Kormányváltó a hangulat?

2018. április 05. 11:38 - Morpheus.

Már csak két nap és kiderül, hogy bukik e a harmadik Orbán-kormány, vagy megalakul a negyedik Orbán Viktor vezette minisztertanács is a NER újabb 4 évre történő "tartósításával". Ha az utóbbi következik be és Orbán kitölti új ciklusát is, akkor történelmi rekord születik, hiszen eddigi miniszterelnökeink sorában még soha senki nem volt hatalmon 16 éven keresztül (még Tisza Kálmán sem, aki a jelenlegi csúcstartó az 1875 és 1890 közti regnálásával.) Kérdés azonban, hogy kormányváltó e a hangulat?

A kérdés eldöntése nem könnyű, két okból sem: egyrészt mert nem tudjuk a közvélemény-kutatói felmérések pontosságát, mivel nem ismert, hogy hányan adnak megtévesztő válaszokat a felmérést végzők kérdéseire. Történelmi tény, hogy minél erősebb egy diktatúra, annál inkább hajlamosak az emberek hazudni vagy megtévesztően válaszolni a politikai kérdésekre. (Ennek láthattuk érdekes megnyilvánulását február 25 -én Hódmezővásárhelyen, ahol az előzetes felmérésektől gyökeresen eltérő végeredmény született.) A másik bizonytalanság a részvételi hajlandóságban van, hiszen nem tudjuk, hogy 70% közelében lesz e, mert ha igen, vagy esetleg eléri a 75% -ot is, akkor a legtöbb elemző szerint szinte bizonyos egy politikai fordulat.

Ami tehát az április nyolcadikára várható választási végeredményt illeti: bekövetkezhet a "papírforma" vagy születhet váratlan meglepetés. De mit jelent a papírforma? A Medián friss felmérése szerint a Fidesz győz majd és stabil kétharmadot szerez a parlamentben, vagyis 142 képviselőjük lesz, míg a többi párt a következők szerint szerez mandátumokat: Jobbik: 22, MSZP-P: 19, LMP: 8, DK: 7. Ez egyébként nagyon közel áll a blogunk februári mandátum becsléséhez melyben Fidesz 149 helyet szerez (kb. 2,4 millió szavazattal és 47-48%-os eredménnyel), második a Jobbik 22 parlamenti mandátummal (0,8M voks, 16%), harmadik az MSZP-P 15 hellyel (0,65M voks, 13%), negyedik az LMP 7 mandátummal (0,4M voks, 8%) és ötödik a DK 6 hellyel (0,35M voks, 7%).  A Medián szerint a választók a következő arányok szerint voksolnak majd:

  • Fidesz-KDNP: 46%
  • Jobbik: 19%
  • MSZP-P: 14%
  • LMP: 7%
  • DK: 6%
  • Egyéb: 8%

Nos, ha EZ a papírforma, akkor bizony nem várható kormányváltás és nincs is ilyen hangulat az országban. Ugyanakkor épp az említett két tényező miatt (megtévesztő válaszok adása + magas részvétel) igenis lehetséges egy jelentős fordulat, amire a hódmezővásárhelyi polgármesterválasztás a precedens. Nehéz megjósolni tehát, hogy mi fog történni, de két dolog biztos és ezeken fog múlni minden:

  • 1. --- Elhiszi e a nem Fidesz-szavazónak számító 5,6 millió voksolásra jogosult magyar választópolgár, hogy nem csak a jelenlegi rendszer és Orbán Viktor védheti meg az országot a migránsoktól?
  • 2. --- Lesz e akkor mozgósítóereje a választásnak, hogy a szavazásra jogosultak 74-75% -a az urnákhoz járuljon?

Ha mindkét feltett kérdésre IGEN a válasz, akkor LESZ KORMÁNYVÁLTÁS, ha viszont NEM, akkor újabb négy esztendőre marad minden a régiben. Hamarosan kiderül. Visszaszámlálás indul.

147 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morpheusz.blog.hu/api/trackback/id/tr1513811164

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egy meg nem valósult bojkott margójára 2018.04.05. 19:39:38

Az újrendies rendszer bebetonozódott. Nincs jelentősége, hogy 100%, 67% vagy 51% az állampárt többsége. Álságos a számolgatás. Főként ilyen alaptörvénnyel, ennyire kiürült parlamentarizmussal, ilyen médiával és ilyen intézményi pártállami struktúráv...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dread Naughty 2018.04.06. 09:51:53

@Aldou Raine: Nem kell ez az önmarcangolás.
Ez csak egy választás, tehát puszta matematika.
Matematika volt Hódmezővásárhelyen, ám matek helyett forradalmi hangulattal akartatok országos szinten ugyanilyen eredményt produkálni, pedig, valljuk be, ha tényleg lett ovlna rá igény, a pártok megtehették volna, hogy valóban egy közös zászló alatt indítanak 106 Zaj Márkit, de nem tették. Helyette egymást szapulták, részegezték, mosóporozták, gyanusítgatták.
Eszük ágában sem volt nem pártként bejutni, mert akkor osztozni kellett volna.
Tegnap a Baló műsorában, élőben, még mindig fingjuk sem volt, hogy az esetleges győzelem másnapján mi a szart kezdenek.
"Te említetted a technikai koalíciót"
"Az akkor volt, most csak szavazzanak rám"
"És te, Gabi, te benne lennél"
"Nem, de nem is kell ahhoz koalíció. Az ember megválogatja a házastársát, hozzátok meg egy ujjal nem nyúlnék"
"jó, hát szerintem sem lennénk valami stabilak, de... mocskos Fidesz diktatúra!"

Az a gond igazából, hogy ha és amennyiben szar is a Fidesz, messze nem olyan szar, hogy megérje a szörnykoalíciót megkockáztatni és ez a pártok számára a legtisztább igazság.
Túl sok kis párt van ugyanazon profillal. Ezeknek el kell tűnni és fel kell őket szívnia egy nagynak, különben semmi sem lesz a baloldalon 4 év múlva sem.

$pi$ 2018.04.06. 09:54:02

@Morpheus.: "a matematika jelenlegi állása szerint kb. 5,5-6 millió a NEM Fideszes szavazásra jogosult"

A matermatika mai állása szerint ha baromságokat adogatsz össze, akkor baromság jön ki eredménynek. Feltételezed, hogy azok közt, akik nem mennek el szavazni nincs egyetlen "fideszes" sem. Magadat ezzel átverheted, de a legtöbb ember nem olyan buta, hogy ezt bevegye.

Aldou Raine 2018.04.06. 10:05:13

@Dread Naughty: önmarcangol a rosseb. Ténymegállapítás a pannon korlátoltság. Ez mindig is a Rákosik, Szálasik és Orbánok országa lesz.

