány az ugyanaz?
Na, ugye, de a te pici eszed ehhez kevés.

$pi$ 2017.11.18. 11:17:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "Na mesélj! Miben vannak Viktor ellen, amiben megváltozott az álláspontjuk? Mondj egy példát! "

Nem akarnak paksi bővítést, amit ők szavaztak meg eredetileg?

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.18. 11:21:05

@macitalp:

Aki gondolkodik, az tudja, hogy nincs politika taktikázás nélkül. A liberális politikusok is taktikáznak.

Janossz 2017.11.18. 11:47:51

@a nemzet fogatlan provokátora: "Vagyis ha egy tárca fontos, oda pártpolitikai szempontból súllyal rendelkező figurát tesznek,..."
Tehát Szíjjártó ilyennek számít nálatok? Köszönöm.

1ghost 2017.11.18. 11:53:15

@$pi$: @maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző: @6.Lenin: @a nemzet fogatlan provokátora: @Jakab.gipsz:

Hát itt meg mi történt? Orbán fizetett bérhazudozójával alig foglalkozik valaki? Ezt a bohócsipkás fidesz talpnyalót már válaszra sem méltatják a magyarok, hiába rohad itt nickjei tucatjain?

Bástya elvtársat megidézve: Hát orbán hazug propagandista csicskája már nem ér szart se?

Jakab.gipsz 2017.11.18. 12:14:03

@1ghost: Orbánnak nincs szüksége fizetett, bér hazudozókra!

Orbánnal szemben, viszont úgy mint SSoross Gyurinak, bizonyítottan vannak bér hazudozói, abból élnek, hogy hazudnak éjjel és nappal egyfolytában.

rasztaszív 2017.11.18. 12:17:34

@Jakab.gipsz: ha tudna róla orbán,tenne ellene!ő olyan!

Jakab.gipsz 2017.11.18. 12:22:59

@6.Lenin: Jól látod a dolgokat, itt Európában valóban rossz irányba zajlanak a változások.

Ez egy tudomány-filozófiai háború.

Soros és hívei nem véletlenül akarták az amcsik nyakába varrni azt a beteg és kapzsi öregasszonyt, Hillaryt, az európaiaknak és a németeknek, nem véletlenül akartak nyóc osztályos Schulzból kancellárt csinálni.

Ilyen az amikor a bunkók átveszik a hatalmat és csak a gyűlölködésre futja, az össze ugrasztott, népeknek és társadalmaknak.

Majd a gyűlölet gyárosok sivalkodnak és ajvékolnak, "tégy a gyűlölet ellen".

Jakab.gipsz 2017.11.18. 12:30:07

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Azt nem te döntöd el ki az okos vagy ki a szándékos bajkeverő.

Egyébként a zsidó-filozófusok jellemző tulajdonsága rendszerint a grafománia, és az egymásra hivatkozás, szeretik körbe nyalni egymás fenekét.

És persze kitüntetéseket is osztogatni, egymásnak, pl. No-bel díjat osztogatni, háborús bűnösöknek.

Janossz 2017.11.18. 12:43:41

@Jakab.gipsz:" Ilyen az amikor a bunkók átveszik a hatalmat és csak a gyűlölködésre futja,"
Tudjuk. Itt illusztrálod nap, mint nap.
"Egyébként a zsidó-filozófusok jellemző tulajdonsága rendszerint a grafománia..."
Itteni aktivitásod okán azt kell gondoljam, te egy zsidó filozófus vagy. Kötőjel nélkül, mint Nobel pl.
De mégse, csak előbújt a mocskos náci éned a nagy tudományelméleti szánalmasan megírt tohuvabohuid mögül.

6.Lenin 2017.11.18. 13:36:11

@Jakab.gipsz:

Ezt még egy LMP-s vak zongorista is tisztán látja. Ezért szeretnék a Fideszt leváltani, hogy ne legyen akadály.
Nem szeretik, ha valaki gondolkodik is.

Nekik olyanok kellenek, hogy minden igaz, amit egy vak zongorista tisztán lát, mond.

morph on deer 2017.11.18. 13:36:58

@Janossz:
“A metalko az gondolom valami rocker-elegy lehet.:-)”

Dehogy! Eredeti írásmód szerint “metal cow” azaz “fém tehén” (vesd össze: “iron-lady” ) úgy mint ahogy van fakutya, faló, faszék, esetleg faláb...

morph on deer 2017.11.18. 14:14:02

@6.Lenin:
“Az érdekel, hogy vajon, mit miért is tesznek, és miért így, ahogy.”

