Kidobhat egy parlamenti képviselőt néhány biztonsági őr a köztévéből?

2018. december 17. 08:59 - Morpheus.

Az Orbán-rendszer alighanem elérte eddigi morális mélypontját, miután december 12 -én az országgyűlés megszavazta a hírhedt túlóratörvényét (tegyük hozzá: tökéletesen szabálytalanul), majd másnap felszólítás nélkül fújta le könnygázzal a tiltakozókat a Kossuth téren és zárásképp (mintegy feltéve minderre a koronát) december 17-én reggel egyszerű biztonsági őrökkel vitette ki az ellenzék országgyűlési képviselőit (Hadházy Ákost és Szél Bernadettet) a közpénzből fenntartott MTVA épületéből. Elképesztő és abszurd egyszerre. Olyasmi, ami Európában egyedi és inkább az afrikai, ázsiai diktatúrákat idézi. Nagyjából ide jutottunk, közös erőből. Ahogy az öregek mondják: "azt szagolod kisfiam, amit szakítottál". Mi ezt szagoljuk most, tetszik, nem tetszik.

hadhazy_dec17.jpg

forrás: 24.hu

Aki nem jogvégzett ember (vagy csak hozzám hasonlóan három félévet végzett a jogi karon, mielőtt más szakra avanzsált) értetlenül áll a Hadházyékkal szembeni fellépés előtt. Aki viszont jogász, az egyértelműen a fejét csóválja a mentelmi joggal rendelkező országgyűlési képviselőkkel szembeni erőszakot szemlélve. Pláne, hogy azt még csak nem is rendőrök, hanem egyszerű biztonsági őrök követték el. A televízió épületébe december 16 -án este belépő képviselők  ugyanis nem követtek el semmilyen törvénytelenséget, nem voltak rendbontóak és nem zavarták meg a TV működését sem. A sok ezres tömeg 5 pontba foglalt listáját akarták beolvasni csupán, ráadásul úgy, hogy azt előzetesen egyeztették volna a TV vezetőségével is. (Az 5 pont egyébként: a túlóratörvény visszavonása, független közmédia, Európai Ügyészség, független bíróságok, kevesebb rendőri túlóra.) Ám a vezetők elzárkóztak minden párbeszéd elől (letagadtatták magukat, majd kinyomták a telefont) és inkább egyenruhás embereiket küldték a belépőkre (nagyon elegáns, egyenes és bátor módon. Gratula hozzá Papp Dániel vezérigazgató úrnak). 

Egyébként őrök alkalmazása, kigyúrt kopaszok, kidobóemberek, verekedő-csoportok felhasználása amúgy sem áll messze a rendszertől (by Vlagyimir Putyin) láthattuk ezt már 2006 -ban is, majd a liget-foglalók elleni "bevetéskor" a Nyakó féle esetből (2016 február 23 -án), a Fidesz székháznál megjelenő rejtélyes figurák odavezényléséből és most az MTVA épületében történtek kapcsán is. (Meg vagy ezer más esetben.) Alkalmazásuk egyszerű és előnyös is a hatalom számára, hiszen elvégzik a dolgukat, miközben az ország-vezetők széttárhatják kezüket, mondván: "nekünk semmi közünk az egészhez". (Megjegyzés: a rendőrök ennél az esetnél sem mentek be az épületbe, az intézkedés kezdeményezése végig megmaradt a benti egyenruhások kezében.) Sunyi és aljas eljárás, de rávilágít arra is, hogy azért csak tartanak az ilyen esetektől odafent.

Nem tudni meddig fajulhat még a helyzet. Kövér László készül némi meglepetéssel, vélhetően Tisza Istváni mélységekbe merülve a parlamenti képviselők elleni fellépésben. Jó tanítványnak tűnik, az egykoron a táblával a nyakában tüntető házelnök.

fideszesek.jpg

Az a tény, hogy Európa kellős közepén megtörténhet, hogy az ország közpénzéből, az emberek adóforintjaiból fenntartott állami televízió épületéből biztonsági őrökkel eltávolítható egy törvényesen megválasztott országgyűlési képviselő, előrevetíti, a későbbi idők jogtiprásait.

Meddig süllyed vajon a helyzet? Elérhető bármi változás is a tüntetésekkel? Jobb belátásra bírható az alapvetően jogászok által alapított Fidesz? Eljuthat az emberek "hangja" a hamarosan a budai várba költőző Orbán Viktorhoz? Ezek azok a kérdések, melyek ma alighanem a legtöbbeket foglalkoztatnak.

***

331 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morpheusz.blog.hu/api/trackback/id/tr5514493982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ben2 2018.12.18. 17:37:59

@Ordas_Gólya:

"Ha odament volna valaki - mert több felelős szerkesztő is dolgozik az MTVA-nál felváltva - , és adott volna nekik öt perc képernyőt, akkor okafogyottá vált volna az egész performance. Tehát rúgtak egy méretes öngólt, és rögtön a pipába. "

Tévedés, mert onnantól precedenst teremtettek volna és minden fityfasz politikai alakulat jogot formált volna, hogy megakassza a tv műsort az agyrémeivel "mert ha nekik szabadott, akkor nekünk miért nem, mi is tudunk artikulátlanul üvöltözni, meg a földhöz verni magunkat".

chrisred 2018.12.18. 17:41:02

@ben2: "Ezt meg is tehették volna pl. a műsorszerkesztési irányelvek tanulmányozásával, betekinthettek volna a belső hivatalos kommunikációba, beidézhették volna a vezetőket a parlamenti bizottságokba, stb."

Blablabla.

lac1 2018.12.18. 17:43:29

@chrisred:

Annak sem.
Neked sem, nekem sem.
De nem nálunk, szerintem SEHOL a világban nem teheted ezt meg.
De ha az állításodra mutatsz valami jogszabályt, rendeletet, törvényt, akkor készségesen elhiszem.

chrisred 2018.12.18. 17:44:22

@ben2: Minden parlamenti képviselettel rendelkező politikai erő. Erről szól a közszolgálati média, bár eddig nyolc éven keresztül csak egy politikai erő tehette meg.

chrisred 2018.12.18. 17:48:29

@lac1: Olvass vissza, többször beidézték. Persze, neked nincs, és nekem sincs ilyen jellegű közhatalmi jogosítványom. Ez a képviseleti demokrácia, 199 személyre ruháztuk ezeket a jogköröket. Aki a képviselőket a jogköreik gyakorlásában akadályozza, valójában a magyar népet fosztja meg a szuverenitásának gyakorlásában.

lac1 2018.12.18. 17:54:59

@chrisred:

Nem ez épületbe belépésről beszélek, hanem arról, hogy élő adásban beolvasson bármit.
Belép ha akar, használhatja a mosdót, megszólíthatja az ott dolgozókat, de ennyi.

lac1 2018.12.18. 18:02:39

@chrisred:

...amúgy engem semmilyen kár nem ért, meg szerintem a magyar emberek 99.99%-t sem, hogy a nyavalyásokat kipenderítették.
De a véleményem szerint téged sem ért kár. Nem kell bevallanod, mert úgy sem tennéd, de azért cinkosan összekacsinthatnánk.