Anna Kiraly 2018.04.06. 10:10:10

@nnnnnnnn: aki azt szeretné, hogy orbán továbbja is ellopjon mindent amit még el lehet, és mást se csináljon, csak széthúzást és gyűlöletet gerjesszen mindenki (ensz, eu, mirgános, hajléktalanok, soros) ellen, az meg szavazzon a fideszre... ahhoz már ész is kell..

Dread Naughty 2018.04.06. 10:11:50

@Aldou Raine: Na, ebben teljesen egyetértek, de ennek nem kéne ilyen lenézően hangoznia.
Olyan ez, mint a párkeresésé. Lehet, hogy számodra valaki eg hulladék szar, akivel sose kezdenél, de a másik számára meg értékes, mert pont olyan dolgokat képvisel, amik a számára fontosak, hozzá az illik, neki az való.
Lehet, hogy olyan időket élünk épp, amikor valóban Orbánra is van szükségünk.
Churchill-t is leváltották a háború után, nem?

Piszkos Freud 2018.04.06. 10:11:55

@ogli dzsí: Ez egy igazán pozitív meglepetés lenne. Már nagyon várom.

Anyád a baráthal 2018.04.06. 10:16:12

@Jakab.gipsz: Ha jól látom ez a birca nem az a birca, aki az elsők között kommentelt. A hangnem sem ugyanaz.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.06. 10:17:53

@Anyád a baráthal:

Így igaz, ő a Soros Alapítvány embere, személyesen Soros állította rám. De semmi gond, hétfőtől már nem lesz munkája.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2018.04.06. 10:18:58

@$pi$: Akik elmentek szavazni, azok is többen voltak húgyagy. Magyarul többen akarják a kúrmányt leváltani, és mindig is többen akarták, mint hogy maradjanak. Az már más kérdés, hogy mivel sok részre osztódik, nem tud érvényesülni a többség. De milyen nagy patkányság és erkölcstelen féregség kell már ahhoz, hogy ezt a többséget egy állampárt a kisebbségével elnyomjon, és ne vegye figyelembe hogy léteznek? Hogy 3-4 millió ember véleményét egy 2-2,5 milliós tábor semmibe vegye, az már mindennek a netovábbja. Meg is lesz ennek a következménye, azt garantálom, mert minden bűnös egyszer elnyeri méltó büntetését. A fidesz is elfogja. Már látszódnak a rothadásuk jelei. A látszat néha csal. Most még nyerhetnek, sde hamarosan kártyavárként omolhatnak össze, ha ezt a többséget figyelmen kívül hagyják.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.06. 10:20:03

@Intercessor:

Soros gazda egész csoportot működtet, 120 bérkommentelővel a független bloggerek, kommentelők, közírók ellen. E csoportban dolgozik @maxval bircaman szereclőci szürke proletár: is.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2018.04.06. 10:21:03

@Anyád a baráthal: De nem ám. Megszólalt a becsületesebb, ám agresszívebb énem.

$pi$ 2018.04.06. 10:22:45

@Anna Kiraly: "és gyűlöletet gerjesszen"

Amit a legjobban rühellek az ún. demokratikus ellenzékben, az a 8 éven keresztül tartó ocsmány gyűlölethadjárat. Szitkozódás, mocskolódás, fenyegetőzés, rágalmazás, sértegetés. Más nem is volt, mást nem is hallottunk tőlük.

Ma sem tudnak mást mondani, mint azt, hogy deazorbán, deafidesz, deazorbán, természetesen mindenféle szaftos jelzőkkel, vádakkal. Nyolc évn keresztül csak a rémhíreket, a vádakat lehetett hallani.

Nem az orbán, nem a fidesz gyűlölködik, hanem a baloldal.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2018.04.06. 10:24:07

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Soroshoz inkább orbánnak van köze. Ő nőtt fel a csecsét szopva. Nekem saját magánvéleményem van, senkitől nem függök hála istennek. Mindig magam irányítom a sorsom, nem függök sem kormányoktól, sem oligarcháktól. Ne magadból indulj ki, sátáni énem, nem mindenki a csecsszopásból tartja el magát.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.06. 10:27:34

@Dread Naughty:

Technikai koalíció? Azaz mind az LMP, mind a Jobbik nulázza le magát Gyurcsány kedvéért? Ennyire csak az lehet öngyilkos hajlamú, aki már eleve halott. Mondjuk az Együtt, a PM, s hasonlók számára ez nem gond, hiszen eleve csak az 1 %-ért tudtak volna küzdeni, de komolyabb pártok esetébe ez őrültség lenne.

nnnnnnnn 2018.04.06. 10:29:00

@Anna Kiraly: itt aki gyűlöletet keltett azok mindig is a baloldali liberálisok voltak. gyűlölik a nemzetet, a hazát, imádják a migránst, a muzulmánt, a négert, a multikultit és szerintük mindenki náci aki nem akar az álomvilágukban élni.

Kivlov 2018.04.06. 10:29:37

Nincs kormányváltó hangulat.
Hisztiző ballerek vannak, semmi több.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.06. 10:30:09

@$pi$:

Így igaz.

Minden felmérés, mely ezt vizsgálja, megállapította:
- krónikus nemszavazók között a pártpreferencia csak szélsőségesnek számító pártok esetében tér el jelentősen a tényleges szavazókhoz képest,
- aki pedig szilárd elvi alapon nem szavaz, az nem a kormányt nem szereti, hanem az egész rendszert kormányostul, ellenzékestül.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2018.04.06. 10:30:54

@$pi$: Mindennek oka van. Ha valakit sokan rühellnek, azon el kell gondolkodni, hogy vajon miért, nem pedig másban keresni a hibát. Egyébként amit leírtál inkább a fideszre igaz, elég csak bayerkát, semjénkét, lázárkát, áderkát, szájerkát, kövérkét említeni. A fidesz vezetése hemzseg a patkányoktól. Biztos rossz médiát nézel, ha ezt nem látod. Sajnos a fidesz sikeresen elferdíti a valóságot, hogy az olyan birkák, mint te ártatlan báránynak higyjék őket. Jobb lenne ha több forrásból is tájékozodnál, akkor nem mosnák híg fossá az agyadat a fideszes gecik.

$pi$ 2018.04.06. 10:33:27

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár: "Magyarul többen akarják a kúrmányt leváltani, és mindig is többen akarták, mint hogy maradjanak. "

Le is váltják a kormányt. Nagyon helyes. Le lesz váltva a kormány. Le volt váltva 2014-ben is.