Hát ez az!
Sajnos mindez nagyban függ a személyiségüktől, az meg olyan amilyen.

Értem én, hogy a mayák szerint valami újnak az ideje jött el, de hogy jön ez össze az orbáni retrográd gondolkodásmóddal, vagy akár Trump ósdi felfogásával a legtöbb dologról?
Ráadásul - ahogy mondod - ezek még itt lesznek vagy 5000 évig! :))

Én legalább is a “valami új” alatt egy újabb, ha úgy tetszik modernebb és letisztultabb gondolkodásmód térnyerését látnám szivesen, olyan fajta változást, amely az eddigi eredményekre, tapasztalatokra és tudásra épül, de az orbáni-trumpi vonal minden, csak az nem! És ebben igen nagy része van az enyhén szólva is hézagos felkészültségüknek, amelyet mindketten egocentrikus arroganciával kompenzálnak, (- ez gyönyörű, nem?) és akkor még a különféle személyiségzavaraikat nem is említettem!

Sajnos nem lehet elvonatkoztatni mindettől, ha az embert valóban érdekli, “hogy vajon, mit miért is tesznek, és miért így, ahogy.” A legtöbb esetben ugyanis előbb cselekszenek, és csak utólag próbálják értelmezni - magyarázni - és kontextusba helyezni ezeket, több-kevesebb sikerrel, de a lóláb rendszeresen kilóg, ami pl nekem feltűnik, és engem kifejezetten zavar, amikor ilyen módon próbálnak átverni.

Szóval én inkább megvárom a következő változást, - ez nem jött be!

Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja ! 2017.11.18. 14:19:08

@morph on deer: És mi van a műanyag tehenekkel? Nem látni őket mostanában..

6.Lenin 2017.11.18. 14:19:58

@morph on deer:

Ez jól összejött.

Szerintem úgy nehéz elfogadhatót írni valakiről, ha közben egy elfogult szemüvegen keresztűl nézzük őt.
Megint írtál leírtad, mit gondolsz róluk, de nem a körülöttük zajlóról.
A véleményed eddig is ismert volt.

$pi$ 2017.11.18. 14:24:49

@1ghost: "hiába rohad itt nickjei tucatjain? "

Nem tűnt még fel, hogy a birca keresztény én meg ateista vagyok? Szinte semmiben nem egyezik meg a véleményünk. :D

Mondjuk a többiekkel sem sok közös van....

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.18. 14:28:43

@morph on deer:

"És ebben igen nagy része van az enyhén szólva is hézagos felkészültségüknek, amelyet mindketten egocentrikus arroganciával kompenzálnak,"

Fúú öregem. .Gyurcsány csótánynál ezzel nem volt gondod?Megvan már a szakdolija?(Ha már a felkészültségnél tarunk..)

Jakab.gipsz 2017.11.18. 14:38:47

@Janossz: Nálatok a Jolly Joker a Náci, Diktátor, Antiszemita, Rasszista szavak úgy használjátok szitok szónak, mintha tisztában lennétek a jelentésükkel.

Most figyelj @Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A szavak átnevezéséről lesz szó.

Nézzük a náci szót, amivel annak az elmebeteg Dorfinak a munkásságát illetitek, találóan.

Vizsgáljuk meg mit is talált ki az a ütődött Dorfi, a nemzeti szocializmus címszó alatt azaz egy-nép minden nép felett, csakhogy a kiválasztott nép fogalmát a zsidó papok agyalták ki, a kommunizmus fogalmát pedig a hibbant agyú ateista Marx-Engels találta ki. (Kommunista Kiáltvány), Dorfi pedig össze passzította ezt a kettőt. Naná hogy támadt némi ellenvélemény is.

Ma pedig ez az ütődött Soros ismét nekilátott az ateista Marxi proletár internacionalista, munkás osztály élcsapata az igazi kommunisták helyet, globális multinacionális töke struktúrákat, minden nép fölé helyezni, ahol a hatalom már átcsúszott a nemlétező, hatalmi struktúrák keze ügyébe, olyanokéba akik csak a pénz megszállottai, azaz a buzi (befektetési bankárok) kezébe, olyanokéba akik az emberre mint humán-erőforrás tárgyiasított eszközként tekintenek.