chrisred 2018.12.18. 18:08:55

@lac1: Már hogyne ért volna kár? Nézz be egy kórház mosdójába, és meglátod, hogy használják fel a befizetett adómat. Gondolod, akkor is ilyen simán megtehetnék, ha valódi közszolgálati tájékoztatásra költenék a közpénzt az egyoldalú pártmédia helyett?

lac1 2018.12.18. 18:13:47

Megint szegényebbek lettünk egy sortűzzel. Le kellene már számolni azzal a hülyeséggel, hogy demokráciákban a rendőrnek muszáj tehetetlennek lenni. Arra tartjuk ugyanis többek között, hogy megfegyelmezze azt a fix csőcseléket, amely időnként hídblokáddal és utcai garázdálkodással éli ki aktivista ostobaságát. Nem málészájjal bámulni, ahogy néhány száz feltüzelt félállatka trombózist okoz a közlekedésben, vagy éppen lokálisan megszünteti a demokráciát. Tessék ilyenkor lövetni, ahogy normális országokban szokás.

index.hu/velemeny/eheti/kendernap/?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201812

lac1 2018.12.18. 18:14:50

@chrisred:

Ne terelj.
Azzal nem ért kár, hogy a nyomikat kibaszkodták a tv székházból.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.18. 18:16:07

@chrisred: Bocs, rezsiszili - sőt senki más sem- ment be, hogy beolvashasson valamit, amihez épp kedve van.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.18. 18:21:34

@ZX: "Ezek szerint Pakson sincs felelős vezető? Meg a hadsereget sem a tábornokok vezetik?"
Én nem tudom, hogy mi van Pakson, de marhára meglepődnék, ha minden honvédségi ingatlanban állna egy tábornok.
Bocs, a törvény arról szól, hogy bemehet, hogy ellenőrizzen. Normális esetben ehhez bejelentkeznek, hogy mondjuk legyen ott olyan, akitől kérdezhet.
Maradjunk már annyiban, hogy nincs olyan törvény, se jog, se semmi, hogy ha egy OGY képviselő úgy dönt, akkor ő azt csinál egy közintézményben amit akar. Hiába megy be a margit kórházba éjfélkor, azért nem fog berohanni se az igazgató, se a főorvos, hogy őneki kinyalja a seggét. Ha meg be akar menni a műtőbe, akkor kibasszák mint a macskát szarni.

cavalry 2018.12.18. 18:23:42

Egyszerű megoldást javaslok a hatalmas jogi problémátokra. Ha egy faszfej szinésznek joga van és engedélye személyi testőrre, fegyverrel stb. akkor a Magyar Nép Országgyűlési Képviselőjének is legyen joga 3 fő személyi fegyveres testőrre akivel megjelenhet bárhol ahol képviselőként is megjelenhet, akit a pártja fizet ha veszélyhelyzet van éppen vagy olyan helyre megy ahol atrocitás érheti. Ilyen esetben mint a múltkori, a három fő képzett testőr szécsapta volna a biztonsági őröket ahogy kell, azután megbeszélhetik a bíróságon kinek van igaza, ügyvédek fizetve, video felvétel testkamerával és ennyi. Akinek a kezecskéje 10 centire megközelíti Magyar Népünk Képviselőjének a testecskéjét annak elő van fizetve a gipszágy. Így Révészék Máriusza sem kapott volna sok pofont annak idején, mert egy jól kiképzett testőr szerteszét pofoz egy szakasz rendőrt is reggelire. Goldolja bárki is hogy az amcsiknál hozzányúlhatsz a szenátor úrhoz? Hát a f**szt. Na most ha odamegy 10 képviselő 30 testőrrel akkor rend van és nem ég minden magyar mint a birodalmi épület hogy ennyit ér nálunk a képviselőség (bármilyen párt tagja vagy független) hogy pár túlképzett félanalfabéta biztonsági őr szórakozhat vele. Az hogy mit csinál a képviselő az majd a későbbi vizsgálat tárgya lehet az igaz, de nem nyúlhat hozzá senki.

chrisred 2018.12.18. 18:31:38

@lac1: Ha nem látod az összefüggést, arról nem én tehetek.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.18. 18:32:12

@cavalry: Hát bravó. Sok sok baromságot olvastam és hallottam az elmúlt napokban ebben a témában, de te aztán viszed a prímet.
Az fasza, hogy majd 3 testőr elkezd lepofozni egy szakasz rendőrt...

Na, szerintem moss fogat, kezdődik a mese aztán alcsi.

Lajos Csánó 2018.12.18. 18:33:14

@Helga Beauty Salon: Melyik tévét nézted?Gondolom a királytévét!Nézz utána mire is van joga egy képviselőnek!

lac1 2018.12.18. 18:33:47

@chrisred:

Nem látom, de ha látnám sem érdekelne.
Az eredeti problémád az volt, hogy micsoda kár ér, ha a nyavalyás nem mehet be a tévébe és nem beszélhet hülyeséget élő adásban. vagy ha nem hülyeséget, semmit sem.
Erre válaszolj, majd akkor válaszolok, hogy mi-miért van a korházban.

chrisred 2018.12.18. 18:34:58

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Telistele van az internet rezsiszilis m1-es videókkal.

lac1 2018.12.18. 18:35:03

@Nagy fasz vagy te Válasszunk:

Speciel abban reménykedtem, hogy neki senki nem válaszol az agymenésére.
Már mindegy.

chrisred 2018.12.18. 18:36:19

@lac1: Ezt a "kár ért" dolgot te vetetted fel, semmi ilyesmit nem írtam.

lac1 2018.12.18. 18:39:39

@chrisred:

Ezt írtad:

"Aki a képviselőket a jogköreik gyakorlásában akadályozza, valójában a magyar népet fosztja meg a szuverenitásának gyakorlásában."

chrisred 2018.12.18. 18:43:33

@lac1: Most végre kifejtetted az álláspontodat.

cavalry 2018.12.18. 18:45:36

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Te el vagy tévedve erősen lb. loövésed sincs erről. Gondolod hogy az a fontos személyt (mindegy ki az most nem érdekes hogy képviselő vagy szinész vagy vállalatvezető) akinek hivatalosan engedélyezett (fegyverviselésre is jogosult ) képzett személyi testőrei vannak és azokkal közlekedik jogszerűen 8nyilván ahová a VIP személy bemehet oda a testőrei is különben semmi értelme nem lenne ) akkor majd odamegy hozzá egy alacsonyan képzett biztonsági őr akárhol és pofán vágja mert éppen úgy van kedve? www.iosa.hu/testorkepzes/ Olvasgass nyugodtan. Bizony Révészék Máriuszát is megvédték volna, legfeljebb lett volna kis egyeztetés utána na puff. De Máriusz fejecskéje nem lett volna beverve az tuti. esetleg azt hiszed hogy ha itt járkél nálunk Merlel asszony akkor előállíthatja a sarki rendőr mert tilosban parkolt? Lehet a testőr rendőr is akár, akadálya nincs. Fogd fel mit javasoltam: legyen hivatalos testőr igénybevételi joga egy képviselőnek ha úgy gondolja hogy szüksége van rá, a parlamenti őrség erre is jó lehet. Ha ellenvéleményed van indokold meg ha tudod.

lac1 2018.12.18. 18:45:56

@chrisred:

Persze, befejeztem az értelmetlen vitát arra, hogy hagyjam félrevinni a kijelentésed tartalmát.
Fenntartom, hogy senkit semmilyen kár nem ért, hogy a nyomikat kibaszkodták az épületből, ahol amúgy sem volt semmi keresnivalójuk, legalábbis nem az, amit szerettek volna.

chrisred 2018.12.18. 18:56:08

@lac1: Fenntartom az állításomat, hogy ebben a kárelszenvedéses kérdésben kizárólag magaddal vitatkozol. Szerintem nyerni fogsz.

rallus 2018.12.18. 18:58:00

@cavalry: Teljesen jó ötlet! Így aztán nem kellene senkinek hülye kínai karate filmeket meg amcsi rambókat nézni, elég lenne a parlament előtt a képviselők gorilláinak ütközeteit bámulni élőben. Esetleg az állami főtisztviselők tarthatnának tankot is, meg helikopteres deszantot...
Javasold a képviselődnek, hogy adja be!

lac1 2018.12.18. 18:58:14

Megint szegényebbek lettünk egy sortűzzel. Le kellene már számolni azzal a hülyeséggel, hogy demokráciákban a rendőrnek muszáj tehetetlennek lenni. Arra tartjuk ugyanis többek között, hogy megfegyelmezze azt a fix csőcseléket, amely időnként hídblokáddal és utcai garázdálkodással éli ki aktivista ostobaságát. Nem málészájjal bámulni, ahogy néhány száz feltüzelt félállatka trombózist okoz a közlekedésben, vagy éppen lokálisan megszünteti a demokráciát. Tessék ilyenkor lövetni, ahogy normális országokban szokás.

lac1 2018.12.18. 19:02:08

@rallus:

Nem adja be, vegye be.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2018.12.18. 19:13:13

@lac1: Ha így lenne, már minden fideszest agyonlőttek volna 2006-ban.

lac1 2018.12.18. 19:14:33

@MolnarErik:

Ja, legalább a Jobbik sorsa másképpen alakult volna.

cavalry 2018.12.18. 19:14:48

@rallus: Megszakadok a röhögéstől, szuper vagy :) Szerinted az MNB elnökének, a Kövér Lászlónak és még egy csomó állami vezetőnek lehet kis hadserege, a NAV-nal is stb. Ok, ezekre rá lehet fogni hogy az állam szervezeteinek a védelmét látják el. De gondolod hogy a bankoknak nincs? A diplomatáknak nincs? itt van a jelzett weboldalról a referenciák (nyilván csak töredék) Referenciák
Személyvédelem
• Olasz államügyész és rendőrprefektus
• Szaudi herceg
• Ukrán miniszter
• Nemzetközi Bankszövetség vezetői
• Olajipari országok gazdasági vezetői
• City Bank amerikai vezérigazgatójának védelme
• Az Amerikai Nagykövetség által delegált magasrangú vezetők védelme
• Izraeli sportolók

Most akkor miért sajnálod a Magyar Nép Képviselőjétől a védelmet. Mehet ő akárhová, akár mikor, és talán járna neki az hogy ne egy közelharcban képzetlen kerületi rendőrt kellene hívnia éppen. Csak hogy értsd: egy szórakozóhelyen kitört egy teljesen értelmetlen konfliktus, valami karaoke mikrofon miatt pofáncsaptak egy fiatalt rendesen, ki lett hivva a rendőrség, ki is jött 4 fő, ebből egy nő. A garázda csapat 6 fő volt és láthatóan valami biztonsági magáncég izomagyú fickói voltak akik gyorsan eltávoztak egy házba (balatoni nyaraló volt) Amikor a rendőrök megtudták miről van szó láthatóan beszartak és nem voltak hajlandóak még az igazoltatásra sem, mert féltek hogy a betépett fickók szarrá verik őket. Azt mondták a szétvert fejűnek hogy tegyen feljelentést és szerezzen látleletet. Minek? és Ugyan ki ellen? Tehát a te véleményed az hogy a képviselőt verheti bárki mint egy átlag állampolgárt mert ez így szuper.

rallus 2018.12.18. 20:12:40

@cavalry: Én megértem, hogy szeretnél fokozott keresletet gerjeszteni a magántestőrök iránt, de talán nem ez a megoldás...
Egyébként eddig talán Révész Máriuszt verték meg az utcán Gyurcsány rendőrei, meg Hadházyt az éppen aktuális párttársa, de másra nem emlékszem.

cavalry 2018.12.18. 20:41:39

@rallus: Semmi közöm a magán testőrökhöz. De ha már vannak, és a világban ez a kereslet indokolt is irántuk, mert rugalmasak és bármikor korlátozás nélkül igénybevehetik a megrendelők őket, abszolút profik (általában leszerelt spec. rendőrök és spec. katonai alakulatok tagjai), nagyobb a harcértékük mint az alkalmazott fiatal "biztonsági őröknek" ez vitathatatlan. Két fő bőven elég hogy ne legyen értelmetlen konfliktus, ismerik a jogot, és ha kell akkor kihozzák a védett személyt a gondból - ha az az érdeke neki is - , és nem engedik hülyeségbe belemenni.

Helga Beauty Salon 2018.12.18. 20:42:18

@Lajos Csánó: "Melyik tévét nézted?Gondolom a királytévét!Nézz utána mire is van joga egy képviselőnek!"

Nem nézek utána komám, mert nem a jogairól van most szó, hanem hogy mihez nincs joga és azt merítették ki! Persze nem merítették ki, mert kinézek belőlük ennél is nagyobb hülyeséget is!
És ha ti állandóan veritek magatokat a közpénz miatt, hát őket is én tartom el és pártállástól függetlenül minimálisan elvárom érte, hogy méltósággal viselkedjenek baszki és nem úgy mint valami vaddisznók! ÉRTED?????? Itt most nem is nézem a politikát, a célokat, csak magát a módszereket! Bangónét milyen miniszteri posztban látnád szívesen ezek után????
És basszátok meg amin lovagoltok, az országgyűlési képviselö mentelmi joga semmire nem jogosít fel, ugyanazok a törvények érvényesek rájuk is, a mentelem lényege hogy ne érhesse őket rendészetinek álcázott politikai presszió, de ez még azzal a feltételezéssel született hogy normális képviselők használják és nem élnek vissza vele. Egyébként gyakorlatilag csak halasztó hatálya van és a bizottsági felfüggesztés után megbüntetik az idiótákat.

Sir Bates dö Hól 2018.12.18. 21:02:26

Egy korrekt hozzászólás nem akadt eddig a baribaszó ner-cselédek részéről, ami ne akarta volna azt megmagyarázni, hogy az mtva-t biztosító ex-pintér cég alkalmazottai miért jártak el helyesen. Mindegyik hivatkozik itt arra, hogy milyen joga van egy fegyveres őrnek, de azon mindegyik agyhalott aljanép átlép, hogy senkinek nincs joga inzultálni egy, a feladatát ellátó országgyűlési képviselőt. S az országgyűlési képviselők éppen a jogszabályok biztosította feladataikat látták el, a jogszabályok biztosította jogaikkal éltek.
(Amikor orbán a kordont bontotta, akkor ő nem ezt tette, ő egy műveleti területetre hatolt be. Az, hogy a rendőrség jogszerűen minősítette a kossuth teret műveleti területnek vagy sem, az egy másik kérdés. Szerintem nem, de ez most irreleváns.)