A következő kérdés az volt, hogy akkor ki alakítsa az új kormányt. Ezt is megválaszolta a 2014-es választás, meg is alakult az új kormány. Természesen az alakíthatott kormányt, aki a szavazatok 45%-át kapta és nem az, aki a 25 vagy 20%-ot. Ez demokrácában hogy úgy mondjam alap...

"De milyen nagy patkányság és erkölcstelen féregség kell már ahhoz, hogy ezt a többséget egy állampárt a kisebbségével elnyomjon, és ne vegye figyelembe hogy léteznek?"

Lófenét van itt elnyomva a többség, csak gyűlölködtök, hazudtok. Nem bírjátok elviselni, hogy nem az van, amit ti akartok.

$pi$ 2018.04.06. 10:35:47

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár: "Mindennek oka van. Ha valakit sokan rühellnek, azon el kell gondolkodni, hogy vajon miért, nem pedig másban keresni a hibát. "

ja, igen. Ha a migránsokat gyűlölik, akkor az orbán viktor a hibás. Ha az orbán viktort gyűlölik, akkor megint csak ugyanaz a helyzet, az orbán viktor a hibás.

De egyébként félreértettél, nem mondtam, hogy az orbánt vagy a fideszt gyűlölik, azt mondtam, hogy a baloldal gyűlölködik. Ha olyan sokan gyűlölnék, akkor nem választanák meg folyton őket. ;)

Dread Naughty 2018.04.06. 10:37:46

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:
Termésetesen tudom és egyet is értek, csak hát itt látszik, hogy valójában porhintés az egész és bár elméletileg lehetne Hódmezővásárhelyet csinálni az országból, ez anyagilag is katasztrófa lenne, győzelem esetén sem tudnának mihez kezdeni, de erkölcsileg is rendesen kikezdené mindegyik pártot, mert Gyurcsány nélkül ez nem megy.
Ebből pedig igazolva látomazt az elméletet, hogy Orbánék rendszeréhez Gyurcsány a kulcs, mert olyan, mint a rothadó körte a kosárban. Tehetszt te fantasztikusan finom körtét is a közös kosárba, de ha vna közte egy rohadt, mind rohadt lesz tőle...

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2018.04.06. 10:39:59

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Kishaver el kell keserítselek, én mindig itt leszek függetlenül attól ki nyer. Hétfőtől ugyanúgy fogom basztatni orbánt ha tetszik, ha nem. Ha ellenzékben lesz, akkor is, mert én alapjában véve mint embert rühellem ezt az erkölcsi toprongyot. Reméljük még kormányoz egy kicsit, hogy kormányzás alatt omoljon össze, az nem lenne méltányos, hogy ennyi dúlás, lopás, tolvajlás után egy szavazat veszteséggel átüljön a parlament másik padsorába, ahonnan aztán kedve szottyanjon ki- ki vonulgatni, munka helyett. Ő ennél nagyobb bukást érdemel a korrupt, becstelen kapzsi NERjével együtt.

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.06. 10:42:47

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár:

Ezt te se hiszed el azonban. Meg ha így lenne, nem bújnál az árnyékomba. Egyébként amit te csinálsz, azt már sokan csinálták velem. Volt egy kollégád 2015 környékén, akit még kedveltem is, mert legalább tehetségesen, humorral csinálta.

Példa: "Kevesen tudják, de egy világméretű információs hálózat ötlete a egy bulgár informatikus, bizonyos Programozov nevéhez fűződik. Még 1923-ban történt, hogy Programozov és Altemann János magyar matematikus az első számítógép megalkotásán munkálkodott, amikor Programozov ötlete – miszerint az erőforrásokat meg kellene osztani – egy gép itt, egy nyomtató ott, egy szerver háttértárolásra amott – megfogant. Alig telt el pár és 1919. augusztus 1-én bekapcsolták az első két gépet – Szófiában és Moszkvában –, amely az internet magja lett. A Nyugat meg csak hápogott, nem értette, mi folyik itt, hogyan tud a keleti blokk ilyen gyorsan és hatékonyabban kommunikálni. Nem csoda, hiszen a kezdetleges optikai kábeleken már akkor 1 056 Gigabájt adatforgalom áramolhatott. Magyarország persze akkor sem tudta, hová kell állnia, a nagy nyugatmajmolásnak köszönhetően belesodródtuk a második világháborúba, ahelyett, hogy a keleti blokk felé vetettük volna tekintetünket."

Bolshevik 2018.04.06. 10:45:14

@Morpheus.: "kb. 5,5-6 millió a NEM Fideszes szavazásra jogosult"

az otthon maradók egy jelentős része amúgy szintén a Fideszt támogatja, 40% fölötti rész, bár most nem tudom linkelni a forrást de indexen írták nemrég

Bolshevik 2018.04.06. 10:49:07

@Intercessor: Tehát annak örülsz, hogy van valaki aki a kommunikációt összezavarja és ellehetetleníti. Igazi demokrata vagy, gratulálok.

Wildhunt 2018.04.06. 10:51:48

@DFK: ami egyik hülyének sem esik le, hogy a minél magasabb részvétel az ellenzéki kispártok esélyeit rontja. Ezek szavazói ugyanis sokkal nagyobb arányban vesznek részt a választáson (hiszen sokkal aktívabban politizálnak), mint a mindenkori kormánypártéi. De persze tudom, a statisztika ősi burzsoá ármányosság...

Bolshevik 2018.04.06. 10:53:41

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár: "és ilyen hely lesz hamarosan irak, irán és szíria is, ha az usa rendet tesz."

Jah, Afganisztánhoz hasonlóan sikertörténet mindegyik. Jut eszembe, a tömegpusztító fegyókat megtalálták már, vagy még keresik? :D

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2018.04.06. 10:53:48

@$pi$: Vigyázz a szavakkal, mert amikor migránsokról beszélsz, több százezer nyugaton dolgozó magyar, és több millió becsületes keresztény európai becsületét rombolod, akik nyugatra migráltak egy jobb élet reményében. Én viszont csak egy aljas kapzsi korrupt patkányt szidtam, aki a hatalmát becsületes emberek véleményének alakítására, tolvajlásra, hazudozásra, feudális osztogatásra használja. A kettő nem ugyanaz. A terrorista menekültet senki nem szereti, én sem ebben egyetértünk. Azonban minden menekültre ráhúzni, hogy terrorista, a háborúk elől menekültek sérelmére gyűlöletet kelteni emberiesség elleni bűntett, és remélem az ilyen orbán férgek a modern kor nürbergi itélőszékén fognak megrohadni, mint múltszázadi elődeik göring vagy hess.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2018.04.06. 10:57:16

@Bolshevik: Afganisztán milyen távolságra is van a ruszkiktól? Ja hogy az érdekeltségi övezete? Akkor minden világos, miért nem sikerül az afgán patkányokat kiűzni. Valami kis sunyi kgb kém biztos támogatja, hogy a demokratizálódás ne sikerüljön.