Következtetés képen, azt gondolom számodra is világos, "ki választani" a sok okos és értelmes homosapiens közül csak is és kizárólag, az elmebetegeket és a beteges hazudozóak lehet.

Csakhogy van egy kis bibi, annó Archimédesz megmért egy hazugságot, következtetés képen az összes hazug teóriát, mi is meg mérhetjük.

Tök mindegy ki, mikor, miért agyalta ki, az elméletét a világunk működéséről, ez lehet téves és lehet hazug is, és szét tudjuk választani az ártalmatlan tévedéseken alapulókat, a szándékos hazugságoktól.

Ez csak matek, olyan matek ami magas még nektek.

Gyűlölködés helyett pedig nem ártana néha gondolkodni is, koránt sem véletlenül van az egy és oszthatatlan emberiség össze zavarva össze zavarodva.

Janossz 2017.11.18. 14:47:29

@Jakab.gipsz: Ez, amit ide összehordtál, olyan szép, mint a nemi eltévelyedések a panoptikumban.
A'la Hrabal, ha mond neked ez a név valamit...
Csak tudnám, ki az a Dorfi, 3x???

6.Lenin 2017.11.18. 15:08:39

@Jakab.gipsz:

Egy önjelölt messiás vallomásából:

– Mi kell ahhoz, hogy az ember elégedett legyen a világban a helyével?
– Nekem úgy látszik, nagyon sok pénzt kellett keresnem. Nekem a sikerre szükségem volt. A külvilág egy kis jelentéktelen, szegény, félszeg fiatalembernek látott. Én zseninek tartottam magam, messiásnak. Teljesen más volt a véleményem magamról, mint a világ véleménye. Szerencsére a valóság közelebb állt az én fantáziámhoz, mint az akkori világnak az ítéletéhez. Elégtétel, hogy nekem volt igazam. Az utóbbi tíz–tizenöt évben létrejött az egység. Nem voltam megelégedve a helyemmel a világban. Most felszabadultam. Nekem többet jelentene, ha a filozófiámat jobban ki tudnám bontani. Csak véletlenül Amerikában pénzt keresni könnyebb, mint filozófiát írni.
– Önkéntelenül adódik a kérdés, hogy ha választhatna vagy cserélhetne, hogy elismert filozófus legyen, aki viszonylag szerényen él, vagy a jelenlegi helyzete marad, akkor mit választana?
– Ha olyan filozófus lennék, aki befolyásolni tudja a világ sorsát, akkor inkább lennék filozófus, mint pénzember. Most, hogy elég közel kerültem ahhoz, hogy befolyásoljam az események menetét, fontosabbnak tartom, hogy meg is értsem, hogy tulajdonképpen mi az a folyamat, amiben részt veszek. A mostani életemben az a szép, hogy nemcsak gondolkodni tudok, de cselekedni is...

Jól leírtad, hogy mit is köszönhet az emberiség az önjelölt messiásoknak, akik kitalálnak,összekevernek eszméket és megpróbálják másokra kényszeríteni, mert jogot éreznek rá, vagy azt hiszik van rá elég pénzük, és mindenki megvásárolható.

(egy zsidó jó tanács: csak egészség legyen, a többit megvesszük)

macitalp 2017.11.18. 15:10:30

@6.Lenin: Valóban, azt hogy Orbán Brüsszel alatt aktuálisan mit ért azt talán még ő sem tudja mindig. Annyiszor váltott már köpönyeget, annyit hazudott már, hogy a fidesznyikeket leszámítva Európában senki nem hiszi egy szavát sem. A fidesznyikeknek ezt mint "ügyes taktikázás" adták be, pedig csak egy szánalmas bohóc.
Hét éve van hatalmon, ez alatt egyszer volt Merkelnél aki egy másfél napos látogatással viszonozta, és egyszer volt itt Cameron. Slussz, ezen kívül nem jött senki Európából és őt sem hívták meg sehova. Jó messzire, keletre kell mennie ahhoz hogy kormányszinten szóba álljanak vele. Ez mint "keleti-nyitás" lett beadva a fidesznyikeknek. Ja és a keleti kereskedelem azóta az egekbe szökött... Hát persze.

6.Lenin 2017.11.18. 15:25:18

@macitalp:

Igen, dollár milliókat költenek arra, hogy egy szánalmas bohócot kiiktassanak. Híreket hamisítanak lefizetett újságírók, senki politikusok pisilnek lassan vért az unióban, hogy fogást találjanak a bohócon.
Hihető, az itt olvasott hozzászólások alapján sokan be is veszik.
Nyár vége felé egy román pocsolya mellett elmondottakat lélegzetvisszafojtva figyelik, aztán teleüvöltik a világot, hogy a bohóc nem is mondott semmit.