Annak viszont örülök, hogy nemcsak a"libsik", hanem mindenki elvesztette azon jogát, hogy államigazgatási határozat ellen független bírósághoz fellebbezzen. Baribaszók, ti azt kaptátok jutalmul, amit a "libsik" büntetésül!:-DDD

Raven! 2018.12.18. 21:44:36

Tisztan latszik, majdnem vegtelen a turelmuk a rendoroknek es a fegyveres biztonsagi oroknek. Hal istennek csak majdnem...

rallus 2018.12.18. 22:19:07

@Sir Bates dö Hól: Mintegy mellékhatásként a TV foglalók derűs perceket szereztek a dolgozó népnek... Minden csatornán ők láthatók, jórészt saját felvételekkel és hát nem tűnnek igazán hősnek...Mi az hogy...

Gery87 2018.12.18. 22:25:48

Tegnap nagyon meglepődtem erősen hogy így kidobták őket...de aztán árnyaltabb lett a kép.
Valóban joguk van ott lenni, valóban semmi joguk nem volt őket kidobni...de attól még ez egy túljátszott, gyerekes, erőtlen közjáték volt....földön fetrengő rongybaba Kadházyval...a csengőt az orra elött nem találó mittoménkivel....kisdiákos tűzjelző bekapcsolással....(a vidiben nincs is benne...) sipákoló Bernadettel, meg a semmiről visszapattanó Ágikával (megcikl)!!!!! Ez a része kibaszott szánalmas! És csak muníciót ad a fidesznek, fideszeseknek...

Gery87 2018.12.18. 22:35:01

Ha én bemegyek oda, elmondom mit akarok, mihez van jogom és ha ebben korlátoznak akkor felszólítom őket hogy jogsértést követnek el...ha továbbra is korlátoznak akkor tudomásul veszem hogy ez van mint egy felnőtt ember és a nyilasosság (tüntetők) elé fordulok, tájékoztatom őket, esetleg tüntetőleg bennmaradok, "éhségsztrájkolok"....
De ez a gyerekes korlátra mászás meg élőben vernyákolás, hisztizés...a dolgozók után flangálás meg sértegetés, cinikus és gúnyos megjegyzések stb engem is kiakaszt.
bazeg látszott az elején hogy nem fognak tudni semmit átadni, mozogni.....a többi csak rájátszás, ripacskodás volt....
"Jól vagy Ági?" Nem, sajnos elvesztette a maradék méltóságát is....

Továbbra is cikik vagytok, alkalmatlanok és ezt a O1G is tudja a sleppjével együtt!

Sir Bates dö Hól 2018.12.18. 22:47:05

@Helga Beauty Salon: hájas testvér, nagyot mentél! ezért mondom, ragaszkodj a központ által kiadottakhoz!:-DDD

"Nem nézek utána komám, mert nem a jogairól van most szó, hanem hogy mihez nincs joga és azt merítették ki! Persze nem merítették ki, mert kinézek belőlük ennél is nagyobb hülyeséget is!"

ezt még a baribaszó ner-cselédek lógikája alapján sem lehet értelmezni:-DDD

"És basszátok meg amin lovagoltok, az országgyűlési képviselö mentelmi joga semmire nem jogosít fel, ugyanazok a törvények érvényesek rájuk is, a mentelem lényege hogy ne érhesse őket rendészetinek álcázott politikai presszió, de ez még azzal a feltételezéssel született hogy normális képviselők használják és nem élnek vissza vele. Egyébként gyakorlatilag csak halasztó hatálya van és a bizottsági felfüggesztés után megbüntetik az idiótákat."

itt ment ki a bullshitgenerátor és önállósította magát a klaviatúra:-DDD...

te komolyan csak ráböksz a prediktív szövegbevitel által felkínált szavakra csukott szemmel?!:-DDD...

Sir Bates dö Hól 2018.12.18. 23:02:09

@rallus: ez nem annulálja azt, amit írtam... továbbra is csupán egy baribaszó ner-cseléd vagy, érdemben még egy poszthoz nem szóltál hozzá, a kiadott panelek bemásolása ugyanis nem minősül annak, de kunhalmi valóban érthetetlen volt, az számomra is rejtély, hogy egy nem lengőajtó miként csapodhat vissza, de ágikát nem az eszéért kedveljük... sz'al igen, én sem szeretnék egy olyan országban élni, ahol kormányzati pozícióba kerülne, de orbán egyszemélyi uradalommá tette a szülőhazám, miközben minden ótvaros gyilkos diktátort leszop a hazám erőforrásainak gombokért való kiárusítása miatt, s ennek oka csupán a hataloméhsége és sleppjének mohó kapzsisága. és fél nem foghatom, hogy ezt miként támogathatjátok... azt értem, hogy valaki szélsőjobboldali, konzervatív, újbalos, liberális vagy szociáldemokrata, de azt, hogy valakinek miért jó a totalitárius állam szolgájának lenni, azt nem...

Gery87 2018.12.18. 23:12:00

@Sir Bates dö Hól:

A Gecinél meg a bandájánál már bárki jobb, még ezek is, de velük max oda jutnánk vissza mint ami 2010 előtt volt! Az meg nem elég, sőt....
Azért ne felejtsük már el hogy ezek miatt lett a Fidesznek kétharmada, meg egymaga vitte/viszi a szavazatok felét! Mert 8 éve is, 4 éve is, tavasszal is az volt hogy "ezeknél bárki jobb..." és most megint itt tartunk csak felcseréltük őket.
A lényeg viszont ugyanaz...
Mindkét oldal dilettáns és alkalmatlan!

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.18. 23:30:34

@chrisred: "Telistele van az internet rezsiszilis m1-es videókkal."
Na, mutass egyet, ahol csak ugy bement a stúdióba, aztán azt olvastatott be amit akart, és bizisten Szél Bernire szavazok..

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.18. 23:36:26

@cavalry: Neked semmihez nincs közöd, főleg a józan észhez nincs.
A hiperszuper testőreid ugyanúgy szépen átadják a személyi igazolványukat, ha egy posztos rendőr igazoltatja őket. És ha ellenállnak, akkor lelövik.
Bazmeg, a rendőr a végrehajtó hatalom. Nincs olyan, hogy majd egy testőr megvéd a rendőrtől.
Már késő van, holnap iskola, és ha nem tanulsz akkor felnőttként is segghülye leszel.

cavalry 2018.12.18. 23:59:35

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Te valami filmet néztél? Ellenáll meg lelövik ez valami játék lehet igaz? Honnan tudod hogy a testőr nem rendőr? Olyat már bizos hallottál hogy másodállásban biztonsági őr? Lehet másodállásban testőr is? De az is lehet hogy mutat a posztosodnak egy papírt és akkor dolga lesz a zebracsikokkal otthon Mariskának. Tisztázd magadban a fogalmakat, a "testőr" az egy népszerű fogalom hogy te is értsd, ez egy funkció az aktuális feladat ellátásához, van ennek a helyzetnek még pár másik neve is. Nézz több filmet hátha eltalálsz olyat is amitől lesz egy kis képességed megérteni dolgokat. Az IQ a beszédmodorod miatt sajnos nemvalószínűsíti hogy bármit képes vagy megérteni, de hát ilyenre is szükség van. Gondolom kalauz vagy egy vonaton, az is szép lehet.