Wildhunt 2018.04.06. 10:58:37

@ogli dzsí: nem. Annál többször választják meg, minél jobbnak ítélik. Aztán majd 100 évvel később a történészek elvitatkozgatnak rajta, hogy milyen is legyen a megítélése.

Wildhunt 2018.04.06. 11:00:48

@ogli dzsí: és még ezt is mondtam volna, de megelőztél.

Szelid sunmalac 2018.04.06. 11:05:02

@csentecsa: Hangosan rohogtem fel. Mekkora is ebbol a KDNP tamogatottsaga?

Bolshevik 2018.04.06. 11:06:00

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár: Ja ja az exxon meg a lockheed vezetői azon agyalnak, hogy tudnának minél nagyobb demokráciát és jólétet hozni az araboknak, és véletlen sem azon, hogy basszanak oda minél több olajfúró tornyot meg rendeltessenek meg még több F-117-est :D

Gondolom te a Mikulásban is hiszel még, kb. annyira reális, hogy bárkit is érdekel hogy érzik magukat az arabok vagy hogy demokráciában élnek-e. Ez egy porhintés, hogy az ilyen magadfajta naiv de nagypofájú emberek mantrázhassák, hogy miért is kurva jó ötezer kilométerre lévő államokat szarrá bombázni.

Hallod baszki hogy lehet, hogy Szaúd-Arábiával (lefejezés homokosságért, nők nem vezethetnek, külföldi munkavállalóknak szinte semmi joga, stb) annyira jóban van az USA? Ja mert az befeküdt nekik (nem hibáztatom őket, realista lépés részükről).

Hagyjuk már ezt a borzalmasan gáz szöveget, hogy "azért mentek oda hogy ott rendet csináljanak és demokrácia legyen", a lófaszt, profitért mentek oda, olajért, nyersanyagért, hadiipari megrendelésekért. A nagy cégek lefizetik a politikusokat amit szemérmesen "lobbizásnak" hívnak, a politikusok indítják a háborúkat, a cégek kaszálnak, a buta emberek meg örülnek hogy na most jól rend lesz Irakban. Lesz a faszt.

Wildhunt 2018.04.06. 11:06:43

@$pi$: kihagytad, "a választások másnapján felakaszjuk az összes orbánszavazó narancskullancsot", persze csak a jogállam, tolerancia és demokrácia fékjei és ellensúlyai jegyében.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2018.04.06. 11:09:23

@Bolshevik: Valószínűleg túl gyorsak voltak a ruszki vonatok, amik az atomtölteteket szállították. Gyorsabbak, mint az amcsi tankok. Amelyik ország közel van a ruszki területekhez, ott putyin kgb főnök(vagy korábbi kommunista elődei) kellően tudja a szart kavarni. Így volt ez vietnam, irak, afganisztán és hasonló országok esetében. Nincs kétségem afelől hogy a demokrácia és jólét megteremtésének sikertelensége hátterében mindig egy nagyobb hatalmi pénzérdek áll, amit a korrupt, hatalommániás, örökké mindenki felett uralkodni akaró erők testesítenek meg. Jelen esetben putyin, de ez kicsiben ugyanúgy orbánról is elmondható. Szarkavarók mindenhol vannak. Ahhoz kétség sem férhet, hogy ahol ezek a szarkavaró kommunista erők nem akadályozták a demokratikus kapitalista liberális piacgazdaság kialakulását, ott gazdag országok jöhettek létre: japán, dél-korea, németország, stb.

invalid user name 2018.04.06. 11:09:48

Az ellenzéki pártok mozgósítási kapacitását jól mutatják a következők
- sikeresen és időben koordinálják a jelöltállítást (mégórák vannak hátra a szavazásig)
- a ciklus során sarokba szorították a fideszt, alig 50% a kormánypárt támogatottsága
- az elmúlt hónapok demonstrációin több tucat, néha többszáz fős gyűléseket tartottak

Tehát én nem is kételkedek abban, hogy 80%, mit 80, 90% részvételt is el lehet érni, biztosítva a fidesz kétharmadát.

invalid user name 2018.04.06. 11:11:40

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár: .

"ahol ezek a szarkavaró kommunista erők nem akadályozták a demokratikus kapitalista liberális piacgazdaság kialakulását, ott gazdag országok jöhettek létre: japán, dél-korea, németország, stb"

Abszolút jól látod. És ez fordítva is igaz, ahová az oroszok betették a lábukat, ott gazdasági és társadalmi katasztrófa van.

Andy73 2018.04.06. 11:12:38

"igenis lehetséges egy jelentős fordulat, amire a hódmezővásárhelyi polgármesterválasztás a precedens."

Az polgármester választás volt, nem parlamenti.
Ott egy erős független jelölt indult, amelyik mögé beállt az összes ellenzéki párt, a Jobbik és az egész baloldal. Most nem független jelöltek indulnak, hanem pártok jelöltjei, mégpedig egy csomó, külön a Jobbik és a többi kis párt.
És ez csak az egyéni körzeteket jelenti, de ott van még a pártlista is, ahol szintén megoszlanak a szavazatok, és a legtöbb pártnak erősen rezeg a léc.
Még három nap, és meglátjuk, marad-e a kormány, és vele a stabilitás és a további fejlődés, vagy jön a káosz és a zuhanás, mint 2002-2010 között.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2018.04.06. 11:22:31

@Bolshevik: Az tény, hogy ahol nem avatkoztak be ellenérdekelt nagyhatalmak, ott béke lett és gazdagság. Tehát van értelme annak, hogy a korrupt diktátorokat, népüket elnyomó kiskirályokat elűznek. Ne magadból és orbánodból indulj ki, amikor azt állítod, hogy mindenki lefizethető. Nem, nem fizethető le minden politikus a fegyvergyártók által. A háborúkhoz politikai akarat is kell, nemcsak a fegyvergyárosok profitéhsége. Ennél ez az ügy sokkal bonyolultabb, csak a kétbites agyú birkák, pénzéhes korrupt emberek hiszik azt hogy így működik. Nagyon sok politikust nemcsak a pénz vezérel, pláne azokat nem, akiknek már mindenük megvan.

Andy73 2018.04.06. 11:25:28

1. --- Elhiszi e a nem Fidesz-szavazónak számító 5,6 millió voksolásra jogosult magyar választópolgár, hogy nem csak a jelenlegi rendszer és Orbán Viktor védheti meg az országot a migránsoktól?
2. --- Lesz e akkor mozgósítóereje a választásnak, hogy a szavazásra jogosultak 74-75% -a az urnákhoz járuljon?