Tök logikus amit írtál.

6.Lenin 2017.11.18. 15:35:00

Izé...a Marci megdöntötte már a rencert?....nehogy itt meg védjem feleslegesen.
Mára hirdették, mindjárt sötét lesz, igaz akkor nem kell rejtőzködniük.
Sötétben láthatatlanok (még jobban)

morph on deer 2017.11.18. 15:37:07

@a nemzet fogatlan provokátora:
“Fúú öregem. .Gyurcsány csótánynál ezzel nem volt gondod?”

Aminek itt köze van - mihez is?
Merthogy az orbán-Trump párosról van szó. Tehát?

morph on deer 2017.11.18. 16:08:47

@6.Lenin:
“Megint írtál leírtad, mit gondolsz róluk, de nem a körülöttük zajlóról.”

Mivel tetteik és viselkedésük elválaszthatatlan a személyiségzavaros személyiségüktől, a miértek megértéséhez érdemes tisztában lenni az azokhoz vezető okokkal is, - szerintem.

Tudod, amikor törvények jönnek létre csak azért, hogy kicsinyes, személyes érdekek érvényesüljenek, akkor elég nehéz (lenne) elvonatkoztatni a döntéshozó személyiségétől.

Mindenesetre az a tenyérbemászóan szervilis talpnyalás, egyúttal az öntelt öndicséret ami Trump megválasztáskor ömlött a fideszes kommunikációból az valami gyönyörű volt. De ez az igazi:

“Engedélyt kaptunk a legmagasabb világi helyről, hogy nekünk is szabad magunkat az első helyre tenni. Nagy dolog ez, nagy szabadság, nagy ajándék.”

Engedélyt kaptunk!
De jó, mi? :))

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.18. 16:18:45

@morph on deer: Csak érdekelne, hogy az általad vázolt negatív tulajdonságok Gyurcsány esetében nem zavartak e? Sztem egyszerűen lehet rá válaszolni. Persze ki is lehet kerülni a kérdést. Nos?

6.Lenin 2017.11.18. 16:41:39

@morph on deer:

A véleményeddel azt kezdesz, amit jónak látsz.

A másik, hogy örültek Trump győzelmének, az érthető. Nyilván más lenne minden, ha Hillary nyer.
Mivel a külügy még most is inkább demokrata befolyás alatt áll, még most is kísérleteznek, úgy beállítva, mintha ez már a jelenlegi kormány véleménye lenne.

Jól tette Szijjártó a bekéretést mert kiderülhet mi is a jelenlegi kormány valódi véleménye.

Nyilvánvaló az is, hogy Trump kijelentette, első az országa érdeke. Ezt vallja az Orbán is, mindig első Mo érdeke. Ez miért is lenne rossz?

Most hagyjuk a putyinozás nevezetű faszságot, kis ország vagyunk, és ha tényleg nem szeretnénk csak EGY segget nyalni örökké, akkor meg kell "kóstolni" másokét is.
Eddig nem nagyon tudtunk profitálni abból, hogy végeredményben egy ütköző zóna határán vagyunk. Lehetne ezt úgy is használni, hogy ők is nyalják kicsit a miénket is.

Szerintem ma Mo a körülményei és lehetőségei szerint jól manőverezik. Lehetne jobban?
Talán, de, ha végignézünk a múltunkon, sok jót eddig nem kaptunk sem nyugatról, sem keletről. Mindkét oldal eddig megpróbált maga alá gyűrni minket. Ebből lehetne még valamit kihozni. Szerintem Orbán ezt nagyon jól kezeli, eddig. Szerintem ezt sokan tudják itthon is, ezért (is) áll jó jelenleg is a Fidesz.
Ez meg az én véleményem. Eltérő a tiéddel?
Harag?

6.Lenin 2017.11.18. 16:57:28

Valaki!

A nov. 18-ra hirdetett forradalom hogy áll?
Megint elmarad?
Majd a Mikulással együtt jön?

(basszus, megállt egy fekete autó előttünk.....semmi gond a szomszéd megint eltévesztette házszámot, részeg, mások hozták haza)

OK! Hajrá Marci.....vagyis Hajrá Fidesz!