Nagy fasz vagy te Válasszunk 2018.12.19. 01:04:34

@cavalry: Örülök, hogy tetszik a kalauz életpálya, elég sanszos, hogy az vár rád.
"Olyat már bizos hallottál hogy másodállásban biztonsági őr? Lehet másodállásban testőr is? "
Kisfiam. A rendőr nem lehet biztonsági őr másodállásban - legalább is nincs az a parancsnok, aki ezt engedélyezné. Ugyanis engedélyeztetni kell. Aztán, ha esetleg mégis elmenne testőrnek, akkor amikor testőrködik akkor szolgálaton kívül van, tehát pontosan ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá mint bárki másra. Magyarul a szolgálaton kívüli rendőr ugyanúgy odaadja az igazolványát a szolgálatban lévő rendőrnek.
Én elhiszem, hogy te marha sok filmet néztél, de el kell, hogy keserítselek, az nem a valóság. Nem, nem rohangászik Godzilla New Yorkban, nincsenek óriáscápák, nincsenek vámpírok, és nincs olyan, hogy egy testőr majd megvédi a védett személyt a rendőrségtől.

cavalry 2018.12.19. 01:33:31

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "A rendőr nem lehet biztonsági őr másodállásban - legalább is nincs az a parancsnok, aki ezt engedélyezné. Ugyanis engedélyeztetni kell." ***Te hol élsz a holdon? Azért olvashatnál is híreket legalább. Remélem nem kell most kutatnom a netet a hírek után, nézd meg te. "Aztán, ha esetleg mégis elmenne testőrnek, akkor amikor testőrködik akkor szolgálaton kívül van, tehát pontosan ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá mint bárki másra. Magyarul a szolgálaton kívüli rendőr ugyanúgy odaadja az igazolványát a szolgálatban lévő rendőrnek." ***Hát persze hogy odaadja (ha éppen nem ismerik) és meddig lesz szolgálaton kívül szerinted? De épp ez az, megmutatja és viszlát. Nem a rendőrségtől kell megvédeni a védett személyt nyilván, különösen ha nem csinál semmit ami törvényellenes, hanem a törvénytelenségektől, erőszaktól stb. mint amit a képernyőn láthatott mindenki. Mit nem értesz? Gondolod hogy ha két rendőrnek látszó szolgálaton kívüli személy a testőr, akkor az orruk előtt kidobják törvényt sértve a képviselőt az ajtón a rendőrnél alacsonyabb szintű jogokkal rendelkező biztonsági őrök? Ez csak egy esertben lehetséges (de akkor sem fizikailag) ha épp a rendőrség vezetése utasítja a biztonsági őrt erre, és még a testőr rendőrnek is szólnak - csak akkor már még nagyobb a baj, és ezt nyiltan úgysem vállalja fel senki. ***Na most ezt vagy nem érted vagy nem akarod. Épp az volt itt a gondocska hogy pont a rendőrök nem védték meg a képviselők jogait, és a biztonsági őrök meg rendőri asszisztencia mellett léptek nem törvényes módon. Mik nem vannak :) egyébként egy testőrnek nincs sok ideje arra vészhelyzetben hogy sokat vacakoljon, menti a védett személyt és majd utána lehet erről egyeztetni hogy ki kapott nagyobb pofont -mert ha a biztonsági őr testi erőszakot alkalmaz akkor a testőr majd nézegeti szerinted? *** Arra is kiváncsi lennék rendőr szakértő véleményedre hogy ha pld. külföldi védett személyek a tévében is láthatóan testőrökkel érkeznek, akkor majd odamegy egy arra járó kerületi rendőr és hirtelen erős felindulásból kábszer elrejtése miatti feltételezéssel élve megmotozza a testőröket? Észnél vagy? Nem lenne problémája a túlórákkal attól tartok. Te nem kalauz vagy hanem közlekedési rendőr szerintem - ez már előrelépés. Ne filmet nézz inkább olvass.

chrisred 2018.12.19. 05:18:52

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: Előbb még az volt a kérdés, hogy mikor olvasott fel szöveget, most meg, hogy mikor olvastatott be szövegeket? Ez sokkal egyszerűbb, napi 0-24 órában.

chrisred 2018.12.19. 05:26:32

@Nagy fasz vagy te Válasszunk: "és bizisten Szél Bernire szavazok.."

Szerintem csak ezért nem érdemes Budakeszire költözni. :)

Fazakas László 2018.12.19. 05:57:29

A biztonsági őr AZ nem rendőr, így nem a kormányt (vagy hülyébbek szerint a kormánypártot) védi, hanem a reá bízott, és érte jól megfizetett bármiféle objektumot!
Jelen esetben a TV székházat! Mit kellene ezen annyit aggódni? Teljes mértékében helyesen jártak el a törvénytelenül behatolókkal szemben! Punktum! (Kit érdekel, hogy országgyűlési képviselő?)
Ha mondjuk egy honvédségi laktanyába tört volna be, ott bizony a fegyveres őr akár le is lőhette volna, mert ott neki három felszólítás után parancsilag már AZ A DOLGA! Bármi áron ...

cavalry 2018.12.19. 07:27:55

@Fazakas László: "Ha mondjuk egy honvédségi laktanyába tört volna be, ott bizony a fegyveres őr akár le is lőhette volna, mert ott neki három felszólítás után parancsilag már AZ A DOLGA! " te sem voltál katona az tuti. A szabályzat rögzíti a jogos és a kötelező fegyverhasználat eseteit. Egy frászt lehet lelőni valakit ha átmászik a kerítésen. Támadó magatartás kell, nem véletlenül vannak komoly kerítések, pont ezért hogy ne forduljon elő indokolatlan fegyverhasználat. Kihívja a készültséget és begyűjtik a területsértőt.

Helga Beauty Salon 2018.12.19. 08:50:04

A képviselők nem ellenőrizni mentek be, hanem hogy beolvastassanak egy nyilatkozatot!
Nem kell itt semmiféle jogokkal jönni, ezt nem tehetik meg!
Ennyi.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.12.19. 10:04:27

Na mi van ? Tegnap mégse volt tünti?

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.12.19. 10:09:28

@CyberPunK: A BALfasz te vagy, és max jobbfasz vagyok..:) Szélék ellen nem rendőrök intézkedtek, hanem biztonsági őrök, mert akadályozni kívánták a közintézmény működését, amire nincs felhatalmazásuk.
Esetük akkor lett volna ekvivalens Révész esetével, ha egy rendőr fejbe kúrta volna valamelyiküket gumibottal.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.12.19. 10:14:07

@chrisred: Akkor már valszeg a Momentum húzóarca lesz..

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.12.19. 10:19:20

@Sir Bates dö Hól: Senkinek?? És ha egy szórakozóhelyen egy képviselő részegen provokál másokat, akkor se dobhatják ki a biztonsági őrök?? Dehogynem..

Helga Beauty Salon 2018.12.19. 10:23:52

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Senkinek?? És ha egy szórakozóhelyen egy képviselő részegen provokál másokat, akkor se dobhatják ki a biztonsági őrök?? Dehogynem..