1. Orbánék felhúzták a kerítést, amit a baloldal hevesen ellenzett. A Jobbik lehet, hogy nem bontaná le, de egyedül kevesek a kormányváltáshoz, és egy Jobbik-MSZP-DK koalíció lehetősége nem túl megnyugtató ebben a kérdésben (sem).

2. A magas részvételi nem kedvez a kis pártoknak, akiknek rezeg a léc, tehát ez nem feltétlen garantálja a kormányváltást.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2018.04.06. 11:38:00

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Ha hiszed, ha nem, nem vagy számomra olyan fontos, hogy érdekeljen éppen kinek a nevén írogatok itt. Még pár hónapja szórakozásból átírtam a nickem, azóta így maradt, nagy ívben leszarom, mi áll a névben. A lényeg amúgysem a néven, hanem a leírtak tartalmán van. A gépem automatikusan dobja ezt a nicket a kb 10 regisztráltból, éppen attól függően, melyik eszközömről irogatok. Sokszor nem is nézem épp melyik nick alatt. Úgyhogy sajnálatodra addig veled marad ez a név, választástól függetlenül, ameddig erőt nem veszek az átírására, mostanában már lusta voltam ezzel foglalkozni. De ha nem tetszik átírhatod a tiedet, akkor nem leszünk egyformák. Habár két egyforma név legalább egy kis színt visz a kommentekbe.

exterminador 2018.04.06. 11:50:35

Hadd népszerűsítsem már ezt az oldalt, nekem remek kezdeményezésnek tűnik:
pollo.hu/

ogli dzsí 2018.04.06. 12:05:41

@Wildhunt: Tevedsz az embereket 1x lehet atbaszni, tobbszor nem.

Ezert nem valasztottak ujra senkit Magyarorszagon az elmult 30 evben, Orbanon kivul. Mert o a legoszintebb, eddig, simple as that.

$pi$ 2018.04.06. 12:08:33

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár: "Vigyázz a szavakkal, mert amikor migránsokról beszélsz, több százezer nyugaton dolgozó magyar, és több millió becsületes keresztény európai becsületét rombolod"

Ne rágalmazz már megint, semmit sem állítottam egyetlen migráns becsületéről sem! Ennyit értek ti, "mert a becsületét romboltad". Nem öreg, nem állítottam róluk semmit.

$pi$ 2018.04.06. 12:10:03

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár: "Még pár hónapja szórakozásból átírtam a nickem, azóta így maradt, nagy ívben leszarom, mi áll a névben."

Már a neved is hazugság. De igen, igaz, téged ez sem érdekel.

$pi$ 2018.04.06. 12:12:47

@Wildhunt: "kihagytad, "a választások másnapján felakaszjuk az összes orbánszavazó narancskullancsot", persze csak a jogállam, tolerancia és demokrácia fékjei és ellensúlyai jegyében."

Nos igen, a demokraták és a liberálisok nagyon kemények. Akinek ilyen demokratái vannak már nem is kell diktátor. :D

$pi$ 2018.04.06. 12:14:52

@invalid user name: "- a ciklus során sarokba szorították a fideszt, alig 50% a kormánypárt támogatottsága"

Alig 50%. :D Két ciklus után... mondjuk európában kevés olyan kormány van, amelyik nem tenné össze a két kezét ilyen "alig" 50%-ért. :D

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.06. 12:22:02

@invalid user name:

Elfeljetted hozzátenni, hogy Zorbán összekészítette a bőröndjét és retteg a vasárnap esti hírektől, mert biztos ugyan, hogy nyeri a választást, de lehet, hogy csak dupla annyi szavazata lesz, mint a második helyezettnek, s - valljuk be - ez alapos ok a pánikolásra!

Morpheus. 2018.04.06. 12:23:44

Eddig 2377 -en szavaztak és csak 16% gondolja úgy, hogy semmi esély nincs a kormányváltásra. (21% nagy esélyt lát Orbánék leváltására.)

invalid user name 2018.04.06. 12:25:52

@$pi$:

Szarkazmus volt (mind a három sor)

invalid user name 2018.04.06. 12:26:25

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Attól tartok, hogy ezt nem nekem akartad válaszolni.

Periodista. 2018.04.06. 12:27:31

@Bolshevik: Amit Birca csinál (az igazi) az nem kommunikáció, hanem a Putyinizmus és Orbánizmus propagandájának szervilis hangoztatása. ENNEK zavarását tartom üdvözítőnek!

ogli dzsí 2018.04.06. 13:04:30

Egyebkent nem kell allandoan egymast mocskolnunk, hisz hetfotol megint visszaternek a 7koznapok, barmi is lesz.

2 dolog tuti nem lesz hetfo utan se

1 - osztrak berek
2 - osztrak arak
3 - elszamoltatas

Na ez 3 lett, szoval ezek nem lesznek, a tobbi kerdes nyitott.