Janossz 2017.11.18. 17:10:02

@6.Lenin:"... kis ország vagyunk, és ha tényleg nem szeretnénk csak EGY segget nyalni örökké, akkor meg kell "kóstolni" másokét is."
Őszinte beszéd. Ezek vagytok, ennyit értek. Nyalás nélküli létforma nem létezik számotokra.
"...hogy ők is nyalják kicsit a miénket is."
Addig álljál fél lábon, míg ez bekövetkezik! Az ezer-száz évünk nem erről szólt, és, hogy pont Orbán lenne, akinek benyalnak a nagyhatalmak, az tényleg csak egy végtelen elvakult hívének fordulhat meg a fejében.

6.Lenin 2017.11.18. 17:16:13

Végre!

Gödörbe az ellenzék, ott lesz a forradalom. Mekkora egy húzás, Gödörben rendezik.
Van humoruk, sose hittem.
Grat.

6.Lenin 2017.11.18. 17:22:24

@Janossz:

Miért? Eddig mit csináltak az előző kormányok?
Kezelt bennünket valaha valamelyik is egyenrangú félként?
Vagy most az unió?
Te nem vagy kicsit, nagyon elvakult?

macitalp 2017.11.18. 18:08:31

@6.Lenin: Amit leírtam azok a TÉNYEK. Nem mindig logikusak, de tények.
A fidesznyik fikciókra pedig a válaszod a legjobb példa. "Retteget Orbán, Európa ostora", na ez nagyon jó, meg van véve.

Janossz 2017.11.18. 18:28:23

@6.Lenin: "Gödörbe az ellenzék, ott lesz a forradalom."
Ááá, dehogy! Fülkében. Ezt se tudod, nyalizó?
"Kezelt bennünket valaha valamelyik is egyenrangú félként?"
Persze. Amikor az elefánt volt egyenrangú az egérrel. Épp aznap.
Nekünk az a legjobb, ha úgy merünk nagyot álmodni, hogy közben tisztában vagyunk kicsinységünkkel. Ez a honi politikának nem annyira látszik sikerülni.
Most épp az agresszív kismalac fázisban vagyunk.

6.Lenin 2017.11.18. 20:53:01

@Janossz:

fuhu.hu/lapszem-2017-november-18/

A Gödör Klubban lesz a forradalom. Gödörben, érted?

Ennél találóbb nevet nem is választhattak volna. Grat még egyszer.
Beszarás ekkora húzás. Ez a Marci gyerek egy fenomén.

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.18. 21:38:38

@6.Lenin: Genius loci.. Mondja erre a latin. Persze ha a jános hegyi kilátón redeznék, az sem sokat segítene rajtuk..

a nemzet fogatlan provokátora 2017.11.18. 21:40:35

@6.Lenin: Miért , lehet hogy földalatti mozgalmat indítanak. Ehhez pedig kiváló helyszín a Gödör..:))))

6.Lenin 2017.11.18. 21:56:10

@a nemzet fogatlan provokátora:

Feltűnt, hogy sehol egy szó a nagy eseményről, kezdett gyanússá válni a dolog.
Kerestem, és végre egy eddig ismeretlen helyen olvastam, hogy a Gödör Klubban lesz a nagy bejelentés korlátozott létszámban megjelent ellenzékiek előtt.
Amikor a helyszínt olvasom, hát majdnem leestem a székből.
Ekkora húzást nem vártam. ez jelent valamit (hogy tényleg ekkora marhák, azt már el se hiszem)

Jakab.gipsz 2017.11.19. 14:11:43

@Janossz: @6.Lenin:

Először Janossz kérésére válaszolok. Ezt kérdezte: "Csak tudnám, ki az a Dorfi, 3x???"

A válaszom egyszerű Dorfi, Adolf becéző neve, ha nem szívesen nevezzük, az igazi nevén. Átnevezzük a kellemetlen dolgokat, (Adolf), Dorfi bácsi egyébként valóságos személy volt, egy nagyon ügyes kovács mester volt, és megbízható kéziszerszámokat kovácsolt. Ezért kedveltük. A másikat kevésbé.

És most te következel, 6. Lenin : "Egy önjelölt (próféta), messiás vallomásaiból és a messiásokról: Sietve és nyomatékosan leszögezem, rühellem a prófétaságot, eszem ágában sincs.

Nektek prófétáskodni.