Légy nyugodt, megmagyarázza hogy ott is a képviselőnek van igaza!

apro_marosan_petergabor 2018.12.19. 11:13:34

@ProsTata:
Vannak törvény adta jogok és KÖTELESSÉGEK is.
Inzertáltam a törvényt, nem zavarhatják a látogatott intézmény munkarendjét, munkáját.
Megtették, kidobták őket. Törvény szerint.

apro_marosan_petergabor 2018.12.19. 11:21:31

@math0:
Nem tudom, s nem is fogom minden képviselő mozgását követni (ez az intézmény rendjét vigyázó security feladata - a képviselő dolga, hogy betartsa a törvényt - nem áll felette).
De azt tudom, hogy a földönfekvő (nemzetközi sajtót félrevezető...), ajtónak rohanó(...mint előbb), üvöltöző stb. képviselők jogsértést követtek el, amellyel zavarták az intézmény munkáját - lásd az inzertált törvényt, ezért eltávolításuk jogos volt.

Sir Bates dö Hól 2018.12.19. 14:41:38

@Gery87: ez igaz, de én úgy gondolom (s ezzel lehet vitatkozni, ez tényleg személyes preferencia kérdése), hogy jobb egy kuplerájnyi dilettantizmus, mint egy diktatórikus nepotizmus agymosással kombinálva; nyilván, akinek a kiszámítható rend a mindene az a diktaturára voksol, még akkor is, ha ennek ára az, hogy megmondják miként gondolj, érezz! nekem ez nem jön be, s a fennhéjázó arroganciával és gőggel párosulva egyenesen taszító: de én is másként állnék a fideszhez, ha valamit valóban feltudnának mutatni mészáros és a többi ner-lovag nepotizmust alapuló gazdagodásán túl is; a hatalom birtokában nem nehéz a közvagyont privatizálni, ahhoz mégcsak finesz sem kell...

Sir Bates dö Hól 2018.12.19. 14:43:21

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: vagy szándékosan teszel fel ostoba kérdéseket, vagy tényleg ilyen ostoba vagy: egyik esetben sincs értelme a reflekciónak;-)...

Gery87 2018.12.19. 15:19:04

@Sir Bates dö Hól:

Nekem se jön be, csak a fasz kivan már hogy az a jövőképünk hogy még 10-20 év fidesz...aztán meg újra a "balos" hazug, sunyi szellemi nyomorékok...nem megyünk ezekkel egyről a kettőre!

Addig amíg MO-on a politikában kényelmesen lehet korrumpálódni és félmillás fizetésért vernyákolni a semmiről és senkinek nincs felelőssége semmiben...addig nem!

Most is nagy a drukk, tüntetés, meg a lelkesedés de úgy is úgy járunk megint mint Ágika: visszapattanunk a semmiről!

Mondjak konkrétabbat?
Rabszolgatörvény:

Egy kurva szakszervezet vagy párt, vagy tüntető civil csoport nem jelent meg egy nagy cég, gyár, multi kapujában se hogy petíciót adjanak át, a ki- és bemenő dolgozóknak tájékoztatót adjanak, aláírást gyűjtsenek vagy neadjisten bazmeg sztrájkra szólítsanak fel!!!!!
És ha lenne ilyen még akkor is egy csomóan leszarnák az egészet, mert "enni kő a gyereknek..."

Nem akarjuk mi eléggé ezt a demokrácia meg jogállam dolgot az az igazság!
Kurva ciki beismerni, mert szentistván, meg ezer év, 56...48....meg európavédőbástya stb...de ez van.....gyáva, szervilis proli nép vagyunk!
ezzel lehetne mit kezdeni, változni...csak nem nagyon akarunk!

Gery87 2018.12.19. 15:24:48

Egyébként én már nem fogok szavazni többet!
Az országgyűlés mint látjuk már nem funkcionál, tehát a pártoknak és a bekerülésüknek sincs semmi értelme az égegyadta világon!
Ma kizárólag utcai és média politizálás lehetséges, semmi több.
De még ehhez is balfaszok ezek a szelfiző dinoszauruszok!
Rátelepszenek minden kurva tüntetésre aztán nevetségessé teszik....húzzanak már el a rákba a magyar közéletből...sajna ennyi gerincük nincs...

Sir Bates dö Hól 2018.12.19. 16:05:17

@Gery87: hát, mivel szakazervezetek nem léteznek (hála a '98-as időszakban elkezdődött, s azóta minden kormány által folyamatosan erodált munkavállalói jogok következtében), így nem is csodálom, hogy nehezen mozdulnak (én is nehezen bíznék bennük)...

elsősorban a ner-t kell megbuktatni, majd talán kialakulhat egy podemost-syriza-5stella tipusú mozgalom (bár ott is vannak gondok)...

Gery87 2018.12.19. 16:29:27

@Sir Bates dö Hól:

"elsősorban a ner-t kell megbuktatni, majd talán kialakulhat egy podemost-syriza-5stella tipusú mozgalom (bár ott is vannak gondok)... "

Az a baj hogy sokan mondják ezt...de rossz a sorrend!
Előbb ki kell alakítani a mozgalmat, pártot, akármit és azután lehet vele megbuktatni bármit!
Mindenki meg akarja csak úszni ezt a munkát és egyből rámenne O1G-re....de ez hülyeség!
Alternatívát kell állítani, gondolni kell valamit a világról, a jövőről, hogy mit akarunk és mit csinálnánk másképp és hogyan....majd lehet választást kínálni az embereknek!
Az hogy Orbán egy geci és takarodjon az édeskevés!

Gery87 2018.12.19. 16:33:39

"podemost-syriza-5stella"

Ezeket a szélsőbalos pártokat meg hagyjuk....semmi újat nem tudnak felmutatni a szokásos szocialista demagógián kívül, azon kívül hogy a balos alapelvek mellé beépítették a trendi liberális és környezetvédő lózungokat is!

Lajos Csánó 2018.12.19. 16:35:52

@Helga Beauty Salon: Írásod után ,már azt is látom,hogy nemtudatlanság ,sokkal több ami a fejedbe van!Ki mondottan buta vagy!Ezek után inkább ne válaszolj!

Sir Bates dö Hól 2018.12.19. 16:46:13

@Gery87: lehet, hogy igazad van, de milyen mozgalmat? hiszen máris jelezted, hogy "szélsőbalos pártok" és "szocialista demagógia":-)... lehessen inkább szerintem újra szabadon választani, s majd akkor... én úgy látom, hogy még mindig osztályharc van, de nyilván ez "kommentáljátok, büdös bolsi" kifejezés... én a "mozgalom" esetén eddig csak az orosz, olasz és német példákat látom, amik nem lettek sikertörténetek...

Gery87 2018.12.19. 17:14:10

@Sir Bates dö Hól:

Ezek az említett pártok már pár éve vannak és semmi komoly eredményt nem értek el....értékrendjükben sem tudják meghaladni a szokásost...