nemecsekerno_007 2018.04.06. 13:18:54

Előbb az ellenzéket kéne leváltani, kivéve talán az újakat

szekertabor · provo.blog.hu 2018.04.06. 13:25:28

Meg kellene már végre érteni, hogy nincs értelme "ellenzék"-ről, mint egységes politikai képződményről fantáziálni. Nem létezik olyan, hogy "ellenzék", az összes mondat, amiben az "ellenzék" az alany, bődületes értelmetlenség. Vannak ellenzéki erők, pártok, amelyek az elmúlt 8 évben nem férhettek közel a húsosfazékhoz. Az ellenzéki erők ugyan külön-külön kormányváltásban érdekeltek, de csak akkor, ha ők kerülnek hatalomra. Erre pedig csak akkor van esély, ha legalább egy közülük megközelíti a kormánypárt/ok szavazótáborának méretét. Szó sincsen ilyesmiről.
Az ellenzéki erők egymás természetes ellenfelei. Ha nem így lenne, már több éve összeolvadtak volna, nem a kampány véghajrájában bohóckodnának a visszalépési apacstánccal. És azért nem olvadtak össze, mert a szavazótáboruk ezt nem viselte volna el. Bizony, még a DK és az MSZP szavazótábora is besokallt volna egy MSZP-DK összeolvadástól. Nem mindenki, de semmiképpen nem jöttek volna ki jól belőle. De egy JOBBIK-DK fúzió a két párt támogatottságát a negyedére is leolvaszthatná.
Ugyanis a jónép nem azért támogat egy pártot, mert a FIDESZ ellenzéke. Hanem azért, mert adott párt áll legközelebb az ízléséhez.
Aki azért neheztel az "ellenzékre", mert nem fognak össze a kormányváltás érdekében, az nem demokrata, és nem gondolkozik értelmesen. Nem demokrata, mert azt akarja, hogy ne a legtöbb szavazót maga mögé állító párt kormányozzon. Nem értelmes, mert a visszalépések erőltetésével elvitatja a választók szabad pártválasztásának jogát, hogy arra a pártra szavazzanak, amelyik a legközelebb áll hozzájuk. Ahelyett, hogy választana egy pártot, és mindent megtenne azért, hogy annak a pártnak legyen a legnagyobb a szavazó bázisa, bután lebeg a semmiben, és "ellenzékről" fantáziál.
Persze mindig is létezett koalíció a pártok között, de ez kényszerből történt, a választók és a pártok érdekei ellenében. Pusztán negatív okból, pusztán a kormány megdöntése céljából ostoba és antidemokratikus koalícióra lépni. Egy párt részéről legitim cél, hogy olyan eredményt érjen el, amivel megkerülhetetlen tényezővé válik a kormányalakításkor. Ha két- vagy több párt ideológiailag annyira közel áll egymáshoz, hogy a véleménykülönbségek könnyen áthidalhatóak, akkor tartós pártszövetséget is képezhetnek, közös indulással, közös programmal, azzal a fenntartással, hogy indokolt esetben a szövetség felbontható. De az nem lehet legitim célkitűzés, hogy bár az én pártom támogatottsága legfeljebb a Parlamentbe kerüléshez elég, de inkább visszalépek, hogy a szomszéd tehene is megdögöljön. Ez a választói akarat semmibevétele, az ilyen párt inkább oszlassa fel magát.

$pi$ 2018.04.06. 13:52:56

@invalid user name: "Szarkazmus volt (mind a három sor)"

Hahh, akkor amit én írtam az is szarkazmus volt. :D Eredetileg nem tudtam, de most már tisztábban látok. :D

2018.04.06. 14:10:36

@nnnnnnnn: sokkal jobb, mint ha lopnának.. Inkább egymást cseszegessék, addig se épül új stadion.

s 2018.04.06. 14:13:02

@Dr Kovács László: Volna itt még valami más is. Jobban félnek -e az emberek a migránsoktól (sokan csak a tv-ben és plakátokon látták őket), mint az eljövendő idők pénzszűkétől. Mert az ellenzék viszont a korrupciós ügyek miatt is esedékes eu.-s pénz csapok elzárásával riogat. Tehát a félelem a fő motiváció, csak nem tudni, a többség mitől fél.

"Fortélyos félelem igazgat
minket s nem csalóka remény."

Ideírom nektek az egészet, tanuljatok. Könnyfakasztóan szép vers még mindig, annyi év távolából is. Ma is aktuális minden szava.

Hazám

1

Az éjjel hazafelé mentem,
éreztem, bársony nesz inog,
a szellőzködő, lágy melegben
tapsikolnak a jázminok,
nagy, álmos dzsungel volt a lelkem
s háltak az uccán. Rám csapott,
amiből eszméletem, nyelvem
származik s táplálkozni fog,
a közösség, amely e részeg
ölbecsaló anyatermészet
férfitársaként él, komor
munkahelyeken káromkodva,
vagy itt töpreng az éj nagy odva
mélyén: a nemzeti nyomor.

2

Ezernyi fajta népbetegség,
szapora csecsemőhalál,
árvaság, korai öregség,
elmebaj, egyke és sivár
bűn, öngyilkosság, lelki restség,
mely, hitetlen, csodára vár,
nem elegendő, hogy kitessék:
föl kéne szabadulni már!
S a hozzáértő, dolgozó
nép gyülekezetében
hányni-vetni meg száz bajunk.
Az erőszak bűvöletében
mit bánja sok törvényhozó,
hogy mint pusztul el szép fajunk!

3

A földesúr, akinek sérvig
emeltek tönköt, gabonát,
csákányosokkal puszta tért nyit,
szétveret falut és tanyát.
S a gondra bátor, okos férfit,
ki védte menthetlen honát,
mint állatot terelni értik,
hogy válasszon bölcs honatyát.
Cicáznak a szép csendőrtollak,
mosolyognak és szavatolnak,
megírják, ki lesz a követ,
hisz „nyiltan” dönt, ki ezer éve
magával kötve mint a kéve,
sunyít vagy parancsot követ.

4

Sok urunk nem volt rest, se kába,
birtokát óvni ellenünk
s kitántorgott Amerikába
másfél millió emberünk.
Szíve szorult, rezgett a lába,
acsargó habon tovatűnt,
emlékezően és okádva,
mint aki borba fojt be bűnt.
Volt, aki úgy vélte, kolomp szól
s társa, ki tudta, ily bolondtól
pénzt eztán se lát a család.
Multunk mind össze van torlódva
s mint szorongó kivándorlókra,
ránk is úgy vár az új világ.

5

A munkásnak nem több a bére,
mint amit maga kicsikart,
levesre telik és kenyérre
s fröccsre, hogy csináljon ricsajt.
Az ország nem kérdi, mivégre
engedik meggyűlni a bajt
s mért nem a munkás védelmére
gyámolítják a gyáripart.
Szövőlány cukros ételekről
álmodik, nem tud kartelekről.
S ha szombaton kezébe nyomják
a pénzt s a büntetést levonják:
kuncog a krajcár: ennyiért
dolgoztál, nem épp semmiért.

6

Retteg a szegénytől a gazdag
s a gazdagtól fél a szegény.
Fortélyos félelem igazgat
minket s nem csalóka remény.
Nem adna jogot a parasztnak,
ki rág a paraszt kenyerén
s a summás sárgul, mint az asztag,
de követelni nem serény.
Ezer esztendő távolából,
hátán kis batyuval, kilábol
a népségből a nép fia.
Hol lehet altiszt, azt kutatja,
holott a sírt, hol nyugszik atyja,
kellene megbotoznia.