Egyébként sem én találtam ki, az újkori prófétaságot, hanem az a szószátyár Derrida, és pedig azt, hogy szükség lenne egy "messiás nélküli messianisztikus jövőképre", és még valami ami fontos, egy befejezetlen félmondata így szólt: "egyedül az igazság nem dekonstruálható". Azaz egyedül az igazságot, nem tudjuk részeire bontani, vagy van vagy nincs, de ha van akkor ez nem képezheti vita tárgyát.

Ezért nem szükséges nekem, nektek, prófétáskodni, mindazonáltal, hogy velem, az általam feltárt igazságokról, Ti nem tudtok vitát kezdeményezni.

Én a megoldások embere vagyok, kedvelem a többszörösen összetett nehéz kérdéseket, a paradoxonok pedig (a gyermekorom óta, a velem incselkedő játszó társaim). Az igazság a külvilágról különösen nehéz diónak bizonyult.
Ezért nem tudjátok elképzelni a valóságot, mint ahogyan a legvadabb fantasztikus író sem, higgadjatok le. Nyugi lesz. Csak szépen sorjába kell haladnunk.

6.Lenin 2017.11.19. 15:04:18

@Jakab.gipsz:

Te írtál az "önjelölt" messiásokról pl Dorfi, Marx stb

Én pedig egy mai önjelölt messiás vallomásából idéztem. Semmiben nem móhajtottam vitát nyitni

gervaiandras.hu/koenyvekm/emigrans-/51-soros-gyoergy-.html

"Én zseninek tartottam magam, messiásnak. Teljesen más volt a véleményem magamról, mint a világ véleménye. Szerencsére a valóság közelebb állt az én fantáziámhoz, mint az akkori világnak az ítéletéhez. Elégtétel, hogy nekem volt igazam. "

Vagyis ő egy zseni, és egyben messiás is. Saját magáról állítja ezt.

Én csak beidéztem.

NBarbieReloaded 2017.11.20. 12:14:59

@6.Lenin: ""iranyok elvei meredeken utik egymast, amibol vilagosan latszik, hogy viktorodnak nincsenek elvei. "

Nekem nem a miniszterelnököm, mert nem liberális, mondják a liberálisok.
Nekem se mert nem baloldali.
Nekem se mert nem kétfarkú
Nekem se....
Nekem se....
Stb.

El kéne dönteni, hogy akkor, kiket is kell(ene) képviselnie egy miniszterelnöknek?

Nagy a zűrzavar, nem ártana tisztázni. "

Tereles, mellebeszeles lvl 10000000 :DD
Arrol beszelj, amit irok, hogy viktorod ugy valtogatja a vilagnezeteit, mint mas az alsonemujet. Akkor oszinten, az ilyennek van egyaltalan valos vilagnezete, amiben hisz is? Nyilvan nincs, csak esetleg a tomjukmegazsebunket nezet, na abban rendithetetlenul hisz.

NBarbieReloaded 2017.11.20. 12:18:31

@$pi$: "Ha a zorbán váltogatja a köpönyegét, akkor hogyan lehet, hogy a baloldal mindig pont az ellenkezőjét mondja mint ő? Talán ők is mindig váltogatnak, vagy mi? :D "

En viktorrol irtam, nem a baloldalrol. Honnan tudjam, meg amugy is mi kozom hozzajuk?
Ez a " hat de a masik is" annyira ovodas szint, hogy borzaszto.

6.Lenin 2017.11.20. 14:13:13

Amikor fiatal voltam, forradalom lett volna számomra az egyedüli megoldás.
90- ben az
szdsz-re szavaztam, mert akkor libeáris voltam, aztán mikor vállalkozó, akkor kőkemény kapitalista.
Most nyuggerként azt mondom mindenki felelős a saját sorsáért és kell baloldali, jobboldali, liberális megoldás a probléma jellegéhez mérten.
Ma már értelmetlen egy elvhez ragaszkodni, megoldások kellenek, amik működnek is.

Addig, amíg pénzért szinte bármi megvehető, az elveknek csak annyi a jelentősége, ha nagyon ragaszkodsz hozzá, ki fog látszani a segged, igaz magadat megnyugtathatod, hogy mekkora balfácán vagy.
Lásd EPP szavazás, pénzért bárki megvehető, bárhol.

Csak egészség legyen, a többit megvesszük

Han Solo. 2017.12.04. 12:41:06

Biztos, hogy az USA és a nyugati, fejlett világ pontosan helyén kezeli Orban feudál-populista rendszerét.