Helga Beauty Salon 2018.12.19. 17:22:22

@Lajos Csánó: Lajos én örülök hogy megengeded, de az a baj, hogy válaszolni nem is lenne mire. :D

Sir Bates dö Hól 2018.12.19. 17:31:03

@Gery87: a syriza az nemzetközi nyomás és a válság miatt nem tudott önállóan lépni, a podemost nem került olyan pozicióba; a leginkább a 5stella mutatja meg, hogy valós ideológiai alap nélkül valóban semmit sem ér a mozgalom: ők valóban csak "Orbán takarodj" olasz megfelelőjének mentén szerveződnek, s ez tényleg semmit nem ér, ebben egyetértünk, ha ez nem lett volna világos, akkor most jelzem... tekinthető mozgalomnak a polgári körök is, de ott sem volt semmi, csak tagadás, s látjuk is az eredményét: a fidesznek nincs programja immár tizenkettedik éve...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 18:53:50

@apro_marosan_petergabor:

"a földönfekvő (nemzetközi sajtót félrevezető...), ajtónak rohanó(...mint előbb), üvöltöző stb. képviselők jogsértést követtek el, "

ezek mind nem jogsértések, te idióta, elmebeteg, Fideszes barom! fingod nincs arról, hoy mi a jog.

a képviselők erőszakos kidobása, na az a törvénysértés. Orbán csicskásai követték el.

apro_marosan_petergabor 2018.12.19. 22:21:40

@math0:
Picinyem, a hözöngő,lármázó, őrjöngő. ajtónak rohanó, securityvel dulakodó stb. képviselők az intézmény (dolgozói) nyugodt munkavégzéshez való jogát sértették meg, amelyet a törvény véd.
Nem baj, jó pap holtig tanul, a rossz is, csak arra nem ragad semmi...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 23:52:27

@apro_marosan_petergabor:

" a hözöngő"

nem érthető, pontosan mit értezs ezalatt, de nincs is törvény, ami ezt tiltja

"lármázó"

nem voltak olyan hangosak, amit a törvény tiltana.

" őrjöngő"

ezalatt megint semmi olyat nem értesz, amit törvény tiltana, de egyébként kétséges, hogy pontosan mit értesz ezalatt.

" ajtónak rohanó"

ez az első konkrétan értelmezhető állításod, de a törvény ezt sem tiltja

"securityvel dulakodó"

minden egyes esetben a securitisek kezdték a dulakodást. soha nem a képviselők fogták meg a securitiseket, soha nem a képviselők mentek neki a securitiseknek.

" képviselők az intézmény (dolgozói) nyugodt munkavégzéshez való jogát sértették meg, amelyet a törvény véd."

semmi ilyet nem csináltak. se a zajszint nem volt olyan magas, hogy bárkit zavart volna, a dulakodást meg nem ők csinálták.

tehát HAZUDSZ, IDIÓTA, GECI, FIDESZES PATKÁNY. ugyanolyan geci vagy, mint a kis mini-Führered.

a örvényekről azt se tudod, eszik-e vagy isszák őket, fingod nincs róluk.

chrisred 2018.12.20. 05:13:01

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Erre kis esély van, más generáció.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.12.20. 09:22:32

@Sir Bates dö Hól: Te vagy az ostoba, ha azt hiszed, hogy a mentelmi jog azt jelenti, hogy egy képviselő bármit megtehet következmények nélkül. Ha nem megfelelően viselkedik megfelelően egy adott helyen, akkor bizony őt is ki lehet dobni.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.12.20. 09:23:26

@chrisred: Majd meglátod. Már kacsingat a Momentum felé..

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.12.20. 09:24:22

@Helga Beauty Salon: Nem magyarázta meg, terelési manőverbe kezdett..:)

apro_marosan_petergabor 2018.12.20. 09:26:50

Áldott, Boldog Karácsonyt minden hozzászólónak!
Nyugodjatok meg, pihenjetek, tartsatok önvizsgálatot, menjetek el gyónni (csúnya beszéd, anyázás stb. - akit illet)!
A két ünnep között költözzetek be egy wellnessbe, relaxáljatok.
Kérjetek karira - még nem késő - egy szemüveget amire az van rá írva: OBJEKTIVITÁS!
Az új évben használjátok egészséggel minél többet!

Sir Bates dö Hól 2018.12.20. 13:01:23

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: baromságokat hoztok elő, de lásd, mivel jó szívem van, most jön a napi TIT-ötperces ismeretterjesztőm: amíg a biztonsági őrnek nincs tudomása arról, hogy országgyűlési képviselő, addig kibaszhatja (a rá vonatkozó jogszabályok adta kereteken belül), mint macskát szarni, ahogy a képviselő a mentelmi jogára hivatkozik, na, onnantól kezdve csupán annyi lehetősége van, hogy kihívja a rendőröket, s azok helyszínre érkezéséig visszatarthatja a képviselőt... c'est la vie, baribaszó ner-cseléd...

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.12.20. 14:10:47

@Sir Bates dö Hól: Hülyeség. Beléphet közintézménybe, de ott nem engedhet meg magának akármit. Nem megfelelő viselkedés miatt őt is ki lehet rakni, éppúgy mint mást..

"baribaszó ner-cseléd.."

Most küldjelek el a kurva anyádba..?

Sir Bates dö Hól 2018.12.20. 14:17:48

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "Most küldjelek el a kurva anyádba..?"

ezt eldönteni is gondot okoz, baribaszó ner-cseléd? remélem anyáddal laksz még, ő talán segíthet;-)...

a kommentem érdemi részére nyilván interpretációs képességeid okán nem reagált áll, melyek nem fognak változni amíg a funkcionális analfabétizmus állapotában leledzel... ha ezen változtatsz, akkor viszont fennáll annak a veszélye, hogy már nem leszel ner-hájper! sz'al csak óvatosan a könyvekkel, fokozatosan kezd lerakni a ripostot!

Gery87 2018.12.20. 14:50:25

@Sir Bates dö Hól:

"a fidesznek nincs programja immár tizenkettedik éve... "

Nincs, ellenben van pénze, ott van mögötte az állam a plakátokkal meg a 10-20.000 ft-os könyöradományokkal, rezsicsökkentéssel, meg ott van mögötte a pártállami média....
Behazudta magát nemzetinek és szociálisan érzékenynek, tisztában vannak vele hogy a magyar népesség zöme atyáskodó államot, nemzeti retorikát akar és vevő az antiszemita, cigányellenes, homofób, xenofób, revizionista, elitellenes, régenmindenjobbvolt sérelempolitikára és ezt tematizálja....

Az ellenzék pedig elvi, ideológiai okokból ugye nem képes ezeknek megfelelni....ezért soha nem is lesznek valódi ellenfelek.

És ne mondja senki hogy ez túlzás: Én nap mint nap szembesülök ezekkel. függetlenül attól hogy az illető fideszes e vagy sem....milyen a végzettsége, hol lakik stb...
Az átlagember irtózik a buziktól, ez tabu téma vagy jó esetben gúnyolódó viccet csinálnak belőle....a zsidók minimum gyanúsak, a cigányokat mindenki utálja (persze "tisztelet a kivételnek") az araboknak/menekülteknek a kurva anyját, minek jönnek ide....a románok meg szőröstalpúak és basszák meg, a szociba jobb volt a melósnak és bezzeg kádár alatt...
Na ezért van Fidesz....ezt nagyon érzik, erre rámentek és nyernek....