7

S mégis, magyarnak számkivetve,
lelkem sikoltva megriad –
édes Hazám, fogadj szivedbe,
hadd legyek hűséges fiad!
Totyogjon, aki buksi medve
láncon – nekem ezt nem szabad!
Költő vagyok – szólj ügyészedre,
ki ne tépje a tollamat!
Adtál földmívest a tengernek,
adj emberséget az embernek.
Adj magyarságot a magyarnak,
hogy mi ne legyünk német gyarmat.
Hadd írjak szépet, jót – nekem
add meg boldogabb énekem!

s 2018.04.06. 14:24:25

@alfacharlybravo: "2010 ben is nagyon pesszimista voltam nem hittem, hogy vissza lehet rántani a szakadékból az országot. "
Nem is lehetett. A szakadékot tette a világgazdaság kicsit odébb. Mi pont ott vagyunk, ahol akkor voltunk.

s 2018.04.06. 14:27:24

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár: "Már megint fideszes aggyal gondolkodsz."
Oximoron.

alfacharlybravo 2018.04.06. 14:33:27

@s: Ez a Fidesz egy valóságos szerencse fia. Rájuk kell szavazni, szakértőknek csupa pechje van, vagy sajnos nem értettünk hozzá?

s 2018.04.06. 14:49:43

@alfacharlybravo: Nézd öreg, kocsmában a bebaszott fejű, ráncos homlokú ultikirályok simán kioktatnának bárkit ezek közül. Az, hogy kézbe osztott lapból játszol terített betlit, az nem akkora művészet. Mint mondjuk piros ulti négy ászból a négy ászt kontrázni és a 6. hívásnál beletolni az ászodat a partner ütésébe, úgy, hogy ő utánad következik. Ha érted hogyan gondolom. :-)

s 2018.04.06. 15:07:12

@ogli dzsí: "a 2. legnagyobb befizeto mar ki is szallt, a tobbi resz meg Nemetorszagon es keleti csatolmanyain kivul meg a valsag elotti gazdasagi teljesitmenyt se erte el"
És mire következtet mindebből, Dr. Watson? Hogy továbbra is a megszokott ütemben fog a lé dőlni mondjuk tiborczpityuka lukas zsebeibe? Mert kibaszottul kurvára nem! EL FOG FOGYNI A DELLA, BASSZA MEG! A ráhelribancnak ki kell állnia a sarokra a saját lábán, a repedt sarkaival és kamionosokat kell szopnia, hogy legyen valami kis pénz apuka szanatóriumi kezelésére. Kemény idők jönnek, buzikáim. Széjjel lesz baszva a szaros valagatok.

s 2018.04.06. 15:18:44

@ogli dzsí: "ez mindig igy van a halott miniszterelnok a mlegjobb miniszterelnok"
Nézd, ha teljesen őszinte akarok lenni, nem volna ellenemre, ha valaki orbánt ilyen módon emelné a legjobbak közé.

s 2018.04.06. 15:23:16

@Dread Naughty: "még mindig fingjuk sem volt, hogy az esetleges győzelem másnapján mi a szart kezdenek"
Ebben pontosan egyeznek a 2010-es orbánnal. A program nélkül nyerés egzakt tudományának bemutatását ő kezdte. Mindenki más már csak a nagy előd nyomdokaiba léphet ebben az ügyben.

s 2018.04.06. 15:24:43

@$pi$: De annyira azért nem fideszes, hogy el is menjen szavazni.

VT Man 2018.04.06. 15:25:01

@s:
"Ebben pontosan egyeznek a 2010-es orbánnal. A program nélkül nyerés egzakt tudományának bemutatását ő kezdte. "

Ugyanakkor rosszabb helyzetben lennenek, mert Orban "diktator", es megoldotta, de hogyan oldana meg egy 4-5 szereplos koalicio?

s 2018.04.06. 15:30:31

@VT Man: "es megoldotta"
Mit? Hogy a FED helikopterről kezdett pénzt szórni és lebaszta a hozamokat mindenhol? Ezt személyesen matolcsy intézte volna? Vicces vagy,VT Man.

s 2018.04.06. 15:34:02

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár: "Ő nőtt fel a csecsét szopva."
Szopta szerintem a faszát is. Nézd, fiatal volt, meggondolatlan, kellett a pénz.

s 2018.04.06. 15:40:44

@Bolshevik: "indexen írták nemrég"
De te annak nem hiszel. Vagy most igen? Fasz sem ért titeket.

s 2018.04.06. 15:45:41

Mindenkit megbaszok!

Vagy ez már volt?

Sir Gombóc 2018.04.06. 15:45:42

@nnnnnnnn: Mert most érdemi kormányzás van, ugye? Ja, nem az nincs. Minden más viszont van.

Orsósellenes 2018.04.06. 15:56:27

Ma jött ki a rendőrség, honvédség közös adataiból: Az elmúlt hónapban 2018 március 23.-án egy, azaz 1 migránst fogtak el a határon, aki ellen büntetőeljárás indult. Szerintem azt is átrángatták a kerítésen, hogy jöjjön már be, hogy Orsósnak tudjanak valamit felmutatni! Nézzetek már kormánytévén kívül mást is! Ekkora elmebeteg bandának hinni. Tudom, Soros, migráns, Brüsszel és újabban az ENSZ. Azt is bizonyára láttátok a TV.-ben, hogy az ENSZ nagyon erőteljesen felszólította orsóst, hogy fejezze be, mert ebből a történetből csak Magyarország jöhet ki vesztesen! Ennyi!

Sir Gombóc 2018.04.06. 15:57:03

@$pi$: Miért, az Orbán/fidesz mit csinált előtte 8 évig? Gyűlölködött, keresztbe tett, hazaárulózott, kirekesztett. Ja, ezeket most is csinálja. A gyűlölködés szárba szökkenéséért elsősorban ő a felelős, tény, hogy ebben ma már a másik oldalnak is van szégyellni valója.

Dread Naughty 2018.04.06. 15:57:06

@s: Ez még igaz is, de az másik szitu volt.
Ott Orbán győzelmét a düh és az elcsigázottság garantálta.
ha volt is programja, csak szavazatokat veszíthetett volna vele, ha azt közli, mert a konkrétumok kikezdhetőek, azok behatárolják az eseményeket.
Ezzel szemben az MSZP/Gyurcsány elleni düh elsöprő erejű volt.

Most nincs ilyen düh. A Fidesz messze a legtöbb szavazatot fogja kapni pár óra múlva.
Másrészt az ellenzék egyetlen lapra tett fel mindent: leváltjuk Orbánt, szavazz ránk.
Hogyan?
Hogyan váltjátok le, ha ehhez kéne az LMP és a Jobbik visszalépése, akiknek eszük ágában sincs ezt megtenni?
Hogyan akartok ti kormányozni 4 éven át, ha a mai napig nincs egy közös pont az Orbán-gyűlöleten túl?
A mostani összefogásnál a 4 évvel ezelőtti mérföldekkel volt szakszerűbb, precízebb, eltökéltebb és még az is kétharmadot produkált...

Orsósellenes 2018.04.06. 15:58:03

Havi 1 migránsért egy egész hadsereg a határon, méltatlan körülmények között! Ez Orsós és bandája!

s 2018.04.06. 15:59:05

@Orsósellenes: "Szerintem azt is átrángatták a kerítésen, hogy jöjjön már be"
Az orbán volt álruhában. Gyakorolta a srác a kerítésen átmászást. Jól fog jönni az, amikor a munkatáborból akarna megszökni.