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.12.20. 15:11:13

@Sir Bates dö Hól: Ok, akkor elküldelek a büdös kurva anyádba, kiérdemelted. Idézd már, hogy hol tartalmazza azt a mentelmi jog, hogy a képviselő érinthetetlen..

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.12.20. 15:15:08

@Gery87:

"A mostani növekedési ciklus a magyar gazdaságtörténetbe óriási sikertörténetként fog bevonulni. Nem csak azért, mert hosszú ideje, már 7 éve növekedési szakaszban van az ország. Azért különleges ez a mostani helyzet, mert most fordul elő először, hogy van egy tartós növekedési ciklusunk, 7-10 év minimum, és a legfontosabb makro mérlegek rendben vannak. Az államháztartást fegyelmezetten menedzselik, a fizetési mérleg és a külkereskedelmi mérleg pozitív. Ez a három mérleg soha nem volt így kézben tartva az elmúlt száz évben. Ebből az következik, hogy a következő leszálló ágba a magyar gazdaság úgy fog belemenni, hogy nincsenek egyensúlyi problémái. Vagyis a következő válságot sokkal kisebb problémákkal fogjuk átvészelni, mint eddig bármikor az elmúlt száz évben. Még azt is prognosztizálni vélem, hogy gazdasági visszaesés nélkül tudjuk a következő ciklust végigmanőverezni, egy nagyon alacsony növekedéssel, de visszaesés nélkül. Korábban minden válságba úgy mentünk bele, hogy fizetési mérleg és államháztartási deficitproblémákkal küszködött az ország, a külkereskedelmi mérlegünk pedig tradicionálisan deficites volt. Most teljesen más a helyzet, és ez Trianon óta nem fordult elő. Ennél jobb állapotban még soha nem volt a magyar gazdaság."

/Patai Mihály korábbi bankvezér, és tőzsdeelnök../

Sir Bates dö Hól 2018.12.20. 16:38:38

@Gery87: teljesen igazad van, ilyen a moi szociókulturális környezet: én is alapvetően antiszemita, etnicista, homofób és rasszista vagyok, mint majd' mindenki, aki moon nevelkedett, ám én azon szerencsések közé tartozom, akik megtanultak olvasni:-)... így megtettem egy plusz lépést az emberré válás rögös útján, míg a funkcionális analfabéták megmaradtak az alsóbb lépcsőfokon, kritikai gondolkodás és értő olvasás nélkül... ez van...

Sir Bates dö Hól 2018.12.20. 16:44:28

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: az, hogy három mutató pénzforgalmi szempontból -hogy te is értsd: a hitelezőknek, a bankoknak!- kedvező számokat mutat, az még nem jelenti azt, hogy valós a gazdasági fejlődés, s mint írtam fentebb, a mai TIT-ötperces ismeretterjesztőm már megvolt, te meg segghülye vagy, így nem fejtem ki, hisz az előzőekből is látszik, neked bármely magyarázat, mint a gyöngyöt disznók elé... sz'al nem csupán baribaszó ner-cseléd vagy, hanem a majomember értelmi szintjén vegetáló humanoid, de semmiképpen sem homo sapiens...

Gery87 2018.12.20. 18:41:52

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK:

Ó, értem akkor "Minden Kurva Fasza"....

istenem bazmeg...

@Sir Bates dö Hól:

100 emberből 90 akivel volt módom beszélni.....felmutatta ezek valamelyikét nagy számban.
Ez van.

Sir Bates dö Hól 2018.12.20. 18:51:25

@Gery87: ezt el kell fogadni és szembe kell ezzel nézni, nem pedig tagadni; itt kezdődik a változás...

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.12.21. 15:39:42

@Sir Bates dö Hól: Ok, legalább a mentelmi jogi témáról lejöttél, mert rájöttél, hogy faszságot írtál, mivel nem ismered a törvényt.
A Patai által kiemelt mutatók pedig azért fontosak, mert egy következő világgazdasági válságidőszakban sokkal ütésállóbb lesz a magyar gazdaság, és nem kerül olyan katasztrofális helyzetbe, mint Gyurcsányék idején.

" valós a gazdasági fejlődés"

GDP növekedés, bérnövekedés?

www.portfolio.hu/gazdasag/oriasi-meglepetes-itt-a-friss-magyar-gdp-adat.304278.html

--

---

Sir Bates dö Hól 2018.12.21. 15:52:32

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: baribaszó ner-cseléd! én szépen leírtam, hogy mi a mentelmi jog, elmagyarázták úgy, hogy még a funkcionális analfabéták is felfogják, ezek szerint te vagy hülyébb vagy, mint az átlagos baribaszó, vagy tudatosan hazudsz és minden alakalmat megragadsz, hogy a propagandasajtó orbitális ökörségeit sulykold! attól, hogy minél többen és hangosabban üvöltitek, hogy 2+2=5, attól az még nem lesz igaz!
a gdp, bérnövekedés? minek is magyarázzák a fentiek miatt? természetesen majd leírod, hogy megfutamottam... és nagy elégedetten rárántasz a karácsonyfa alatt orbán képére:-)...

Gandosz 2018.12.21. 20:15:32

@Sir Bates dö Hól:
Istenem, ments már meg ettől a féregtől, akinek a Karácsony a Piedone filmeket jelenti!!

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.12.22. 11:39:57

@Sir Bates dö Hól: Te azt írtad,hogy nem dobhatja ki a biztonsági őr, hanem meg kell várnia a rendőrt.. Te hülye fasz ! A rendőr épp hogy nem intézkedhet a képviselővel szemben, csak, ha bűncselekmény elkövetése során tetten éri. Ezenkívül nem indulhat képviselő ellen bírósági eljárás, csak ha a parlament felfüggeszti a mentelmi jogát.
Egy biztonsági őr viszont eltávolíthatja az épületből, ha nem viselkedik odaillő módon. Ha egy szórakozóhelyen részegen inzultálja a többi vendéget, akkor is ki lehet dobni a képviselőt. Ezt nem tiltja a mentelmi jogi törvény..

Sir Bates dö Hól 2018.12.22. 21:23:44

@AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: diszlexiás vagy, ok, nem írsz rosszak, de jókat sem, de erről nem tehetsz, nem érted a választ... hagyjuk egymást, most nincs időm ilyen nehéz fejűekre....

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.12.23. 10:54:56

@Sir Bates dö Hól: Ezt írtad te balfasz.
"ahogy a képviselő a mentelmi jogára hivatkozik, na, onnantól kezdve csupán annyi lehetősége van, hogy kihívja a rendőröket"

Hiába hívja ki a rendőröket, ha azok nem intézkedhetnek a képviselővel szemben. A mentelmi jogi törvény épp arról szól, hogy az igazságszolgáltatást illetve a rendőrséget korlátozza a mentelmi joggal bíró képviselővel szemben. Arról nem szól , hogy egy biztonsági őr ne dobhatná ki..

Kritikus 1 · https://kritikusa.blog.hu/ 2019.03.09. 14:57:43

Minden megtörténhet. Ma Magyarországon nem a nyugati világban megszokott normarendszer, hanem annak teljes ellentéte érvényesül.

Gandosz 2019.03.11. 17:37:23

@Kritikus 1:
Magyarország nem ilyen söpredék ellenzéket érdemel, egyetértek.