Orsósellenes 2018.04.06. 16:13:23

Én a kerítésről beszéltem, hogy azon mennyien jöttek át. Szerintem igenis kell egy határőrség, akik most is meglennének elvileg. A kerítéshez is oda kellene vinni a jól felszerelt fele ennyi határőrt, akik a mai technikai szint mellett el tudnák látni a feladatokat. Nem hisztériakeltés kellene, hogy jönnek a migráncsok és teljesen feleslegesen, csak hogy lássák milyen veszély van lecsődíteni a mi pénzünkön kétszer annyi rendőrt és katonát. Minek? Egy közeli hozzátartozóm is ott teljesít szolgálatot, 30 méterenként mennek egymás nyomába, plusz a 2 percenként járó rendőrségi, vagy határőrségi autó.

Lehetnék én is 2018.04.06. 16:35:37

@Orsósellenes: ezt hívják megelőzésnek. És még olcsóbb is mint utólag összefogdosni, etetni őket

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.04.06. 17:01:42

@s:

Megihlettél. Íme:

Pánikban Soros és Brüsszel,
Üvölt nemzetközi nagytőke,
Balliba hadsereg gágog...
De igazság tönkreperzsel,
S táncot jár nép vasökle,
Végetek, liberó délibábok!

s 2018.04.06. 17:10:03

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Amikor verset ír az ember,
mindíg más volna jó,
a szárazföld helyett a tenger,
kocsi helyett hajó.

Amikor verset ír az ember
nem írni volna jó,

Attila

Orsósellenes 2018.04.06. 17:12:56

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Te nagyon hülye vagy, téged nem lehet és nem is akarlak meggyőzni! Majd, amikor a gyereked fog felelősségre vonni, mit mondasz, te Magyarország leghülyébb embere!

Orsósellenes 2018.04.06. 17:25:24

@Lehetnék én is: Nem kell összefogni a migráncsokat, mert nincs kit, másrészt nem hülyék, mert Magyarországot csak tranzitországnak tekintik. A megkérdezett migránsok közül mind ezt mondta! Ki az a hülye, ha még migráns is, hogy itt az Orsós telepen akarna letelepedni. Most már mondhatjuk azt is, mivel Röszkénél sikerült (ami kétséges felvétel, hogy egyáltalán Magyarországon készült-e) néhány migránst állítólag megtalálni. Most már figyelni kell, hogy a kábítószerek nem fognak-e a kerítésen átszökni! A határátkelőkön mindenki végzi a munkáját, ezért fizetik őket. Találnak esetleg embereket, akik próbálkoztak, kábítószert, egyéb tiltott árut behozni, de ezért kell naponta a kerítésnél a katonákra, rendőrökre kb 1 milliárd forintot kifizetni, ugyanakkor meg orsós csak az elmúlt 3 hónapban legálisan 1500 migránst engedett, be és akkor nem beszéltem a letelepedési kötvénnyel rendelkező terroristákról!

Voznyák Pista 2018.04.06. 17:58:58

@s:

"A szakadékot tette a világgazdaság kicsit odébb. "

Akkor azt a szakadékot mi tette a lábunk alá 2005-2006-ban a rossz manó ? Ugyanis akkor még javában dübörgött a világgazdaság.
A szakadékot 2010 után kinőttük. Viszonylag hamar letudtuk az IMF "segítségét" 3% alá ment a költségvetési hiány stb. Ha a szocikhoz hasonló balf.szkodás történt volna 2010 után is, most világgazdaság ide, világgazdaság oda kb ugyanott lennénk, mint 2006-ban.

Fritz Gerlich 2018.04.06. 18:07:11

2835 szavazatból 16% -a nem nem lát esélyt ellenzéki győzelemre

CSB1196 2018.04.06. 19:22:49

Nézzük az opciókat:
1. Nem akarsz szavazni arra aki szeret lopni
2. Nem akarsz szavazni arra aki hatalomra kerülés esetén elveszi/megnyirbálja a családi adókedvezményt, elveszi az 1 kulcsos adót
3. Nem akarsz szavazni cicabőrbe bújt, kamu néppártosodott szélsőjobbosokra
4. Nem akarsz szavazni olyanokra akik a demokráciára inkompatibilis a más hitet és kultúrát elutasító illegális bevándórlókat akar betelepíttetni az országba
5. Nem akarsz szavazni olyan pártra ami támogatja az azonos neműek házasodását és a könnyűdrogok legalizálását
6. Nem akarsz olyan pártra szavazni akinek gondja van még az identitásának meghatározásával is
7. Olyanra sem akarsz szavazni aki a fentiek valamelyikével együttműködik/lemond a javára

Konklúzió: nincs kire szavazni!

putris72 2018.04.06. 19:52:32

Házmester Attila azt mondta 2014-ben,hogy aki otthon mered a szavazáskor az az Orbán rezsimre szavaz!Hát sokan maradtak otthon!Akik meg elmentek azok meg inkább az Orbánra szavaztak!Erre mit is mond a demokratikus Atillánk?Hát,hogy aki otthon maradt az nemet mondott az Orbán rezsimre!Kedves balosok,és liberálisok!Kik itt az agy mosottak??Kiket vezetnek az orruknál fogva?Akik le akarták bontani a kerítést most azt állítják,hogy ilyent nem is mondtak?Miközben ott lent tiltakoztak ellene?De most akkor miért is mondják,hogy kell a kerítés,ha nincs is migráció?Főleg nem kötelező kvóta!Amit az EU-ban levő liberális,és baloldali képviselők meg szavaznak!Nálatok valami alapfeltétel a hülyeség??

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2018.04.07. 07:09:46

@$pi$: Itt minden név egy kitaláció. Senki nem a saját nevén irogat. Vagy neked ez a spisi a becsületes nevetd? És mi a teljes neved? Spisi Pisti?

Bolshevik 2018.04.09. 00:19:32

@Intercessor: hja, azt meg majd te eldöntöd, hogy mi az igazi kommunikáció, meg mi nem az, de szar vagy te

Bolshevik 2018.04.09. 00:20:16

No, lett kormányváltás?

Periodista. 2018.04.09. 12:04:14

@Bolshevik: ... eldönthetnéd éppen te is, de te egy szarkupac vagy. :-) Vagy inkább egy idióta. (Vagy mindkettő.) :-)

Morpheus. 2018.04.09. 12:05:10

@Bolshevik: nem lett. Majd, 2022-ben, vagy 2026-ban. Előbb-utóbb! :)))